نوشته شده توسط : مدیر

 

برای خرید یک آبگرمکن عالی و مطمئن موارد ذیل را مطالعه فرمایید .

 * سوخت منزه و ارزان : 

در‌حالتی که هزینه و دسترسی به سوخت برای شما اهمیت دارااست , هنگام خرید به گونه سوخت آبگرمکن دقت فرمایید . به صورت مرسوم , آبگرمکن ها در گونه های گازی , نفتی و برقی عرضه می شود . گاز در مقایسه با بقیه سوخت ها , سوختی منزه و ارزان میباشد که در سرزمین ما در بخش اعظم نقاط دراختیار است . تعمیر آبگرمکن

ایمنی :
در صورتی ایمنی خانواده تان برایتان اهمیت داراست و میخواهید با ذهنی سهل و آسان از آب گرم به کار گیری فرمائید , آبگرمکنی گزینش فرمائید که علاوه بر سیستم های ایمنی استاندارد , به شیر اطمینان و کلید حرارتی هم مجهز باشد . اعتنا و طاقت فرسا گیری در گزینش اسباب و اثاث خانگی , ایمنی منزل و خانواده شمارا تضمین می نماید .

تداوم دستگاه :
نشان استاندارد ملی بر روی آبگرمکن نشانگر تداوم و کیفیت دستگاه می‌باشد . داشتن استاندارد ملی برای تمام دستگاههای گازسوز و داشتن برچسب انرژی برای تمام آبگرمکن های دیواری الزامی است . همینطور تایید نهادهای دارای اعتبار داخلی و فرنگی دیگر , نظیر استاندارد کیفیت اروپا ( CE ) کیفیت بالای دستگاه را نشان میدهد .

آب گرم فوری :
درصورتی که می‌خواهید به محض گشودن شیر آب , آب گرم داشته باشید , آبگرمکنی تعیین نمایید که آب را فوری و در هنگام به کارگیری گرم نماید . بنابراین , هرگز چشم به راه گرم شدن آب نمی گردید .

آب گرم همیشگی :
در صورتی‌که می‌خواهید هیچ زمان موقع استحمام آب سرد نشود چه بسا هنگامی که یک سری نفر پی درپی از گرمابه استعمال می نمایند , آبگرمکنی گزینش نمائید که آب گرم دایمی در اختیار شما قرار دهد . توصیه میکنیم در‌این‌حالت‌ از آبگرمکن با مخزن بزرگ و یا این که آبگرمکن دیواری با گنجایش حرارتی بالا به کار گیری نمائید .

کم فشار :
فشار آب در بخشها متعدد مختلف است . در صورتی‌که در حیطه ای گذران زندگی می کنید که فشار آب در آنجا زیر خیس از حد معمول است , آبگرمکنی تعیین نمایید که با فشار خشک هم عمل نماید . هرچند برای فعال‌ساز‌ی آبگرمکن های کم فشار هم حدقل فشار آب اضطراری است به دلیل آنکه در غیر اینصورت آبگرمکن روشن نخواهد شد . در صورت قابلیت و امکان می‌توانید آبگرمکن مخزنی ایستاده به کارگیری نمائید .

کم مصرف :
چنانچه میخواهید در حین سال هزینه کمتری بابت مصرف گاز بپردازید , آبگرمکنی تعیین فرمایید که با مصرف کمتر گاز , آب گرم موردنیاز شمارا تامین نماید . اعتنا فرمایید که میزان مصرف گاز آبگرمکن های دیواری بر روی برچسب انرژی آن معلوم شده‌است . آبگرمکن های دیواری نسبت به اشکال ایستاده گاز کمتری مصرف می نماید .

درصورتی که که شما از گاز کپسولی استعمال می‌کنید و یا این که این‌که از آبگرمکن درجایی استعمال می‌کنید که احتمالا برای مقطع یک‌سری روز و یا این که یک‌سری هفته از آن به کارگیری نشود ( نظیر ویلاها ) به کار گیری از آبگرمکن های جرقه زن فارغ از شمعک را توصیه میکنیم . در‌این آبگرمکن ها در طول گشوده شدن شیر آب سیستم جرقه زن دستگاه را روشن می نماید و فورا آب گرم در اختیار شما خواهد بود .

میزان مطلوب :
در‌حالتی که میخواهید از فضای منزل خوبتر استعمال نمایید , آبگرمکنی تعیین نمائید که با فضای منزل متناسب باشد . نصب یک آبگرمکن دوچندان بزرگ در آشپزخانه کوچک مطلوب نیست . افزون بر آن آبگرمکنی تعیین فرمایید که با اشغال فضای کمتر , آب گرم موردنیاز شما‌را تامین نماید .

سرویس ها مطمئن :
تمام اثاثیه خانگی پس از مدتی احتیاج به تهیه و تنظیم و تعمیر دارا هستند . هنگام خرید به برهه زمانی ضمانت و سرویس ها بعد از فروش دقت فرمایید . آبگرمکنی گزینش فرمایید که به راحتی بتوانید با کمپانی خالق آن تماس حاصل نمایید . فراموش نکنید که نصب , بازرسی و تعمیر اسباب و اثاث خانگی گازسوز کاری است تخصصی و می بایست بوسیله سرویسکار مجاز و کارشناس صورت پذیرد .



:: برچسب‌ها: تعمیر آبگرمکن , تعمیرات آبگرمکن , تعمیرکار آبگرمکن ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دیوار در صورت نم کشیدن شرایط اول ی خویش را از دست می‌دهد و معمولا یک لکه بر روی دیوار دیده میشود . این یک کدام از آرم های نم کشیدن دیوار است . احتمالا اهمیت ندادن به‌این مورد سبب ساز کپک زدن دیوار شده و بعداز مدتی بدون چاره به تخریب دیوار گردید . از این رورفع نم و رطوبت دیوار زیاد اهمیت داراست . ما در‌این نصیب راهکارهای حساس را برای دوری از این قضیه به شما ارئه میدهیم . رفع نم

 

رطوبت را تا حد قابلیت ذیل بیاورید :

یکی دلایلی که منجر تولید رطوبت بر روی دیواره ها می شود رطوبت بسیار در خانه است . در‌حالتی که در خانه از دستگاه های ساخت رطوبت استعمال فرمائید احتمال دارد بیشتر شاهد نم کشدین دیوارها باشید . با گشوده گذاشتن پنجره ها میتوانید از ساخت رطوبت در خانه پرهیز فرمایید .

کم آب کردن جامه در خانه :

به دلیل نبود تراس در منزل های اپارتمانی بیشتر ما در خانه جامه هایمان را کم آب میکنیم که‌این قضیه باعث ارتقا نم در منزل می شود . در صورتی سریعتر خرقه را کم آب کنیم میتوانید از ارتقا نم در خانه خودداری فرمائید .

شستن دیوارها :

استعمال ی مضاعف از اب در هنگام شستشوی دیوارها سبب ساز تولید نم و رطوبت در خانه می شود . اعتنا نمائید که شستن دیوارها با جریان آب منجر نم کشیدن دیوار می شود . شستشوی مداوم دیوارها و به کار گیری از ماده شوینده هم سبب ساز پیدایش این نقص‌ در خانه خواهد شد . در هنگام شستشوی دیوارها فراوان از اب به کار گیری نکنید .
مقاله بیشتر : به چه شکل از گرفتگی لوله فاضلاب پرهیز کنیم

عوارض ساخت نم و رطوبت در خانه :
تشخیص آنکه تولید نم و رطوبت بر روی دیوارها به چه استدلال است می بایست بوسیله کارشناس درین دستور صورت گیرد . متخصصی که بتواند نیز از لوله های کشی های ساختمان و نیز از عایق کاری تجربه های کافی را داشته باشد .

مشکلات عایق کاری ساختمان :
در بخش اعظمی از مورد ها وجود نقص در ایزوگام , قیرگونی و عایق های گوناگون ساختمان سبب نم و رطوبت می شود البته خوبتر است گذشته از تخریب دستشویی , خزینه یا این که آشپزخانه منزل خویش , به دلیل پیدا شدن نم و رطوبت متمرکز گردید . اشخاصی که در خصوص عیب یابی سیستم عایق کاری و لوله کشی منازل کارشناس می‌باشند خوبتر میتوانند به شما د رحل این خلل کمک رسانند .

نشتی و پارگی لوله ها :
پارگی لوله ها به گچ دیوارها و ساختمان صدمه زده و در مواقعی سبب ساز تولید بوی نم و رطوبت در کل خانه خواهد شد . این حوزه برای حصول اطمینان از کمبود نشت آب یا این که پارگی لوله , از دستگاه اختصاصی نشت یاب آب استعمال می نمایند . با امداد دستگاه پارگی لوله معین می شود .

رفع نم دیوار به دلیل بارش باران :
استارت فصل بارش در مرز و بوم , موردها متعددی از تولید رطوبت در منازل گزارش می شود . آب باران با یافت کردن یک دریچه به دیوارهای ساختمان روش پیدا می نماید و به آن نفوذ می نماید . در حالتی که نقص‌ از آب باران باشد با یافتن ان دریچه و پوشاندن ان می‌توانید این اختلال را برطرف کنید .

مشکلات لوله کشی ساختمان :

مشکلات لوله کشی در منازل و ساختمان ها می‌تواند باعث پیدایش نم بر روی دیوارها باشد . مشکلات لوله کشی ظرف شویی , سیستم تخلیه فاضلاب به چاه فاضلاب سیستم تخلیه سرویس بهداشتی به چاه سرویس بهداشتی مشکلات لوله کشی خزینه و مشکلات دیر قادر است ادله پیدایش این نقص‌ باشد . شما با امداد تصاحب کردن از کارشناس لوله کشی و موسسات رفع نم و رطوبت در حل این نقص‌ مبادرت فرمایید .

به چه شکل نشتی آب را پیدا کنیم؟
نشت آب سالانه پاره ای متعددی آب را در ساختمان ها به هدر میدهد . منشا حساس نشتی آب از لوله ها اتصالات لوله و سیستم لوله کشی خانه میباشد . نشتی های دیگری هم از لوله ها موجود هست که‌این آمار را یکسری برابر می نماید . نشتی آب از شیر های وخیم یا این که آبگرم کن ها هم موجب هدر رفتن یه خرده متعددی آب می شود . هرچه آرم های نشتی آب نهفته خیس باشد این هدر رفتن ها ارتقا خواهد یافت . برا تشخیص و چگونگی یافتن نشتی لوله رویه هایی و جود داراست که به‌دنبال با آن آشنا خواهید شد .

طریقه ی یافت کردن نشتی آب :
یکی‌از این روش ها به کار گیری از کنتور آب است . برای یافتن نشتی آب لوله توسط ی کنتور روند تحت را دنبال نمائید .

ابتدا تمام شیر های آب را در خانه سفت ببندید . در صورتیکه خودرو لباسشویی یا این که ظرف شویی روشن باشد این تست به صحت صورت نمی پذیرد .

به کنتور آب مراجعه‌نمایید و عدد ثبت شده بر روی کنتور را یادداشت فرمایید . پس از گذشت 15 دقیقه مجدد عدد کنتور را یادداشت نمایید . در‌حالتی که عدد کنتور درین دوران ارتقا یافته بود اطمینان حاصل نمائید که بخشی از سیستم لوله کشی فاضلاب شما در حالا هدر دادن میزان متعددی آب است .

در بعضی مواقع میزان آب در حالا هدر رفتن خیلی کمتر از آن باشد که بوسیله کنتور آب قابل تشخیص باشد . برای یافتن دیگر نشتی های آب رویه های دیگری موجود هست . یک کدام از مطمئن ترین خط مش ها به کار گیری از دستگاه های اختصاصی تشخیص پارگی لوله میباشد . این دستگا ها با ارسال و اخذ فرکانس میتواند به خیر کوچکترین نشتی ها را نیر شناسایی کند .

تر بودن کنتور آب امری ارگانیک نیست . در حالتی‌که اعتقاد دارید که تر بودن کنتور آب خانه به دلیل آب امداد و بارندگی نیست , این احتمال را بدهید که در گزیده ازسیستم لوله کشی خانه نشتی آب موجود هست .

رفع نم و نشتی آب :
اعم از پیامدهای نشتیآب لوله نم دادن به دیواره ها و زمین اطراف لوله میباشد . این نشتی بعداز مدتی منجر سست شدن دیوار ها و حاد شدن آن می شود . هر چه زودتر برای تعمیرات لوله ی حاد فاضلاب مبادرت نمائید میزان ضرروزیان وارده کمتر خواهد بود .



:: برچسب‌ها: رفع نم و رطوبت , نم و رطوبت , رفع نم و رطوبت دیوار ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

اهواز - نائب رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بیان کرد : در شهر اهواز کمتر از پنج درصد فاضلاب تصفیه می گردد و اکثر فاضلاب وارد رودخانه‌ای میگردد که مردمان مصرف شرب دارا‌هستند .

به نقل از خبر نگار مهر , حمید ظهرابی عصر روز جاری در نشستی در استانداری خوزستان ذکر کرد : روز جاری مشاجره بازدید از رودخانه کارون را داشتیم ; متأسفانه تخلیه آشغال و نخاله در محدوده شهر یکی مشکلات خیلی دور از شوخی است که‌این رودخانه را در کنار فاضلاب , تهدید میکند . حمل مصالح

او با اشاره به نقش داشتن تخلیه فاضلاب‌های صنعتی در آلودگی کارون و تولید مشکلاتی در آب این رودخانه در روزهای اخیر اعلام کرد : اجرای طرح جامع کاهش آلودگی رودخانه کارون که برنامه‌ریزی اکثری برای آن صورت گرفته شده‌است , می بایست با‌گاز پیگیری شود .

ظهرابی خطاب به مدیران استانی تصریح کرد : برای خودداری از تخلیه نخاله و آشغال در رودخانه کارون , شهرداری و آبفا به وظیفه های خویش دراین باره کار نمایند و چه بسا آب و برق هم بایستی بدین مورد نماید .

نائب رئیس محیط زیست ارگانیک و تنوع زیستی اداره محیط زیست مرزوبوم ذکر کرد : در شهر اهواز کمتر از پنج درصد فاضلاب تصفیه می‌گردد و اکثر فاضلاب وارد رودخانه‌ای می شود که مردمان مصرف شرب دارا هستند و اینها به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست ; کمپانی آب و فاضلاب نامش آب و فاضلاب است و قسمتی از عمل را آزادکردن و این اصلاً صحیح نیست .

ظهرابی همینطور در امر بحران ریزگردها در استان خوزستان هم اعلام‌کرد : در رابطه با کانون‌های ریزگرد اتفاقات خیر و خوبی در استان خوزستان انجام یافته و توقع میرود تخصیص آب برای آب پاشی نهال‌کاری در کانون‌های ریزگرد خوزستان به‌صورت دایم صورت پذیرد ; همینطور قضیه گردوغبار می بایست در حق تقدم وزارت نیرو باشد .

او با اشاره به موقعیت عالی تالاب هورالعظیم و آبگیری ۷۰ درصد آن خاطرنشان کرد : سرشماری ۲۵۰ هزار قطعه پرنده و صید و صیادی مردمان در‌این تالاب نشان‌دهنده بازیابی سیستم و جنبش به سمت‌وسوی لایق است . همینطور توقع میرود که تأمین حق آبه تالاب‌های خوزستان موردتوجه بیشتر وزارت نیرو قرار بگیرد .

محمدرضا شمسایی مدیرعامل اداره آب و برق خوزستان هم درین نشست ذکر کرد : با اعتنا به این که طرح‌های خوزستان نسبت به اولِ برنامه پنجم خیلی تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای داشته برای همین ارقام موافقت‌نامه پروژه‌ها به‌شدت نیاز به تصحیح دارااست .

او پیرو تأکید کرد : اکنون تقریباً در تمام پروژه‌هایی که از روش فاینانس به مناقصه بین‌المللی می رود به نقص‌ برخورده‌ایم ; زیرا ارقام موافقت‌نامه‌ها بایستی تصحیح شود .

شریعتی استاندار خوزستان هم خطاب به شمسایی اظهار‌کرد : بعضا از موافقت‌نامه‌ها در سال قبلی بوده که تامل نمیکنم با مشکلی بربخورید و ضمن این‌که در طرح غدیر ۲۰۰ میلیارد تومان از حق فاضلاب را خوردید .

تاکید بر آلودگی ری/ طرح ریزی برای کاهش آلودگی کارخانه سیمان

عضو شورای اسلامی شهر تهران , با حضور در حیطه ۲۰ و بازدید از بعضا منابع کثیف کننده این ناحیه , بر آلوده و کثیف بودن این حیطه تاکید کرد .
به نقل از خبرگزاری مهر , احمد مسجد کاملی به همراه حسن خلیل ده دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران و سید احمد صفوی شهر‌دار ناحیه ۲۰ از توقفگاه اتوبوس رانی حیطه , کارخانه آجرنسوز , کارخانه سیمان تهران , محل تفکیک پسماند و شبکه های آب سرازیر درین ناحیه بازدید کرد .

او آن گاه در رابطه این بازدید ذکر کرد : روز جاری در ناحیه ۲۰ ما به مساله مرتبط با آب , خاک و هوا به مناسبت هفته هوای تمیز پرداختیم ; به دلیل این که بعضی نقاط در‌این حیطه وضعیت ویژه ای که برای آنان پیش میاید آلودگی بیشتری نسبت به سایر نقاط دارا‌هستند .

مسجدجامعی ادامه اعطا کرد : ری نیز از این موردها بود و منشا این آلودگی ها را درین تهرانگردی مورد بررسی قرار دادیم . در حوزه‌ ۲۰ توقفگاه بزرگ اتوبوسرانی در درون شهر و در حوالی محل سکونت شهروندان بود ; این اتوبوس ها گازوئیلی می‌باشند و برای این که علی الخصوص در فصل سوز و سرما گرم شوند در به عبارتی محل پایانه , یک ساعتی اتومبیل روشن میماند ; بخصوص در صبح که‌این موجب آلودگی هوا می شود .

عضو شورای شهر تهران طولانی تر کرد : کاری که برای پرهیز از آلودگی این بخشها بایستی انجام اعطا کرد , مسائل سوخت و فیلترینگ این وسایل نقلیه است که بایستی تصحیح شود . توصیه دیگر این است که‌این توقف گاه ها بایستی اطراف و محدوده مشخصی نسبت به اماکن مسکونی یا این که حیاتی مثل درمان گاه داشته باشند .

او آن‌گاه با اشاره به بازدید از کارخانه سیمان ری ذکر کرد : گزارش هایی از نداشتن فیلترینگ درین کارخانه به دست ما رسیده بود که ما حدود ۲ سال و نیم قبلا مکان بازدید کردیم که آن بازدید منشا سیاستی شده بود که از فیلترینگ به کارگیری نمایند و اداره محیط زیست نیز به طور آنلاین آلایندگی این کارخانه را بررسی نماید .

مسجد کاملی افزود : تمهیدانی اندیشیده شده بود که تا سال آتی حجم آلودگی درین کارخانه کاهش پیدا نماید ; در عین درحال حاضر مسائل فضای سبز پیرامون را پوشش بدهند . بحثی در رابطه فضای سبز متناسب با آلودگی هایی که کارخانه تولید می نماید این توجه ویژه ای بود که مجموعه کارشناسی داشت که در توسعه و گسترش فضای سبز این رعایت شود .

عضو شورای اسلامی شهر تهران تیتر کرد : علاوه برا آن سیستم هایی را پیش گویی کرده بودند برای فیلتریک که بعضی از آن ها فعال بود و بعضا دیگر نیز در آتی نزدیک فعال می شود .

او تاکید کرد : گزارش دادند که کارخانه بیست هزار بدن روزمره مواد از معادن اطراف بدین کارخانه انتقال می یابد که‌این حجم جابجایی و انفجارهایی که برای ریزش کوه آنجا روی می‌دهد آلودگی هایی دارااست که قرار شد خط مش هایی را پیش گویی نمایند .

مسجد کاملی اذعان کرد : گفته می شود ساختمان بلند آزادی و کتابخانه ملی با سیمان این کارخانه ساختمان تاسیس شده است ولی به عهدوپیمان یکی اهل یک محل کوه های این حوزه‌ برای استخراج سیمان بیشتر در هم اکنون از در میان رفتن است . کارخانه نیز میزان مصرف سیمان پایتخت را بیشتر از ایجاد خویش می دانست و می اظهار‌کرد در‌صورتی‌که این یه خرده نیز که ایجاد می شود جدا شود آلودگی ناشی از رفت وآمد خودروهای حمل سیمان از شهرها و کارخانه های دیگر به تهران پابرجا است .

عضو شورای اسلامی شهر تهران بعد به بازدید از کارخانه خشت نسوز پرداخت و اظهار‌کرد : منتخب دیگر از آلودگی



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

همدان - مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از ایمن سازی ۷ هزار و ۵۰۰ مترمکعب از نقاط پرتگاهی محورهای این شهرستان در سال قبل خبر بخشید . 

نبی ابراهیم خانی در رای زنی با خبر نگار مهر با تأکید بر این که ایمن سازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی مهم‌ترین برنامه این سازمان است , اظهار داشت : ایمن سازی نقاط پرتگاهی مشتمل بر گردنه ها , پل ها و غیره با خاک‌ریز در همه محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان انجام شد . حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران

او افزود : به سوی ایمن سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز همدان , خاکریزی محور همدان - ملایر , همدان تهران و محور روستایی چشین از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در فرمان عمل قرار گرفت .

مدیریت راهداری همدان ادامه اعطا کرد : همینطور در‌این برهه زمانی , شانه‌سازی و رفع افتادگی کتف به حجم ۲۴ هزار متر مکعب در محورهای این شهرستان انجام شد .

او یادآور شد : در سال ۹۶ همینطور ۲۸ هزار مترمکعب ترانشه برداری و تعریض نقاط مستعد گرفتگی و روش بندان در طول بارش در روش های حوزه استحفاظی این شهرستان اجرایی شد .

ابراهیم خانی با اشاره به اقدامات نوروزی انجام یافته به وسیله این سازمان به سوی ایمن سازی محورهای شهرستان اذعان کرد : از اولِ همین سال تا به امروز در بخش‌های متفاوت اقدامات دیگری به وسیله نیروهای راهداری شهرستان همدان انجام یافته که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان امسال طرح های نیمه‌تمام و دارنده حق تقدم درسمت ارتقا ایمنی راه‌ ادامه دارااست .

او لکه گیری راه و روش های حوزه استحفاظی , درزگیری شیوه های شریانی , شستشوی گاردریل ها , تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی , نیوجرسی در محورهای دارای اهمیت و فرعی , پاک سازی کتف , پارکینگ و اطراف شیوه از آشغال و نخاله , ترانشه برداری و رفع نقاط اتفاق خیز برای رفع گره های ترافیکی , کتف سازی و تصحیح شیب شیروانی , تجهیز و آمادگی راهدارخانه ها , تجهیز اتومبیل آلات , کامل شدن و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی , نقاشی کردن سرعت کاه ها , خط کشی جاده های مواصلاتی رفع نقاط پرتگاهی و ریزش برداری در بعضا محورها را اعم از اقدامات این سازمان در روزها عید نوروز برشمرد .

همت نوروزی دستگاه‌های مسئول تحلیل شود

گرگان - در اولیه صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ بررسی سعی نوروزی دستگاه های مسئول در جهت کاهش کاستی ها در سالیان آینده , مطرح شد .
به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , اولیه گرد هم آیی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ , برگزار شد .

درین گردهمایی که امر فعالیت گزارش تلاش برنامه های استقبال از فصل بهار سازمانهای تابعه شهرداری گرگان و دستگاه های اجرایی را در فرمان فعالیت داشت , فائزه عبداللهی , مدیریت شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : با نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» به وسیله رهبر معظم انقلاب بایستی گردهمایی ای خاص آن تشکیل تا نقش شورای شهر در چگونگی حمایت از کالای اهل ایران معلوم شود .

او طولانی تر کرد : حمایت از کالای اهل ایران به اقتصاد شهر امداد کرده و باعث تقویت اراده ملی خواهد شد .

ساخت بازارچه های خوداشتغالی در سمت شعار سال

مدیر شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد : ‌در پایان سال ۹۶ با همیاری اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری شاهد ساخت بازارچه‌های خوداشتغالی بودیم و تولیدها خانگی در آنان عرضه شد .

او بابیان اینکه که‌این بازارچه ها یکی روش‌های حمایت از کالای ملی است , ذکر کرد : از همگی اشخاصی که در ستاد وام ها نوروزی قدم برداشتند سپاس میکنم .

عبداللهی اعلام‌کرد : بایستی از همگی گنجایش ها در این باره استعمال کنیم و نشان دهیم که با تعامل می توان اتفاقات خیر رقم زد .

برگزاری جلسات گوناگون در کمیسیون توریسم

به دنبال معاون شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : برای اولین دفعه در قدمت شورای شهر گرگان , کمیسیون توریسم صورت گرفت .

علی اصغر یوسفی ادامه بخشید : جلسات زیادی با اداره ها و دستگاه های متعدد تشکیل و در آن برنامه های استقبال از فصل بهار طرح ریزی شد .

او ذکر کرد : در ۲۰ مهر ۹۶ در نمایشگاه توریسم تهران برای نمایش دادن جاذبه های توریسم استان کمپانی کردیم که دستاوردهای خیر به همراه داشت .

یوسفی اظهار کرد : جشنوراه های و برنامه های مختلفی اعم از برگزاری پایانه های نوروزی , مسابقه شایسته ترین هفت سین , آزادسازی ماهی ها , مهیا سازی سه تالار برای مواقع چالش , نوروزخوانی و غیره انجام شد .

او همینطور اظهار کرد : ارتقا سا‌عتها سرویس ها دهی اتوبوس ها , شستشوی روزمره آنان و رنگ کردن ایستگاه ها به وسیله اداره حمل و نقل توشه و مسافر شهرداری گرگان اتفاق افتاد .

یوسفی همینطور از اقدامات سرویس ها شهری و فضای سبز و اداره حریق آدرس شهرداری گرگان برای سرویس ها دهی به شهروندان در روز ها عید نوروز قدردانی کرد .

اعتنا به حمل و نقل هوایی درسمت صنعت توریسم

در‌پی ناصر گرزین , ‌دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت : ‌دور از انصاف است که‌این همگی کار را ببینیم اما سپاس نکنیم .

او ادامه بخشید : یکی زیرساخت های با اهمیت صنعت توریسم , دقت به توسعه و گسترش حمل و نقل هوایی است که بایستی مورد دقت قرار گیرد .

گرزین بابیان این‌که حمل و نقل هوایی در جذب گردشگر اصلی است , اظهار‌کرد : زحمات شبانه روزی متعددی در برنامه های استقبال از فصل بهار انجام شد تا رضایت شهروندان تعیین شود .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تأکید کرد : ‌ نظارت و بازخوانی این عملکردها قادر است کاستی های فعالیت را در سالهای آتی کسر کرده تا شاهد ماندگاری مسافر باشیم .

احداث بوستان مسافر

در‌پی گرد‌همایی محمد ابراهیم جرجانی , دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : المان های زیبایی در مرحله شهر نصب و دگرگون سازی خیر را شاهد بودیم .

او افزود : ‌تابستان را پیش رو داریم و در‌این روز ها که زمان بیشتری برای مسافران است شاهد اشغال پیاده روهای محور نهارخوران بوسیله مسافران و اذیت شدن شهروندان هستیم .

جرجانی بابیان این‌که بایستی در گرگان بوستان مسافر احداث شود , ‌ تأکید کرد : این دستور باعث می شود تا محور نهارخوران و النگدره آزاد شود .

درپی حمیدرضا آقاملایی , دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان بر ضرورت فعالیت تیمی در جهت شناساندن شهر گرگان تأکید کرد .

ضرورت عمل تیمی

در پی گردهمایی مدیر سازمان ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم گرگان خاطرنشان کرد : در روزها عید باستانی برنامه‌ها و اتفاقات نیکی در حوزه توریسم در شهر گرگان رقم خورد و ‌چهره متفاوتی از گرگان



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

محلول های لوله بازکنی به خواسته حل کردن مواد جانور داخل لوله ی فاضلاب تشکیل شده گردیده اند از این رو دارنده مواد شیمیای قادر , زیان آور و خطرناکی می‌باشند که در صورت تماس با دیده یا این که تنفس خطرها بدون شوخی را به‌وجود می‌آورند . این مواد در مورد ها شدیدتر احتمالا باعث نابینایی شوند . لوله بازکنی شبانه روزی مشهد

 

خطرها مواد شیمیایی :
مواد شیمیایی جان دار در محلول ها و اسید های شیمیایی باعث زخم وصال به دیده ها می‌شوند . متاسفانه اشخاص متعددی در زمان استفاد از این مواد موردها ایمنی را رعایت نکرده و د ربرخی موردها هم در گیر مسمویت میشوند . از دست رفتن دیده به دلیل بی احتیاطی در به کار گیری از این محلول ها به دور از ذهن نیست .

موادی که برای تمیزکاری هم به کار گیری میگردند استثنا نیستند . موادی نظیر جوهرنمک ها , مواد ضدعفونی کننده , وایتکس و مواد لوله بازکنی اعم از موادی میباشند که در صورت تماس با دیده زخم شیمیایی را ساخت می نمایند و سبب ساز سوختگی جشم میشوند

چه بسا بخارات متصاعد شده بوسیله این مواد زیان آور بوده و می‌تواند سبب ساز سوختگی شود . این سوختگی ها در موردها شدید کره ی دیده را ترک کرده و قرنیه را جراحت می شود . به‌وجود وارد شدن آسیب در پلک , چسبندگی کره ی دیده هم در اثر برخورد این مواد به دیده موجب می شود .

قرمزی دیده و مرحله پلک , سوزش , حس درد , اشک‌ریزش شدید دیده از علامتها جراحت های چشمی با مواد شیمیایی می باشند . با دیدن این علامت ها می بایست فوراً اقدامات درمانی را برای او انجام اعطا کرد .

موقع تماس ماده شوینده با دیده چه بایستی کرد؟
بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس حاصل نمایید . در صورت تماس ماده های شوینده یا این که هر ماده‌ شیمیایی دیگر با دیده بایستی فورا یک‌سری توشه دیده ذیل آب , گشوده و بسته شود تا آن ماده از دیده بیرون شود .

شستشوی آهسته دیده با آب حدود ۲۰ دقیقه , او‌لین مبادرت است . شما بایستی پلک‌ها را گشوده کرده و آب را روی مرحله دیده بریزید . این فعالیت را از کناره داخلی دیده انجام دهید . به صورتی که آب از کناره فرنگی دیده بیرون شود .

همینطور میتوانید صورت آسیب دیده را تحت شیرآب یا این که شیلنگ بگیرید . این شستشو را تا زمان مراجعه به دکتر انجام دهید .

بعداز ۲۰ دقیقه شستشو , دیده را با یک گاز استریل پوشانده و پانسمان فرمائید .
به کارگیری اشتباه از بعضا موادشوینده سبب ساز به آسیب دیده , آسیب پلک , چسبندگی پلک به دیده و حتی‌در برخی موردها سبب ساز به از در میان رفتن بی نقص بصیرت شخص خواهد شد

در صورت باقی ماندن محلولهای لوله بازکن و هر جور ماده‌ شیمیایی در دید در فاصله‌ وقتی مراجعه‌ آسیب دیده به دیده پزشک معالج , زخم ناشی از این مواد شدیدتر میگردد . آسیب‌های وارد به دیده از نگاه هنگامی و مالی زیاد هزینه ‌بر است و همینطور زخم خل وچل شدیدی درپی دارااست . براین اساس پیشگیری از آن زیاد لازم است .

پیشنهاد های حتمی هنگام عمل با محلولهای لوله بازکن و اشکال دیگر مواد شیمیایی

– هنگام فعالیت با محلولهای لوله بازکن و دیگر ماده های شوینده و شیمیایی حتما از عینک‌های حفاظتی استعمال شود .

– می بایست این مواد به دور از دسترس اطفال محافظت شوند .

– ماده های شوینده و نظافتی در دستکم غلظت به کار گیری شوند ( یعنی حاذق نباشند ) , به دلیل آن که هرچه میزان غلظت آن ها بیشتر باشد , زخم ناشی از آن شدیدتر میشود .

چه‌گونه نشتی آب را پیدا کنیم؟
نشت آب سالانه یه خرده متعددی آب را در ساختمان ها به هدر میدهد . منشا اساسی نشتی آب از لوله ها اتصالات لوله و سیستم لوله کشی خانه می‌باشد . نشتی های دیگری هم از لوله ها موجود است که‌این آمار را یک‌سری برابر می نماید . نشتی آب از شیر های وخیم یا این که آبگرم کن ها هم موجب هدر رفتن پاره ای متعددی آب می شود . هرچه علامت های نشتی آب مخفی خیس باشد این هدر رفتن ها ارتقاء خواهد یافت . برا تشخیص و چگونگی یافتن نشتی لوله شیوه هایی و جود داراست که پیرو با آن آشنا خواهید شد .

طریقه ی کشف کردن نشتی آب :
یکی‌از این روش ها به کار گیری از کنتور آب است . برای یافتن نشتی آب لوله توسط ی کنتور فرایند تحت را دنبال نمایید .

ابتدا تمام شیر های آب را در خانه سفت ببندید . در‌صورتی‌که خودرو لباسشویی یا این که ظرف شویی روشن باشد این تست به صدق صورت نمی پذیرد .

به کنتور آب مراجعه‌نمایید و عدد ثبت شده بر روی کنتور را یادداشت فرمایید . بعداز گذشت 15 دقیقه مجدد عدد کنتور را یادداشت فرمایید . در صورتی عدد کنتور درین برهه زمانی ارتقا یافته بود اطمینان حاصل فرمائید که جزء سیستم لوله کشی فاضلاب شما در هم اکنون هدر دادن اندازه متعددی آب است .

در بعضی مواقع میزان آب در درحال حاضر هدر رفتن خیلی کمتر از آن باشد که به وسیله کنتور آب قابل تشخیص باشد . برای یافتن دیگر نشتی های آب روش های دیگری موجود است . یکی مطمئن ترین رویه ها به کار گیری از دستگاه های منحصر تشخیص پارگی لوله هست . این دستگا ها با ارسال و اخذ فرکانس قادر است به خیر کوچکترین نشتی ها را نیر شناسایی کند .

تر بودن کنتور آب امری ارگانیک نیست . در شرایطی‌که اعتقاد و باور دارید که تر بودن کنتور آب خانه به دلیل آب کمک و بارندگی نمیباشد , این احتمال را بدهید که در چکیده ازسیستم لوله کشی خانه نشتی آب موجود هست .



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , لوله بازکنی شبانه روزی , لوله بازکنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

تعمیرگاه کولرگازی تهران خدمت عمل مفتخر است که تمام سرویس ها مرتبط با خدمت و فراگیری شارژ گاز کولرگازی را در محل انجام خواهد اعطا کرد . شما در مقاله حاضر یادگرفتن چهره‌ای شارژ گاز کولرگازی را مطالعه خواهید کرد . نصاب کولر گازی تهران

 

همانگونه که می‌دانید یک کدام از گران‌ترین اقلام در صورتحساب برق در مناطقی با تابستان‌های گرم , هزینه کارکرد یک کولر گازی است . در حالتی‌که کولرگازی شما به‌اندازه کافی مبرد برای خنک‌سازی نداشته باشد , این هزینه چه بسا میتواند فراتر نیز باشد . درین مقاله تلاش کرده‌ایم , تا به شیوه ای اصولی طرز شارژ کولرگازی را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله به شما یادگرفتن دهیم . با تهران سرویس‌کار همراه باشید .

بررسی , تعمیر و خدمت کولرگازی
قبلی از شارژ گاز کولرگازی حتماً تعمیرات مایحتاج و خدمت کولرگازی را انجام دهید
اگر چه درین مقاله بصورت بی نقص یادگرفتن شارژ گاز کولرگازی آورده شده‌است , ولی یکی مهمترین کارهایی که گذشته از شارژ گاز کولرگازی و وسایل تهویه مطبوع می بایست صورت پذیرد . تعمیرات استاندارد کولر گازی به‌وسیله تعمیرکار باسابقه و تخصص دارد . همینطور بعد از تعمیر و گذشته از شارژ گاز کولرگازی می بایست خدمت دوره‌ ای کولر گازی صورت بپذیرد . برای این فعالیت می بایست پروسه تحت را انجام دهید .

فیلترهای هوای را عوض فرمایید .
اپراتور کویل کندانسور کولرگازی را منزه نمایید .
آلوده بودن هر یک از موردها فوق قادر است سبب ساز پیدایش نشانه‌های کم بودن مبرد در کولرگازی بشود . و در‌صورتی‌که در‌این‌صورت‌ مایع مبرد را به کولرگازی بیش تر فرمائید , شاید دستگاه مبتلا نقص و جراحت شود . در‌این‌صورت‌ شما ناچار خواهید بود علاوه بر هزینه شارژ کولر گازی , هزینه تعمیر کولرگازی را هم متقبل بشوید .


علل و عامل ها ایراد هوادهی کولرگازی را بررسی فرمایید
تمام مانع ها هوادهی ازجمله کثیفی‌های باقی مانده روی پنجره مشبک رشته دمنده را بررسی نمائید . همینطور مطمئن گردید رشته کندانسور به‌درستی فعالیت می نماید . رشته دمنده یا این که رشته هوادهی و همینطور رشته کنداسنور بایستی باد کافی را از فی مابین کویل های مرتبط با خویش جنبش دهند تا بتواند تهویه مطبوع محیط منزل شمارا آماده کنند . صدق هوادهی کولرگازی سبب ساز جایگزینی هوای خنک با هوی گرم خواهد شد . این عمل هم بطور مفید در دفعات متفاوت بر روی بها شارژ گاز کولر گازی شما تاثیرگذار خواهد بود .


بازرسی بی نقص بقیه اجزاء کولرگازی
عدم عایق‌کاری , نشتی یابی کولرگازی , اتصالات ضعیف برق و مشکلات جزئی دیگر , میزان ما یحتاج مایع مبرد برای شارژ گاز کولرگازی شما‌را تغییر و تحول نمی‌دهند . البته این عامل ها می توانند همت سیستم شما‌را کم کرده و به زودی شما‌را بدون چاره به تعمیر یا این که شارژ دوباره کولرگازی کند . اگر نمی توانید پروسه روش شارژ گاز کولرگازی را به تنهایی انجام دهید با سرویسکار کولرگازی ما تماس حاصل نمایید .


انتخاب میزان گاز کولر گازی برای شارژ گاز کولرگازی
مدل گاز کولر گازی مایحتاج خویش را برای شارژ گاز کولرگازی انتخاب نمائید
برای گزینش گونه گاز مبرد کولر گازی خویش می توانید از تعمیرکار کولرگازی تهران سرویس‌ عمل مشورت کردن بگیرید . از طرفی می توانید جهت معلوم کردن مدل گاز مبرد کولر گازی از راهنمایی‌های قرار داده‌شده در کنار دستگیره هوا یا این که راهنمای نصب‌شده در درون باکس در دست گرفتن برق کولرگازی یاری بگیرید . بخش اعظمی از کولرگازی‌ ها نیز روی بدنه خویش برچسب آفریننده سیستم را دارا‌هستند . معمولاً در عمده کولرگازی‌ های امروزی از اشکال مبرد کولر گازی به کار گیری می نمایند . پرکاربردترین گاز ها مبرد گاز r22 و گاز r410a , پایین اسم SUVA410A و Puron می‌باشند . اطلاع از اشکال مبرد کولر گازی برای این‌که اطمینان حاصل نمائید که گونه مطلوب گاز را برای شارژ گاز کولرگازی در اختیار دارید دوچندان کلیدی است . همینطور اطلاع از ارزش بها کپسول گاز کولر گازی میتواند به شما در پیش گویی هزینه ها مضاعف امداد کند .


گزینش دسته اتصالات مرتبط با شارژ گاز کولرگازی
انتخاب نمائید کولرگازی شما به چه دسته اتصالاتی جهت شارژ گاز مجهز است . اتصالات شیرهای معمولی معکوس را می‌توان به آداپتورهای اتصال سرعت بالا مجهز کرد تا از اتلاف مبرد طی مراحل شارژ گاز کاهش یابد . همینطور این عملیات احتمال جراحت دیدن پوست شما در رابطه به‌سرعت مبرد ولر گازی را کم خواهد کرد . هر اتصالی که به کارگیری میکنید , مدام به یاد داشته باشید حتی‌د‌ر شرایط خاموشی کولرگازی , گاز مبرد کولرگازی تحت‌فشار بالایی بوده و فراوان خطرناک است .

توصیه ما برای شارژ گاز کولرگازی , تماس با سرویسکار کولرگازی تهران سرویس‌کار است . ما در کمترین زمان در محل شما حاضرشده و کارها مرتبط با خدمت , تعمیر و شارژ گاز کولرگازی را در کمترین زمان و با شایسته ترین قطعات انجم خوا‌هیم بخشید


کولرگازی را از روش ترموستات خاموش‌کنید
ترموستات و مدارهای مرتبط با آن , کلید روشن یا این که خاموش بودن کولرگازی شما می باشند . شما در سطح بعدی پاور را خاموش خواهید کرد . البته درواقع می خواهیم روشن و خاموش بودن سیستم در رابطه با ترموستات باشد اگرچه ترموستات برای خاموش یا این که روشن کردن کولرگازی تعبیه نشده است .


پاور کولرگازی را خاموش نمایید
پنل بیرونی کولرگازی می بایست مجهز به یک فیوز جدا کننده یا این که یک جدا نمایند مدار در حدود خویش کولر گازی باشد . حتماً قبلی از ادامه فعالیت اتصال برق را از روش فیوز یا این که کلید انقطاع کننده , انقطاع نمائید . آن گاه با دقت به دستورالعمل‌های ذی‌ربط گیج‌ها را به کولرگازی وصل نمایید . این عملیات با اتصال شیلنگ کوچک آبی‌رنگ فشار ذیل به گیج مانیفولد و اتصال شیلنگ قرمز‌رنگ فشار بالا به کولرگازی انجام خواهد شد . گیج‌های کهن مانیفولد ( چندمنظوره ) احتمال دارد شیلنگ‌های رنگی نداشته باشند . در‌این‌صورت اندازه‌گیری و اتصال فشار کم در سمت چپ گیج مانیفولد و اندازه‌گیری و اتصال فشار بالا در طرف راست انجام میگیرد . در گیج های کهن , شیلنگ تأمین که به مرجع مبرد , پمپ تخلیه و یا این که بقیه اجزاء متصل است در میانه جای دارد . بعداز اتصال گیج مانیفولد , کولرگازی را روشن کرده به زمان ۱۵ دقیقه حوصله فرمایید تا سیستم ثبت شود .

 



:: برچسب‌ها: نصاب کولر گازی , نصاب کولر گازی تهران , نصاب کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

ساماندهی پسماندهای ساختمانی در قم هوشمند می شود

قم - قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم ذکر کرد : زیرساخت‌های فعال سازی هوشمند سازی پسماند عمرانی و ساختمانی در استان قم ساخته شده است .
به نقل از خبرگزاری مهر به گزارش شهرداری قم , سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به لزوم چک بر تخلیه نخاله‌های ساختمانی اظهار داشت : در صورت نادرستی مدیریت تخلیه نخاله‌های ساختمانی تراز شهر , این نخاله‌ها در اطراف راه‌ها تخلیه میگردد و بهبود موقعیت یکسری سال اخیر اطراف راه‌ها به دلیل مدیر و آنالیز بر تخلیه نخاله‌ها است .

قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم بابیان این‌که در بخش ستاد تجهیز رئیس تخلیه نخاله‌های ساختمانی دستورالعملی برای آن تعریف شده که‌این راهبرد از روش وزارت سرزمین به اداره شهرداری‌ها بیان شده‌است , ذکر کرد : مبتنی بر این مصوبه کل ناوگان اتومبیل آلات خاک و نخاله مرحله شهر و خودرو آلات حفاری مرحله شهر در سیستم ثبت ویژگی ها شده و دارنده کد می‌باشند و در اختیار گرفتن می شوند . حمل نخاله ساختمانی

میرابراهیمی بابیان این که کار هر زمان از اتومبیل آلات تخلیه نخاله‌های مرحله شهر نیاز به جواز دارا‌هستند , اظهار کرد : درصورتی که در اختیار گرفتن بر تخلیه نخاله‌های ساختمانی به هم اکنون خود‌‌‌ رها می شد آلودگی‌های زیست محیطی بالا میرفت از همین رو بایستی مکان‌هایی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی گزینش و ساخت شود .

او افزود : در‌حالتی که خاک حاصل از نخاله‌های ساختمانی , خاک نباتی باشد برای عرصه‌های فضای سبز تعریف و در حالتی‌که خاک توشه زیرسازی عالی داشته باشد برای تقاضای زیرسازی در حیث گرفته میگردد .

قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم بابیان این‌که از سال ۸۹ سایت‌هایی تحت عنوان نقاط تخلیه خاک نخاله در کارگروه مدیر پسماند استان رقم خورده شده‌است , اظهار‌کرد : میان نقاط تعریف شده دستگاه‌های مالک حیث در این مورد اعم از محیط زیست , کارها آب و منابع ارگانیک بازدید از محل داشتند و نسبت جهت وزش باد , سرعت باد و وضعیت جوی را بررسی کرده‌اند و این نقاط تحت عنوان نقاط تخلیه نخاله‌های ساختمانی در کمیته مدیر پسماند سال ۸۹ تصویب شده شده‌است .

میرابراهیمی تصریح کرد : این نقاط در اطراف جاده پردیسان محدوده جاده ورجان کهک , کیلومتر ۸ جاده کوه سپید , محدوده اتوبان امام علی ( ع ) بنا شده در معدن خنده رو قلی خان , اطراف بزرگ راه بزرگراه قم - تهران روبروی شهرک شکوهیه و محدوده جمکران واقع شده‌اند که فعلا ۴ وبسایت مورد استعمال و وبسایت بزرگ راه قم - تهران به کار گیری نمی شود .

بر تمام این نقاط و سایت‌های تخلیه نخاله ساختمانی آنالیز می‌گردد

او با اشاره به این‌که بر تمام این نقاط و سایت‌ها چک میگردد , اعلام‌کرد : به زودی درین محدوده‌ها ریدرهایی به عمل گرفته میگردد که در واقع کل ورود و خروج خودرو آلات ثبت و چه بسا اقدامات نخستین بازیافت نخاله‌های ساختمانی انجام میشود .

قیم اداره مدیر پسماند شهرداری قم بابیان این‌که تخلیه نخاله‌های ساختمانی در میدان کوچک‌تر سبب ساز ساخت کمتر گرد و خاک می شود , اعلام‌کرد : این سایت‌ها به وسیله دستگاه‌های ذی‌ربط و نماینده مدیران استانی بازدید و بررسی شده و در کارگروه مدیر پسماند استان با حضور نائب رئیس استاندار طومار تصویب شده شده‌است .

میرابراهیمی با اشاره به این‌که زیرساخت‌های راه‌اندازی هوشمند سازی پسماند عمرانی و ساختمانی در استان قم ساخته شده است , اظهار کرد : حدود ۵ هزار خودرو آلات گردآوری انتقال خاک نخاله به صورتی دستی در دست گرفتن می گردد ولی اکنون اپلیکیشن هوشمندسازی آنان تهیه و تنظیم شده و روی هر ماشینی کدی نصب شده که در هنگام تخلیه ثبت ورود اتومبیل را تعریف میکند .

او با اشاره به زمان فراخوان خودرو‌ها خاطرنشان کرد : پیش گویی می شود که تا یک ماه آتی در رابطه فراخوان خودرو‌ها مبادرت شود چرا‌که شغل های مشقت بار افزاری و اپلیکیشن هوشمند سازی بی نقص شده و می بایست اپلیکیشن و مشقت بار افزار با نیز هماهنگ شوند تا این که فراخوان برای نصب بارکد‌ها بر روی ماشین صورت بپذیرد .

قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم افزود : همه خودرو آلات گردآوری نخاله مشمول هوشمندسازی پسماند عمرانی و ساختمانی درسطح استان میشود از همین رو کامیون‌ها و خاور‌ها در تراز اولیه و لودر‌ها و نیسان در تراز دوم هوشمندسازی قرار دارا‌هستند و حدود ۴۵۰ دستگاه حفار و حدود ۴۵۰۰ اتومبیل حمل و نقل در مرحله شهر داریم .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

فردیس – مدیر سازمان حفاظت محیط‌زیست شهرستان فردیس از رایزنی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی شهرستان فردیس در گود کبیر رود خبر بخشید . 

مرتضی شکوری در رای زنی با خبر نگار مهر ضمن اشاره به راهکارهای رئیس نخاله‌های ساختمانی در مرحله شهرستان , خاطرنشان کرد : مصوبات گردهمایی کارگروه پسماند شهرستان و امر دادستان بر اساس هماهنگ شدن با اتحادیه کامیون داران برای اتخاذ شایسته ترین استراتژی مدیریتی در حوزه نخاله ساختمانی از اهمیت متعددی برخوردار‌است .

او با تأکید بر این‌که مشکلات حوزه نخاله‌های ساختمانی شهرستان فردیس بررسی‌شده است , اظهار‌کرد : شهرداری‌های بخشها سه , ۱۰ , مشکین‌دشت و دهیاری فرخ‌آباد مکلف شده‌اند نسبت به مکان‌یابی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی ویژه وانت و کامیون‌ها مبادرت نمایند . حمل نخاله ساختمانی تهران

شکوری با بیان این‌که تخلیه نخاله‌ها در محل مشخص‌شده با بررسی محیط‌زیست انجام می‌گردد , به به کارگیری از امکانات بازیافت نخاله اشاره نمود و افزود : دهیاری فرخ‌آباد برای در تخصیص زمین و شهرداری‌های شهرستان نسبت به خرید امکانات اعلام آمادگی کرده‌اند .

‏رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست شهرستان فردیس اذعان کرد : تخلیه نخاله در مرحله شهرستان مغایر ضابطه است و با امر دادگستری با اشخاص خلافکار برخورد رسمی می گردد .

‏وی تأکید کرد : شهروندان پیش از مبادرت به ساخت‌وساز و انتقال نخاله حاصل از عملیات ساختمانی و یا این که تخریب می بایست نسبت به اخذ قبوض ذی‌ربط از شهرداری‌ها یا این که دهیاری مبادرت نمایند .

شکوری راجع به انتقال نخاله‌های ساختمانی به رینگ دره و گود ایرانیان , اظهار کرد : ‏ با دقت به بیانات مسئول اتحادیه کامیون داران اینک گنجایش گود ایرانیان پرشده است و رایزنی برای استعمال از گود کبیر رود در محور شهریار – قدس در هم اکنون انجام است که امید‌واریم هفته آتی گود کبیر رود برای انجام این حساس در اختیار شهرستان فردیس قرار گیرد .

 ۱۸ کامیون حمل خاک ونخاله غیرمجاز در یاسوج متوقف شد

یاسوج - مدیریت اجراییات شهرداری یاسوج اظهار‌کرد : ۱۸ کامیون حمل خاک ونخاله غیرمجاز در یاسوج متوقف شد .
به نقل از خبر نگار مهر , کرم الله غلامیان عصر دو شنبه در توده خبرنگاران افزود : مطابق ماده ۱۶ ضابطه مدیر پسماند , تخلیه خاک ونخاله وضایعات ساختمانی در کناره شهر و اطراف شهر جرم به حساب آورده می شود .

او ابلاغ داشت : این کامیونها شبانه مبادرت به تخلیه خاک ونخاله درحریم شهر می کردند .

غلامیان تصریح کرد : برای رانندگان این کامیونها تشکیل پرونده شده وبراساس تعرفه شورای اسلامی جریمه شدند .

او بابیان این که رهاسازی ضاعیات ساختمانی در محیط زیست خسارات فراوانی به همراه دارااست , خاطرنشان کرد : می بایست تمامی ما برای حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی شهر عملکرد کرده و خویش را مسئول بدانیم .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

اکنون درصد کثیری از مردمان کشورمان و همینطور بخش اعظمی از کشورهای پیشرفته و درحال توسعه و گسترش از سیستم های سرمایشی تبخیری ( Evaporative Cooling Systems ) یا این که به اصطلاح کولرهای آبی‌رنگ برای خنک سازی محیط عمل و معاش خویش در فصول گرم به کار گیری می‌نمایند . این سیستم ها در سایزها , گنجایش ها , گونه های و اقسام متعددی به بازار عرضه میگردند که هریک متناسب به نیاز کاربری ویژه ای پباده سازی و ایجاد شده‌است . درین مقاله قصد داریم در شرایط کلی جور بندی کولرهای آبی رنگ را مورد دعوا و بررسی در اختیار بگذاریم . نصاب کولر آبی تهران

 

گونه بندی کولرهای آبی‌رنگ

کولرهای آبی‌رنگ را می توان از منظرهای متفاوت مورد مطالعه قرار داده و جور بندی نمود . طریق سعی , گونه کاربری , اجزای تشکیل دهنده مکانیکی , الکترومکانیکی و الکتریکی و فاکتورهایی از این دست می‌توانند مبنای مدل بندی کولرهای آبی رنگ قرار گیرند . چندین دسته جور بندی مهم برای کولرهای آبی رنگ می توان برشمرد که عبارتند از :

نوع بندی کولرهای آبی‌رنگ بر طبق جور کولر
مدل بندی کولرهای آبی رنگ بر پایه ی بعدها و گنجایش
جور بندی کولرهای آبی‌رنگ مبنی بر گونه واسط تبخیری به فعالیت رفته
گونه بندی کولرهای آبی رنگ مبتنی بر دسته رشته
و مدل بندی کولرهای آبی‌رنگ بر پایه ی سیستم پیکربندی دمایی
که ادامه به طور تخصصی به هر یک از این موردها غیروابسته خوا هیم پرداخت .

جور بندی کولرهای آبی‌رنگ بر طبق جور کولر

کولرهای آبی‌رنگ در وضعیت کلی در دو دسته اثبات ( Fixed ) و قابل حمل یا این که متحرک ( Portable ) در بازار جانور می‌باشند . در‌صورتی‌که که با نگاهی موشکافانه در شهر بگردید مطمئنا شاهد باکس های آبی در بالکن ها و پشت بام های ساختمان های مسکونی و اداری و … خواهید بود . این کولرها به عبارتی کولرهای اثبات آبی‌رنگ میباشند . نصب این گونه از کولرها اکثر اوقات نیازمند سیستم شبکه کشی ( Ducting ) جهت انتقال هوا به باطن ساختمان است . نیز چنین سیستم آب رسانی این کولرها از روش لوله کشی صورت می‌گیرد .

مدل دیگری از کولرهای آبی‌رنگ که کولرهای پرتابل هم نامیده می گردند فاقد نیاز به لوله کشی آب و شبکه کشی میباشند و می توان آنان‌را در هر کجای ساختمان و اتاق ها قرار اعطا کرد و به کار گیری کرد . بها فراوان ذیل این دست از کولرهای آبی‌رنگ سبب ساز شده‌است که با استقبال فزاینده ای از جانب یوزرها مواجه شوند . اگر چه میزان تلاش و بازدهی آن‌ها اندکی زیر خیس از کولرهای اثبات آب یا این که کولرهای گازی است .

مدل بندی کولرهای آبی‌رنگ بر پایه ی بعدها و گنجایش

گنجایش کولر آبی‌رنگ به طور مشروح در مقاله‌ها قبلی مورد مشاجره و بررسی قرار گرفته است . به طور خلاصه چنین می توان تیتر کرد که گنجایش هوادکی یک کولر آبی‌رنگ برابر است با توان آن کولر برای خنک سازی بعد ها خاصی از محیط . این واحد که بر پایه ی یکای CFM یا این که فوت مکعب بر دقیقه ( Cubic Feet per Minute ) ابلاغ می شود میتواند معین کننده توان هوادهی کولر آبی رنگ متبوع باشد . در کشور ایران اکثر وقت ها گنجایش هوادهی مبنی بر یکای SI و به طور متر مکعب در ساعت ابلاغ می شود .

اکثر زمان ها کولرهای آبی رنگ تا گنجایش حدود 10000 مترمکعب در ساعت را کولرهای خانگی و بالای این گنجایش را کولرهای صنعتی آبی‌رنگ می نامند . کولرهای صنعتی آبی رنگ را می توان شایسته ترین مورد برای خنک سازی هوا در ساختمان های صنعتی , کارخانجات , سوله های بزرگ , آمفی تئاطرها , تالار های بزرگ تولیدی و مرغداری , گاوداری ها و … دانست .

نوع بندی کولرهای آبی‌رنگ بر طبق دسته واسط تبخیری به عمل رفته

مکانیسم سرمایش در کولرهای آبی‌رنگ به نحوی است که انتقال حرارت روی یک واسط تبخیری صورت می پذیرد . به کار گیری از این واسط تبخیری می‌تواند عارضه ها متعددی داشته باشد که عبارتند از ارتقاء تراز تماس در میان هوای گرم و آب خنک کننده , توزیع آب , جذب ذرات جانور در محیط و غیره . لذا مدل آن و کارایی آن می‌تواند در تلاش سیستم سرمایشی تتبخیری ذی‌ربط زیاد تاثیرگذار باشد .

دو گونه گونه بندی کولر آبی‌رنگ بر طبق واسط تبخیری موجود هست که عبارتند از :

کولرهای آبی‌رنگ پوشالی یه معمولی
و کولرهای آبی رنگ سلولزی
مدل واسط تبخیری به عمل رفته درین دو دسته کولر صرفا وجه تمایز در بین آنان است . ولی در شرایطی‌که که مورد مطالعه قرار گیرند تفاوت های دوچندان متعددی را در مدل سعی , گنجایش و بازده خنک سازی و نیز چنین کیفیت هوای خروجی از سیستم خواهند داشت . کولرهای سلولزی نسبت به کولرهای پوشالی مصرف انرژی برق پاییین تری دارا‌هستند . ولی در عین درحال حاضر میزان بازدهی خنک سازی آنها به مراتب فراتر است . استدلال را می توان در خاصیت شگفت انگیز پدهای سلولزی به فعالیت رفته درین سیستم ها جست و جو کرد :

کاهش میزان مصرف آب و برق
ارتقا بازدهی سیستم
ساخت هوایی منزه و سوای باکتری های زیان آور
عدم ساخت بوی نامطلوب
قدمت موثر بالا
هزینه شست و رفت و تعمیرات ناچیز
فارغ از افتادگی
و …


مدل بندی کولرهای آبی رنگ مبتنی بر دسته رشته

نوع بندی دیگری که برای کولرهای آبی‌رنگ می توان برشمرد نوع بندی مبتنی بر گونه حرفه کولر آبی‌رنگ است . حرفه های به فعالیت رفته در سیستم های خنک کننده تبخیری دو جور است و لذا دو دسته کولر آبی رنگ بر پایه ی جور حرفه خوا هیم داشت :


هر کدام از این کولرهای دارنده سعی خاصی بوده و قادر است پاسخگوی نیاز کاربری خاصی باشد . اکثر اوقات برای سیستم های صنعتی بزرگ از کولرهای سانتریفیوژ به کار گیری می‌کنند . به این دلیل که که‌این جور از کولرهای آبی رنگ دارنده حجم جریان هوای بالا با فشار استاتیک بالا می‌باشند .

کولرهای اکسیال هم دارنده حجم بالا میباشند ولی برای سیستم هایی با فشار بالا کاربرد چندانی ندارند . ولی این در حالی است که ارزش این جور از کولرها زیاد مقرون به صرفه میباشد .

مدل بندی کولرهای آبی رنگ مبنی بر سیستم پیکربندی دمایی

نکته انتها راجع به روش پیکربندی دمایی کولرهای آبی‌رنگ است . اکثر اوقات کولرهای آبی رنگ دارنده پیکربندی دمایی محدود میباشند . به نحوی که تنها دو موقعیت کم و بسیار در کلید پیکربندی آن‌ها موجود هست . این محدودیت میتواند در زمان شبانه روز منجر مشکلاتی برای کولر و یوزرها شود . در شرایط معمولی یوزرها بدون چاره خواهند بود به طور مداوم سیستم خویش را روشن و خاموش نمایند تا بتوانند تغییرات دمایی



:: برچسب‌ها: نصاب کولر آبی , نصاب کولر آبی تهران , نصاب کولر آبی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

با وجود این‌که در سال‌های اخیر به کار گیری از پکیج و رادیاتور متدوال‌تر از آبگرم‌کن بوده است , ولی هنوز عده‌ای قصد به استعمال از آبگرم‌کن برای مهیا کردن آب گرم مایحتاج خویش دارا هستند . اما با دقت افزایش تجهیزات و خوب تر شدن سعی آبگرم‌کن‌ها این امری تماما معمولی است که شما ترجیح دهید خودتان بتوانید هرزمان دلتان خواست کانال آب گرم‌تان را در دست گرفتن نمایید و دیگر متصل به یک کانال مرکزی نباشید .  تعمیرات آبگرمکن

در شهرستان‌ها یا این که خانه‌های کوچکی که در بخشها میانگین شهر جای‌دارد بجهت مقدار ساختمان یا این که مدل معماری آن , فضای چندانی برای فعال‌ساز‌ی موتورخانه باقی نمی‌ماند و در سود از آبگرم‌کن برای گرم نگه داشتن آب به کارگیری می نمایند , بدین ترتیب عالی که اندیشه کنیم میبینیم هنوز نیز به وفور از این وسیله به کار گیری با صرفه می شود , زیرا اکثری از بافت شهری در زمین‌های کوچک با انگیزه حداکثر به کارگیری ساخته میشود و مالکان حاضرند به جای تولید موتور منزل در طبقه تحت همکف آن را به طور یک واحد مسکونی اجاره دهند .
یک آبگرم‌کن عالی چه ویژگی‌هایی دارد؟
با وجود این که در سال‌های اخیر به کار گیری از پکیج و رادیاتور متدوال‌تر از آبگرم‌کن بوده است , ولی هنوز عده‌ای قصد به استعمال از آبگرم‌کن برای مهیا کردن آب گرم مایحتاج خویش دارا‌هستند .
ولی با اعتنا ارتقا تجهیزات و خوب تر شدن تلاش آبگرم‌کن‌ها این امری تماما معمولی است که شما ترجیح دهید خودتان بتوانید هرزمان دلتان خواست کانال آب گرم‌تان را در اختیار گرفتن فرمایید و دیگر متصل به یک کانال مرکزی نباشید .
در شهرستان‌ها یا این که خانه‌های کوچکی که در بخشها میانگین شهر قراردارد به دلیل مقدار ساختمان یا این که گونه معماری آن , فضای چندانی برای فعال سازی موتورخانه باقی نمی‌ماند و در سود از آبگرم‌کن برای گرم نگه داشتن آب به کار گیری می نمایند , بدین ترتیب عالی که تامل کنیم می بینیم هنوز نیز به وفور از این وسیله به کار گیری با صرفه می‌گردد , زیرا بسیاری از بافت شهری در زمین‌های کوچک با انگیزه حداکثر استعمال ساخته می‌گردد و مالکان حاضرند به جای تولید موتور منزل در طبقه پایین همکف آن را به طور یک واحد مسکونی اجاره دهند .
اشکال آبگرم‌کن
به صورت کلی سه مدل متدوال آبگرم‌کن گازی , نفتی و برقی در بازار موجود هست اما در یکی دو سال اخیر اسم آبگرم‌کن شمسی را نیز حتما شنیده‌اید ولی تا کنون به طور انبوه به بازار عرضه نشده تا در باب کارایی‌اش بتوان لحاظ صحت بخشید , ولی بی تردید از نگاه صرفه‌جویی انرژی و حفاظت از محیط زیست صحبت اولیه را خواهد زد . فی مابین سه جور دیگر آبگرم‌کن‌های گازی هوا داران بیشتری دارا هستند , زیرا تا جایی که قابلیت و امکان به کارگیری از گاز باشد , لزومی ندارد شما از نفت به کار گیری فرمایید , ضمن این‌که نسبت به گونه برقی مصرف متعادل‌تری دارااست , برای شهرها و روستاهایی که هنوز گازرسانی نشده‌اند دسته نفتی مناسب‌تر از سایر مدل‌هاست .
ترازو گزینش آبگرم‌کن مطلوب
در خرید آبگرم‌کن گذشته از هر چیز می بایست به تعدادی نکته می بایست اعتنا نمائید ; سوخت اولی چیزی است که مورد علاقه قرار میگیرد که در واقع به به عبارتی مدل گازی یا این که برقی یا این که نفتی بودن برمی‌گردد , گاز تمیزترین و ارزان‌ترین سوخت درین در میان است و همان‌طور که گفتم , در شرایطی‌که امکانش بود حتما از مدل گازی به کارگیری نمائید . ایمنی مسائل اساسی دیگری است که مورد دقت قرار میگیرد , اکثری از گازگرفتگی‌ها به جهت ساخت گاز سمی بوسیله آبگرم‌کن‌های غیراستاندارد حادثه میفتد , براین اساس برای پیشگیری از چنین حوادثی حتما از شیر اطمینان و کلید حرارتی آن مطمئن گردید , ولی تنها استاندارد بودن خویش آبگرمکن کفاف نمی دهد , شما می بایست هنگام نصب دودکش آن مطمئن گردید با مقدار و شیب مطلوب نصب شود . همینطور هنگام خرید توجه فرمایید که مال نشان استاندارد ملی , برچسب انرژی یا این که استاندارد‌های دیگری زیرا نشان استاندارد اروپا CE را داشته باشد .
درصورتی که برای شما اهمیت داراست که آبگرم‌کن آب گرم فوری با حرارت همیشگی در اختیارتان بگذارد به‌این نکته اعتنا نمایید که آبگرمکنی که گزینش میکنید حتما مخزن بزرگ و گنجایش حرارتی بالایی داشته باشد . فشار آب در بخشها متعدد مختلف است , چنانچه در ناحیه معاش شما فشار آب ذیل است , بایستی آبگرم‌کنی با فشار آب ذیل بخرید و برخلاف تصور شما در صورتی‌که شما آبگرم‌کنی تهیه و تنظیم فرمائید که با فشار آب بالا عمل می کند , فشار آب بالا نخواهد رفت و برعکس چه بسا احتمالا در فشار تحت آب روشن نیز نشود . میزان مصرف مورد دیگری است که با دقت به بالا رفتن هزینه‌های مصرف گاز خوبتر است بیشتراز هر چیزی به آن دقت نمائید , قبلی از هرچیز به برچسب انرژی اعتنا نمایید , ولی به صورت کلی گونه دیواری آبگرم‌کن کم‌مصرف‌تر از گونه ایستاده آن است و در‌حالتی که شما آبگرم‌کن را برای محلی ( نظیر ویلا ) خریداری میکنید که احتمال دارد اگر‌چه وقت یک توشه روشن شود خوبتر است از آبگرم‌کن‌های جرقه زن سوای شمعک به کارگیری فرمایید . نکته پایان این‌که به سرویس ها بعد از فروش و ضمانت‌نامه کالا نیز توجه نمایید .
تجهیزات دیگر کالا
امروزه آبگرم‌کن‌ها تماما مجهز میباشند , حسگر‌های در اختیار گرفتن دود و حرارت دارا‌هستند تا از خطرهای احتمالی خودداری نمایند , کم‌حجم‌اند و میتوانید به دو صورت افقی و عمودی آنها‌را نصب نمایید , قابلیت و امکان رسوب تصاحب کردن آنان در آب‌های طاقت فرسا مضاعف زیر است , مجهز به شیر اطمینان و دماسنج بیرونی و همینطور شیر تهیه میزان آب خروجی و دمای آن می‌باشند . از سایر ویژگی‌ها می‌توان به عایق حرارتی بالای بدنه آبگرم‌کن , جرقه زن خود کار , فندک پیزوالکتریک ضربه‌ای , تنظیم‌کننده ارتقا شعله به طور قطعه‌ای یا این که پیوسته و تحمل فشار بالای آب اشاره نمود . بعضا از نمونه‌های نو آبگرم‌کن نیز دارنده سیستم آیونایزر می‌باشند که در واقع عمل آن تندرست نگه داشتن فضایی است که آبگرم‌کن در آن محیط در حالا کار است و نسبتاً عمل تصفیه و سالم‌سازی هوا را انجام میدهد .

 برند‌های عالی 

برند‌های زیاد عالی اهل ایران و فرنگی اینک در بازار آبگرم‌کن فعال می‌باشند , برندهایی زیرا بوتان , پلار , مگاترم , افروز , آریستون ایتالیا , بوش آلمان و اکثری دیگر که کلیه محصول ها خیر با کم تفاوت در پباده سازی ظاهری و یا این که تجهیزات جانبی‌شان به بازار عرضه می‌نمایند .



:: برچسب‌ها: تعمیرات آبگرمکن , تعمیر آبگرمکن , آبگرمکن ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

سیستم کاری کلیه کولر های گازی به یک صورت بوده و کلیه از یک روش برای خنک کردن محیط به کارگیری میکنند و همه کولرهای گازی به صورت اکثر برای خنک کردن هوای یک اتاق به کار گیری میشوند و به راحتی به امداد ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی در هر سه جور اسپلیت , قابل حمل و پنجره ای قابل استعمال می‌باشند .

با این وجود برای تعیین شایسته ترین مورد بایستی تفاوت آنها‌را باهم بدانید . نصب کولر گازی در تهران

مقدار
مقدار کولر گازی
کولر گازی اسپلیت به دو نصیب تقسیم می شود , یک بخش برای درون اتاق و دیگری بیرون از آن که موتور یا این که کمپرسور آن است تا بتوانید در محیطی دورتر از محل نصب پنل با دست کم صدا به‌کارگیری شود اما این گونه از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در خارج از محیط به خویش اختصاص می دهد با این وجود در صورتیکه به فضای داخل اتاق اهمیت بیشتری می‌دهید کولر قابل حمل بدترین گزینش می‌باشد چون فضای متعددی از زمین کنار پنجره را اشغال مینماید .

پباده سازی
پباده سازی کولر گازی
از لحاظ پباده سازی بدنه داخلی کولر گازی اسپلیت با در لحاظ به چنگ آوردن این‌که فضای مقداری را اشغال می‌کند و معمولا بر روی دیوار نصب می شود خوبتر از کلیه به حیث میرسد البته با اعتنا به این‌که یک بخش از آن در خارج نصب میشود خیلی قشنگ به حیث نخواهد رسید براین اساس در صورتیکه به محیط خارج اهمیت می‌دهید خوبتر است کولر گازی پرتابل را تعیین نمائید

نصب
نصب کولر گازی
در صورتی‌که یک کولر گازی اسپلیت خریداری نموده اید می بایست با یک کارشناس برای نصب آن تماس حاصل نمایید و زیرا نیز نصیب داخلی و نیز فرنگی آن بر روی دیوار نصب میشوند و این فعالیت به دلیل تخصصی بودن صرفا از عهده نصاب کارشناس آن بر خواهد آمد و مدل و محل نصب هم تأثیر بسزایی در میزان کارکرد و سرمادهی کولر گازی ایفا خواهد کرد همینطور هزینه بیشتری را نسبت به نصب کولر قابل حمل و پنجره ای می بایست بپردازید . شما میتوانید کولر گازی قابل حمل و پنجره ای را خودتان نصب نمایید .

آشفتگی
راز و صدای کولر گازی
کولر گازی دیواری یا این که اسپیلت به دلیل این که کمپرسور آن بیرون از اتاق است کم‌صدا ترین آیتم برای گزینش است و کولر گازی های قابل حمل و پنجره ای به دلیل
این‌که کمپرسورشان جداازهم نیست و در محل به کار گیری قرار خواهد گرفت رمز و صدای بیشتری دارا‌هستند . ولی ناگفته نماند که میزان سروصدای کولرگازی های قابل حمل بسته به نوع آن ها مختلف میباشد .

گنجایش

این حقیقت موجود است که در سیستم اسپلیت به دلیل این‌که دستگاه سردکن آن جدا از کمپرسور است این قابلیت را به تولیدکنندگان داده که کولر گازی هایی با توان فراتر بسازند . که بتواند محیط بیشتری را تهویه نماید و که در مقایسه با کولر گازی پنجره ای و قابل حمل این گنجایش زیاد بالا بوده و دیده گیر است

در پایان :
کولر پنجره ای نسل کهن تری از کولر گازی است که شرکتهای سازنده فعلا تمایل مضاعف فراوان پاره ای به ساخت آن دارا‌هستند و کولر گازی پرتابل نیز مطمئناً مایحتاج مکان هایی است که اصلا قابلیت نصب کولر گازی نیست مکان هایی مثل مغازه هایی که از تهویه قابل قبولی برخوردار نبوده و در تحت همکف و … واقع گردیده اند البته استاندارد ترین وسیله تهویه مطبوع دراین در بین کولر گازی دیواری یا این که اسپیلت است که تمام تمرکز موسسات آفریننده برای ساخت و ارتقاء تجهیزات در‌این کولر گازی به عمل برده شده‌است پس در صورتی شما محدودیت خاصی ندارید سفارش ما به شما کولر گازی دیواری است…

ولی با در حیث به چنگ آوردن تفاوت های هر سه جور کولر گازی یکی را که خوب تر به کارتان می‌آید گزینش نمائید .



:: برچسب‌ها: نصب کولر گازی , نصب کولر گازی تهران , نصب کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

 گوشه ای : امروزه با ترقی تکنولوژی کیفیت معاش آدم ها ارتقاء یافته است . به کار گیری از سیستم های ارتباطی هوشمند , ساختمان های هوشمند ( Smart Buildings ) و امکانات هوشمند یک کدام از اجزای لاینفک معاش روز جاری آدم شده‌است . سرویسکار کولر آبی مشهد

 

امروزه با ترقی تکنولوژی کیفیت معاش آدم ها ارتقا یافته است . استعمال از سیستم های ارتباطی هوشمند , ساختمان های هوشمند ( Smart Buildings ) و امکانات هوشمند یک کدام از اجزای لاینفک معاش روز جاری انسان شده‌است . بدین ترتیب به دور از توقع نیست که ایجاد کنندگان امکانات خانگی و صنعتی در پی ارائه فناوری های هوشمند برای یوزرها بوده و در این سو از نیز سبقت بگیرند .
یکی‌از سیستم های دارای اهمیت در ساختمان های مسکونی , اداری , ورزشی , و تجاری و صنعتی سیستم های سرمایشی و گرمایشی می‌باشند . گونه های مختلفی از این سیستم ها جهت کاربری های متعدد به یوزرها عرضه می شود . و به طور مداوم کیفیت اجزا , شیوه کارایی , بازده , مصرف انرژی و بقیه فاکتورهای مرتبط با افزایش عملکرد آن‌ها اصلاح می شود . سیستم های گرمایشی و سرمایشی متناسب با محیط های مسکونی و صنعتی اکثر زمان ها به طور های گازی و آبی رنگ دراختیار درخواست کنندگان قرار دارا هستند .
کولر صنعتی سلولزی پلیمری
یک کدام از جدیدترین و به روزترین سیستم های سرمایشی , کولر صنعتی سلولزی پلیمری است . همان طور که از اسم این نسل از سیستم های خنک کننده بر میاید با اعتنا به میزان هوادهی و گنجایش , این سیستم های برای کاربری های تجاری و صنعتی و تالار های بزرگ تولیدی دوچندان کارآمد می‌باشند .

روش تلاش کولر صنعتی سلولزی پلیمری

شیوه تلاش کولر صنعتی سلولزی پلیمری مثل ساید کولرهای آبی‌رنگ با به کارگیری از تبخیر آب است ( Evaporative Cooler ) . هوای گرم محیط در تماس با پدهای مرطوب کولر گرمای خویش را به آب داده و خنک می شود و منجر تبخیر آب می شود . در‌این سیستم , آنتالپی تبخیر بالای آب فاکتور دارای اهمیت کارکرد سیستم است به این دلیل‌که منجر خنک سازی هوای گرم تا دمای پایینی می شود .

محصول بدنه کولر صنعتی سلولزی پلیمری

با دقت بدین این‌که بدنه این سیستم های سرمایشی تبخیری از پلیمر درست شده , مقاومت ( Resistance ) بدنه در قبال آب و بقیه فاکتورهای محیطی مضاعف فراتر از کولر های معمولی است . در کولرهای آبی‌رنگ معمولی با بدنه فلزی معمولا بدنه بعد از مدتی در تماس با اب مبتلا پوسیدگی می شود . البته فرآورده پلیمری بدنه این کولرها منجر ارتقاء قدمت اثرگذار دستگاه شده‌است . به علاوه , می نمی‌توان زیبایی ظاهری و وزن زیر این بدنه ها را فراموش کرد .

پدهای خنک کننده کولر صنعتی سلولزی پلیمری

کولرهای آبی رنگ معمولی که با پوشال های معمولی فعالیت می نمایند معمولا بعداز بازه کوتاهی بازده خنک سازی خویش را از دست می دهند . به این دلیل‌که پوشال ها بعد از مدتی در تماس با آب حاد می گردند . پدهای سلولزی ( Cellulose Pads ) از کاغذ های کاغذی سلولزی درست شده گردیده اند .

مزایای این پدها را به اختصار چنین می توان تیتر کرد :

• ساختار منظم این پدها سبب ساز می شود هوا در درون پدها حبس شده و به طور بدون نقص با آب در تماس باشد .
• میزان جذب آب درین پدها به حداکثر رسیده است تا بازده خنک سازی را ارتقاء بخشد .
• قدمت موءثر پدهای خنک کننده سلولزی دوچندان فراتر از پوشال های معمولی ( 3 الی 5 سال قدمت اثرگذار ) است .
• پدهای سلولزی تحت عنوان یک غربال هوا در درون کولر صنعتی سلولزی پلیمری فعالیت می نمایند . بناراین آلودگی ها و گرد و غبار مو جود در هوا را جذب کرده و در خویش نگه می دارا هستند .
• رسوب زدایی پدهای سلولزی فراوان آسوده صورت می پذیرد .
• نصب نخستین و ردوبدل این نسل از پدهای خنک کننده زیاد سهل است .
• به کار گیری از پدهای سلولزی خنک کننده قادر است سبب ساز تنفسی سلامت در محیط های مخصوصا صنعتی گردد .
• قمیت پدهای سلولزی فراوان مقرون به صرفه است .
• میزان هدررفت آب درین پدها با استعمال از ساختار کانال ای و زوایای تخصصی به دست‌کم رسیده است .
تجهیزات و مزایای کولر صنعتی سلولزی پلیمری
در مطالب فوق الذکر راجع‌به مزایای بدنه پلیمری و پدهای سلولزی مرتبط با آن دعوا شوید . درین بخش عملکرد داریم بقیه جوانب مثبت یا این که احیانا منفی کولرهای صنعتی سلولزی پلیمری را در بوته دعوا در اختیار بگذاریم . در ذیل , تنی چند از متداول ترین تجهیزات و مزایای کولرهای صنعتی پلیمری سلولزی آورده شده‌است .
• قابلیت استعمال از اینورتر جهت ارتقای بازده خنک سازی با به کارگیری از تغییر تحول طرز تلاش کمپرسور و خروج از شرایط روشن خاموش ( On/Off )
• ارتقاء منفعت وری در مصرف انرژی با به کار گیری از نصب اینورتر که با حذف شروع مداوم کمپرسور منجر کاهش مصرف برق و در سود کاهش مخارج ناشی از آن می شود .
• پباده سازی شده در گنجایش های متعدد برای کابری های مختلف , و در بعضا از جور ها قابلیت و امکان تهیه و تنظیم جندین گنجایش بصورت دستی ( Manual ) یا این که با به کارگیری از ریموت در اختیار گرفتن ( Remote Control ) درنظرگرفته شده شده‌است .
• هوشمند سازی سیستم کولر صنعتی سلولزی پلیمری جهت حصول امکان در اختیار گرفتن از روش بدور سیستم بوسیله نرم افزار های منحصربه‌فرد
• به کارگیری از ترموستات و سیستم ترمومتر هوشمند و خودکار به گونه ای که سکو حرارت متبوع را تهیه کرده و از داخل شدن فشار بسیار بر روی کولر می کاهد . به این ترتیب سیستم دیرتر مبتلا سایش و فساد میگردد .
• قدمت موءثر بالا به دلیل تعیین بدنه , پد و اجزای داخلی کیفیت خوب و نیز چنین قابلیت و امکان نصب اینورتر و سیستم هوشمند در دست گرفتن دما
• نصب زیاد سهل و آسان
• تعمیر و مراقبت کم هزینه و آسوده
• قابلیت به کارگیری از دو جور حرفه محوری یا این که اکسیال ( Axial ) و سانتری فیوژ ( Centrifuge ) به خواسته هوادگی به بالا و روبرو .

 



:: برچسب‌ها: سرویسکار کولر آبی , سرویسکار کولر آبی مشهد , سرویسکار کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

بالا زدن آب از چاه فاضلاب در هنگام باراش باران به عوارض مختلفی است . یکی دلایلی که منجر بالا زدن آب از چاه می شود لوله کشی خطا آب باران هست . آب باران می بایست به وسیله لوله ها در جهت چاه های فاضلاب ساماندهی شود . از این رو چنانچه لوله کشی آب باران به صحت اجرا نشود آب باران در معابر باقی می‌ماند . پس رعایت اصول لوله کشی برای آب باران فرمان واجب و لازم می‌باشد . یکی دیگر از عارضه ها بالازدن آب از چاه فاضلاب هنگام بارش باران لبریز بودن چاه فاضلاب می‌باشد . درین حالت می بایست به یک کمپانی تخلیه چاه تماس حاصل نمایید .

نکات اساسی لوله کشی آب باران :
پیش گویی کانال آب باران بطور جدا

استعمال از لوله ها استاندارد

بکاربردن مال لوله ی مطلوب

حفر چاه جدا از هم برای دفع آب باران

همخوانی قطر لوله ها با تقشه

• نقشه های اجرایی بایستی دربرگیرنده کف شوهای اخذ کننده آب باران , مسیر و قطر لوله های قائم و افقی و روزنه های بازدید باشد . پلان طبقات و محوطه ساختمان می بایست در تقشه ها نشان داده شود . لوله کش

بررسی عیوب و نواقص لوله ها

بررسی آنکه لوله های آب باران تحت عنوان لوله فاضلاب یا این که هواکش مورد استعمال قرار نگرفته باشد .

به کار گیری از لوله هایی مقاوم در قبال نوروفروغ خورشید

• چنانچه لوله قائم آب باران در معرض ضربات فیزیکی و یا این که نوروفروغ خورشید جای‌دارد خوب تر است از لوله های مقاوم ( UPVC یا این که گالوانیزه ) مصرف شود .

حفاظت از لوله در قبال یخ زدگی

محاسبه کردن تعداد رایزرهای آب باران

• خوبتر است برای بام های با مرحله بیشتراز 100 متر مربع حد اقل 2 عدد رایزر آب باران در لحاظ گرفته شود . پیشنهاد میشود حد اقل قطر لوله های آب باران ساختمان 4 اینچ باشد .

اتصال لوله های PVC با چسب

اتصال لوله های پلی اتیلن به یاری گرما

تعبیه کفشوی برای لوله های آب باران

گزینش مال و دسته مطلوب برای کفشوی

• کفشوی آب باران بام بایستی از فرآورده مقاوم در قبال خوردگی باشد و کانال صافی داشته باشد . کفشوی آب باران بایستی به ترتیبی باشد که کانال صافی آن دست‌کم تا 10 سانتی متر فراتر از تراز بام ادامه یابد . اتصال لوله آب باران بایستی مستقیما به کفشوی آب باران باشد و اجرای لوله افقی آب باران روی بام ممنوع است .

اجرای سیفون پس از کفشوی محل ورود لوله آب باران مجاز نمیباشد

به کارگیری از بست مطلوب برای لوله ها

رعایت مسافت بست ها

تعبیه ی روزنه ی بازدید در تحت ترین نصیب لوله های قائم ( پیشین از تحت ترین زانو )

• روزنه بازدید همینطور بایستی در نقاط تغییر تحول جهت لوله های افقی , در‌صورتی‌که زاویه تغییر و تحول جهت لوله بیشتراز 45 مرتبه باشد نصب شود .

• در صورتی‌که لوله اب باران افقی یا این که قائم در اجزای ساختمان دفن شود , روزنه بازدید می بایست تا تراز تمام شده کف یا این که دیوار ادامه یابد .

• روی لوله افقی مهم آب باران خروجی از ساختمان , فورا پی از خروج از ساختمان روزنه بازدید می بایست در جایی باشد که دسترسی به آن سهل و آسان بوده و به سهولت بتوان از آن نقطه با صادر کردن وسایل مطلوب , گرفتگی لوله را بر طرف کرد .

روی لوله افقی آب باران ( در محوطه ) در مسافت مطلوب روزنه بازدید نصب شود .

• روی لوله کلیدی افقی زیر ترین نصیب کانال لوله کشی در مسافت هر 15 متر ( برای لوله های کمتر از 100 میلی متر ) و در مسافت هر 30 متر ( برای لوله های 100 میلی متر و بزرگتر ) روزنه بازدید واجب است .

• مقدار روزنه بازدید روی لوله آب باران , تا قطر نامی 100 میلی متر ( 4 اینچ ) می بایست برابر قطر نامی لوله باشد . در لوله های با قطر نامی بزرگتر روزنه بازدید بایستی دستکم 100 میلی متر باشد .

شیب لوله های افقی آب باران مطلوب باشد .

• دستکم شیب لوله های افقی آب باران می بایست یک درصد باشد .

پیشین از تست , لوله آب باران با رنگ یا این که اجزای ساختمان پوشانده شود .

زمان و فشار تست مطلوب باشد .

• بازه زمانی تست 15 دقیقه است و تست با آب برای حد عمده فشار استاتیک , مرتبط با طول بلندترین لوله های قائم آب باران صورت می‌گیرد . بعداز مالامال کردن بدون نقص لوله ها با آب در صورت کاهش مرحله آب در لوله ها بایستی تمامی قطعات و اتصالات مورد بازرسی قرار گیرند و نشت آب مشاهده نشود .
در صورت مشاهده نشت آب , بایستی قطعه یا این که اتصال معیوب ترمیم یا این که بده بستان شود و تست با آب تکرار گردد .

 



:: برچسب‌ها: لوله کشی , لوله کش , انواع لوله ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

لوله کشی

لوله کشی فاضلاب ساختمان یک کدام از مهم ترین و فنی ترین تاسیسات ساختمان است . اجرای نکات کلیدی هنگام لوله کشی فاضلاب نیاز به علم , تجربه , ابزار ماهر و مهارت دارااست . نکات متعددی برای نصب لوله های فاضلاب موجود است که در حالتی‌که به توجه اجرا نشود در آتی سبب ساز ساخت خسارات متعددی خواهد شد . درین نصیب به مهم ترین ضوابط لوله کشی فاضلاب میپردازیم :

پوشش لوله های فاضلاب :
نصب لوله های فاضلاب به طور صاف و بدون واسطه برای همت درست سیستم فاضلاب اهمیت متعددی دارااست . در بعضی مواقع این لوله ها از تحت ساختمان عبور میکنندو اگر که لوله ها از ذیل ساختمان عبور کردند بایستی پوشش مطلوب برای آنان تعبیه شود . پوشش مطلوب برای لوله های فاضلاب تحت ساختمان 15 سانتی متر هست .

شیب مطلوب برای نصب لوله های فاضلاب :
انگیزه نصب لوله های فاضلاب سوق‌دهی فاضلاب به چاه فاضلاب یا این که کانال ی فاضلاب شهری هست . سرعت این انتقال می بایست مورد اعتنا لوله کش فاضلاب قرار گیرد . یک کدام از عواملی که گزینش کننده سرعت انتقال فاضلاب به داخل چاه است درصد شیب کارگذاری است . شیب صفر تا پنج درصد برای این عمل مطلوب است . در حالتی که شیب از این میزان کمتر یا این که بیشتر باشد منجر بسیار شدن سرعت انتقال فاضلاب یا این که باقی ماندن فاضلاب در لوله خواهد شد . همینطور اتصالات هم می بایست به طور 45 سکو نصب شوند .

نصب روزنه ی فاضلاب :
روزنه ی بازدید از فاضلاب برای بررسی حالت فاضلاب و چاه فاضلاب اهمیت ویژه ای داراست که در بعضا مواقع بوسیله لوله کش های فاضلاب نادیده گرفته می گردند . همینطور در انتهای لوله ای فاضلاب هم می بایست روزنه ی بازدید قابل قبولی نصب و تعبیه شود

آزمایش و تست سیستم فاضلاب :
از مهم‌ترین روند نصب لوله های فاضلاب مراحله ی انتها میباشد . آزمایش سیستم لوله کشی فاضلاب به‌این صورت انجام می گیرد که دود , آب , یا این که هوای فشرده را به داخل لوله می فرستیم تا از عدم نشتی لوله ای فاضلاب اطمینان حاصل کینم . قبلی از انجام این فعالیت بایستی تمام محل ورود و خروجی های لوله های فاضلاب را سفت کرده و آنگاه با اعتنا نشتی لوله ها را بررسی می‌کنیم . خوب تر است برای اطمینان خاطر بعد از هربار نشت یابی و تعمیر نشتی تست را مجدد تکرار کرد .

لوله بازکنی چاهک ایوان
بالا زدن آب از چاه ایوان ساختمان های سابق اعم از صحنه هایی است که برای اشخاص ابدا خوشایند نیست . بالازدن آب از چاهک ایوان به دلیل گرفتگی لوله های حیاط و گیر کردن شی فرنگی در لوله بالکن چهره می‌دهد . نذاشتن یک توری بر دهانه ی لوله ی فاضلاب منجر گرفتگی آن خواهد شد . این گرفتگی راه و روش عبور آب را سد می نماید . روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی چاه حیاط موجود هست که بسته به شدت گرفتگی عملا سبب بازشدن چاه حیاط خواهد شد . اعم از این روش ها می شود به به کار گیری از محلول های ارگانیک و شیمیایی لوله بازکنی , و در صورت گرفتگی شدید لوله از فنرهای لوله بازکنی برقی اشاره نمود .

رفع گرفتگی چاه حیاط :
برای بازکردن چاه ایوان میتوانید از محلول های اماده ی لوله بازکنی یا این که چنته استعمال نمایید . در اکثری از مورد ها به کار گیری از محلول های ارگانیک هم پاسخگو خواهند بود .

در شرایطی که ترجیح می دهید از محلول های لوله بازکنی ارگانیک به کارگیری نمایید یک استکان جوش شیرین و یک استکان نمک را با یکدیگر ادغام کرده و داخل چاه بریزید . بعد یک کتری آب جوش بر روی آن تخلیه نمائید تا گرفتگی برطرف شود . این فعالیت را اگر‌چه برهه زمانی یکبار انجام دهید .

در صورت گرفتگی های شدید لوله و گیر کردن جسم طاقت فرسا در لوله ی فاضلاب نمی‌توان با این روش ها از شرگرفتگی لوله رهایی یافت .

به کار گیری ی مضاعف و مکرر از محلول های لوله بازکنی منجر پوسیدگی لوله های فاضلاب ایوان خواهد شد و عواقبی دردسر ساز را در پی خواهد داشت . برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله , شرکت ها لوله بازکنی با یاری پمپ تراکم هوا یا این که فنر های لوله بازکنی تخت گاز گرفتگی چاه ایوان را برطرف خواهند کرد .

 



:: برچسب‌ها: لوله کشی , لوله کش , انواع لوله ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کولر سلولزی چه است ؟ و چه تفاوتی با کولر آبی رنگ پوشالی دارااست ؟ این سوال هایی است که در هنگام خرید کولر صنعتی از خویش خواهید پرسید . جواب بدین سوالهای را در‌این مقاله بررسی خوا هیم کرد . نصاب کولر آبی در تهران

 

در سیستم های سرمایشی تبخیری با عبور دادن باد و آب و از روی واسط تبخیری خنکی تولید می‌گردد . واسط های تبخیری زیادی موجود هست که بیشتر دو دسته آن در بازار کشور‌ایران شناخته شده هست :

واسط تبخیری از دسته پوشال - کولر صنعتی آبی رنگ

واسط تبخیری پد سلولزی - کولر آبی‌رنگ صنعتی
واسط تبخیری از گونه پد سلولزی - کولر آبی رنگ صنعتی

پوشال
پد سلولزی
واسط تبخیری در کولرهای پوشالی از دسته پوشال است . پوشال دارنده بافت نامنسجم , و ذرات آسیب پذیر می‌باشد .
در کولرهای پوشالی به دلیل بافت نامتراکم ذرات ریز از بافت پوشال جدا شده و در هوا متفرق می شود و منجر ساخت سوزش دیده و ساخت اشکال حساسیت شده و احتمال ابتلا پیدا کردن به بیماری های تنفسی را ارتقاء میدهد . علاوه بر این تراز پوشال به جهت ناهموار بودن بازدارنده از پخش یکنواخت آب میشود , بدین ترتیب در کولر های پوشالی بیشتر حادثه می افتد که جزء پوشال به طور کامل کم آب باقی بماند و چکیده دیگر از آب مملو شده باشد .
کم آب ماندن تراز پوشال منجر کاهش بازده کولر شده و از بازده کولر به شدت می کاهد . علاوه بر این خیسی و انباشته شدن آب در پوشال بستر قابل قبولی برای پرورش گونه های باکتری ها و میکروب ها را آماده می نماید و این آلودگی ها در هوا دور از هم شده و سبب ساخت بیماری های مختلف و حساسیت می شود .

ذرات نامتراکم پوشال مکان قابل قبولی برای شد گونه های میکروب است .


ولی در پد های سلولزی , ساختار همگن و به طور کامل یکنواختی موجود هست . آب به طور کامل یکنواخت در آن توزیع می‌شود و هیچ نقطه ای از پد سلولزی کم آب و یا این که انباشته از آب نمی‌گردد . همین دستور سبب می شود خنکی ساخت شده در کولر سلولزی مضاعف بیشتر از کولر پوشالی باشد .
ساختار دارای انسجام پد سلولزی قابلیت و امکان هر مدل شکنندگی را از دربین می‌برد و هوای خروجی از کولر عاری از هرگونه آلایندگی مربوط به پوشال هست .

در‌این در میان در کولر صنعتی به دلیل جریان هوای دوچندان بالا نزدیک به 13000 تا 40000 اقتدار باد جهت تخریب پوشال مضاعف بالاست و قدمت پوشال به شدت کاهش مییابد . بنابر این در کولر صنعتی پد سلولزی تحت عنوان واسط تبخیری گزینش میگردد .

مقایسه انسجام بافت پد سلولزی و پوشال در کولر آبی‌رنگ

پد سلولزی دارنده سایزهای گوناگون است . که با اعتنا به بعدها کولر گزینش می گردند .
اشکال مختلفی از پد سلولزی در بازار جمهوری اسلامی ایران موجود هست که متاسفانه دارنده کیفیت مطلوب نبوده و به با سعی نامطلوب سبب ساز کاهش بازده دستگاه می شود .
در کولر صنعتی گرماسرد از پد سلولزی اروپایی به کار گیری می شود . و بجهت کیفیت فراوان بالا هر 5 سال نیاز به ردوبدل دارا‌هستند .

 کولر صنعتی سلولزی سانتریفیوژی چه است و چه مزایایی داراست 

کولر صنعتی سلولزی سانتریفیوژی یک کدام از گونه های کولرهای تبخیری ( Evaporative Coolers ) است . پایه فعالیت کولرهای صنعتی سلولزی سانتریفیوژی همانند بقیه گونه های کولرهای تبخیری بر تبخیر آب پایدار است . عامل به کارگیری از این تغییر تحول فاز جهت انتقال حرارت در سیستم های سرمایشی , آنتالپی تبخیر شایان توجه سیال آب است .
در خلال تغییر تحول فاز آب از مایع به بخار تحت عنوان سیال خنک کننده سیستم , هوای گرم محل ورود به سیستم و در تماس با آب ذخیر شده در پدهای خنک کننده میزان متعددی حرارت از هوا به آب منتلق می شود . ای انتقال حرارت که دارنده کمیتی قابل مراعات ای است منجر افت جايگاه حرارت هوا می شود . در پایاین این روند فیزیکی , رشته کولر هوای خنک شده را به محیط انتقال می‌دهد و همان می دمد .
این مدل از کولرها دارنده سه شاخصه می‌باشند که می‌توانید از اسم آن‌ها هم استخراج فرمایید . این شاخصه ها عبارتند از :

• کاربری صنعتی کولر تبخیری متبوع و کولر صنعتی سلولزی سانتریفیوژی
• پدهای خنک کننده سلولزی ( Cellulose Cooling Pads )
• و حرفه سانتریفیوژ

کاربری صنعتی کولر صنعتی سلولزی پلیمری
کولرای تبخیری سلولزی پلیمری در گنجایش ها و بعاد متفاوت درست شده و در معرض تعیین کابران قرار می‌گیرند . برای اشکال کاربری های تجاری و صنعتی , اضطراری است استفاده کننده گنجایش کولر متبوع خویش را با اعتنا به بعدها محوطه , آب و هوا و فاکتورهایی از این قبیل معلوم کند . برای انتخاب این گنجایش جداول و فرمول های تخصصی ویژه ای بیان شده شده‌است .

پدهای خنک کننده سلولزی مورد استعمال
پد سلولزی اروپایی به عمل رفته کولر صنعتی سلولزی سانتریفیوژی در کولر های صنعتی گرماسرد
پد سلولزی اروپایی به عمل رفته در کولر های صنعتی گرماسرد

گونه پدهای خنک کننده مورد به کارگیری در پیروز سیستم های سرمایشی آبی‌رنگ تازه اعم از کولر صنعتی سلولزی سانتریفیوژی پدهای سلولزی است . این پدها , که از صفحه ها کاغذی سلولزی تشکیل‌شده گردیده اند میتوانند در ارتقا بازدهی سیستم زیاد مثمر ثمر باشند .

در تحت تنی چند از مزیت های پدهای خنک کننده سلولزی تیتر شده‌است .
• ارتقاء بازده خنک سازی به دلیل جذب بالای آب
• ارتقاء ریت تغییر تحول دمای هوای گرم به دلیل محبوس کردن هوا در باطن خویش و تماس بیشتر با آب که ناشی از ساختار و زوایای داخلی صفحه های سلولزی است .
• مقاومت دوچندان بالای پدها به دلیل استعمال از پوشش های ( Coatings ) رزینی منحصر
• عدم رسوب گذاری و در صورت ساخت رسوب , رسوب زدایی مضاعف آسوده
• هدر رفت دوچندان ذیل خیس آب نسبت به بقیه پدها و پوشال های خنک کننده
• کارایی غربال مثل و تله برای گرد و غبار و آلودگی های جان دار در تالار های صنعتی
• یاری به تنفسی سلامت خیس به دلیل عدم ساخت گازهای سمی و فیلتراسیون هوا
• نصب و بده بستان دوچندان سهل و آسان
• سبک
• حفظ کم هزینه و سهل وآسان
• ارزش مقرون به صرفه در قبال پدهای شیشه ای , فلزی یا این که چوبی و …

 



:: برچسب‌ها: نصاب کولر آبی , نصاب کولر آبی تهران , نصاب کولر آبی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مدیریت کارها آب شهرستان گنبد , مینودشت و گالیکش اظهار‌کرد : اجرای ممنوعیت حفر چاه کشاورزی در استان , به خواسته صیانت از منابع آبی رنگ استان و دوری از آمدن ضرروزیان دور از شوخی بدین منابع واجب و حتمی است . . . حفر چاه

 

رئیس کارها آب شهرستان گنبد , مینودشت و گالیکش اذعان کرد : اجرای ممنوعیت حفر چاه کشاورزی در استان , به مراد صیانت از منابع آبی رنگ استان و خودداری از داخل شدن ضرروزیان دورازشوخی به‌این منابع واجب و اضطراری است .

به نقل از رابطه ها همگانی کمپانی آب حیطه ای گلستان , مهندس جواد تیموری تیتر کرد : مردمان استان گلستان تحت عنوان صاحبان حساس منابع اساسی آب زیرزمینی با افتتاح اصولی و با صرفه و عدم حفر چاه غیر مجاز میتوانند نقش مهمی در حفاظت از این منابع را دارا باشند .

او تصریح کرد : منابع آب , سرمایه ای ملی و محدود است که به تمامی نسل ها وابستگی داشته و بایستی در مراقبت و مراقبت از آن همت بیشتری شود , به این ترتیب اضطراری است مطابق با ضابطه توزیع عادلانه آب و دین طومار اجرایی آن به کار گیری از منابع آب پایین زمینی از روش حفر هر مدل چاه , قنات و گسترش چشمه در هر حیطه با اذن و موافقت وزارت نیرو و موسسه ها آب حیطه ای و امورات تابعه آن بایستی صورت پذیرد .

مدیریت کارها آب شهرستان گنبد , مینودشت و گالیکش با اشاره به بخش کشاورزی تحت عنوان وسیع ترین مصرف کننده منابع آب با مصرف بیش تر از 85 درصد از پتانسیل آب استان , یادآور شد : حفر چاه سوای گرفتن مجوز , در قدم ابتدا یک مبادرت غیر کارشناسی و غیر اصولی به حساب آورده می شود و در سطح بعدی از آن تحت عنوان یک مبادرت غیر رسمی نام برده می شود .

مهندس تیموری ضمن اشاره به این که متخلفین حفر چاه غیر مجاز برابر ضابطه , ذیل تعقیب و پیگرد رسمی قرار خواهند گرفت , تیتر کرد : حفر غیر مجاز چاه علاوه بر اتلاف و هدر رفت سرمایه فردی شخصی که مرتکب انجام آن شده , موجب می شود منافع و سرمایه چاه های همسایه را هم در معرض تهدید و خطر قرار دهد که از دید اخلاقی و آموزه های فقاهتی , عملی اشتباه شمرده می شود .

او افزود : به این ترتیب از کشاورزان عزیز تقاضا داریم از حفر چاه غیر مجاز اکیدا پرهیز نموده و برای ارتقاء فایده وری در مصرف آب و بسط کشاورزی خوب تر است از طریق های نوین آب پاشی و توسعه کشاورزی صنعتی و علم بنیان استعمال شود .

حفر غیر اصولی چاه واقعه آفرین شد

جان به زانو در آوردن یک خدمتکار تبعه افغان

در ساعت ۱۵ : ۴۲ تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۶ طی ارتباط تلفنی با سامانه ۱۲۵ اداره حریق آدرس و سرویس ها ایمنی شهرداری کرج اعلام یک مورد رخداد نشت گاز در نشانی کرج – گلشهر – تقاطع گلزار شرقی و خیابان شهید حدادی شد که فورا اکیپ های عملیاتی و یاری و نجات از نزدیک ترین پایانه های اداره به محل واقعه اعزام و بعداز وصال مشاهده نمودند , بر اثر حفر غیر اصولی یک رینگ چاه افقی از طبقه منفی یک ساختمانی در هم اکنون احداث برای به چنگ آوردن انشعاب کنتورآب ; به خطا لوله مهم انتقال گاز در گیر شکستگی شده که به موجب این واقعه مستخدم تبعه افغان ( حدودا ۱۶ ساله ) که در درحال حاضر حفر چاه بوده در گیر خفگی شده‌است .

بعد از انقطاع جریان گاز و حفر تونلی در خیابان بعداز همت زیاد , حریق نشانان توانستند جسد مستخدم گرفتار در چاه را به خارج انتقال و تحویل دست اندرکاران انتظامی دهند .

مجازات و شیوه ی رفتار با حفر چاه غیر مجاز
قانون ها حفر چاه فاضلاب
خشكسالي هاي پي در پي , كمبود نزولات جوي , گرمي هوا به کار گیری هاي غيرفني و غير اصولي , نياز شديد بخش ها به آب «اعم از شرب و بهداشت , كشاورزي , صنعت و …» استحصال بي رويه و نيز مصرف بي رويه از منابع پایین الارضي و در يك كلمه كمبود منابع آبي محرك اصلي براي برخي از افراد «اعم از حقيقي و حقوقي» به خواسته به کار گیری غيرمجاز از منابع ذیل الارضي شده و به همين خاطر اداره ها آبياي با چالش حفاري چاههاي غيرمجاز و نيز فایده برداران غيرمجاز از منابع مجاز روبرو بوده و می باشند كه پرونده هاي زيادي نيز در اين خصوص در محاكم دادگستري مطرح مي باشد .

ماده 3 ضابطه توزيع عادلانه آب تصویب شده 1361 مقرر مي داراست «استفاده از منابع آبهاي زيرزميني به استثناي موردها مذكور در ماده 5 اين ضابطه از طريق حفر هر مدل چاه و قنات و توسعه و گسترش چشمه در هر حوزه‌ از كشور با اذن و موافقت وزارت نيرو بايد صورت پذیرد و وزارت مذكور با دقت به خصوصيات هيدرولوژي حوزه‌ ( شناسايي طبقات زمين و آبهاي زيرزميني ) و قانون ها پيش بيني شده در اين ضابطه نسبت به صادر شدن پروانه حفر و منفعت برداري مبادرت مي كند .

1 - ماده مذكور استثنايي براي چاههاي مورد ماده 5 قائل شده كه در فصول آتي مشاجره خواهد شد .

2 - با دقت به اينكه مشاجره حاضر در امر چاهها مي باشد لذا قنات و چشمه مذكور در ماده مبحوث عنه از شمول اين مقاله بیرون مي باشد .

3 - اعم از «حفر هر جور چاه در هر ناحیه از كشور با اذن و موافقت وزارت نيرو بايد باشد» موردها ذيل متبادر به ذهن مي گردد .

الف : مراد از كلمه «حفر» مشتمل بر چاههايي است كه پس از تصويب ضابطه مذكور حفر شوند كه تبصره ماده فوق نيز در تائيد همين مقاله است . با عنايت به سياق عبارتي تبصره مذكور كه مقرر مي داراست «از تاريخ تصويب اين ضابطه صاحبان كليه چاههايي كه در پیشین سوای اذن وزارت نيرو حفر شده باشد …» معلوم مي شود كه تبصره مارالذكر دربرگیرنده چاههايي مي شود كه قبلی از تصويب ضابطه توزيع عادلانه آب حفر شده باشند و در لحاظ قانونگذار چاههايي كه پس از تصويب ضابطه مذكور حفر شده هرچند كه مورد منفعت برداري قرار گرفته يا خیر مشمول ماده 3 بوده و چاه جديد تلقي مي شود . به عبارت ديگر چاهي كه بعد از آن ازتصويب ضابطه فوق حفر شده چاه غير مجاز تلقي و مشمول ماده 45 مي گردد . اما منوط به اينكه در حوزه‌ آگهي قضیه تبصره فوق الذكر پخش شده باشد .



:: برچسب‌ها: حفر چاه , چاه کنی , حفاری چاه فاضلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دقت داشته باشید که مدام گزینش یک برند دارای اسم و رسم تمامی چیز نیست . همینطور پرداخت پول فراوان نیز ملاک نیست , حساس این است که کولر گازی خیر بخرید . 

به نقل از تیم بازار باشگاه خبرنگاران , امروزه با گرم شدن کره زمین و ولی گرم خیس شدن تابستان حتی‌در مناطقی که فصل زمستان های برفی دارا هستند , وجود کولر در منزل ها واجب به لحاظ می‌رسد . از فی مابین دو دسته کولر پرکاربرد در کشور ایران , کولر گازی بین تاسیسات برودتی از رده خاصی برخوردار‌است .
چون با‌گاز از گرمای محیط می کاهد . تاسیسات برودتی سهمی حدود 26 درصد از کل مصرف برق بخش خانگی را به خویش اختصاص می دهند . این سهم در موقعیت آب و هوایی متعدد و با اعتنا به جور وسیله مورد به کارگیری می‌تواند متغیر باشد . روش کارکرد کولر ها با اعتنا به آبی رنگ و گازی بودن متعدد است . گروهی به اشتباه گمان می نمایند که کولرگازی گران خیس از گونه های آبی‌رنگ است البته واقعاً این طور نیست . در‌صورتی‌که شما یک کولر به عنوان مثال شش هزار آبی رنگ بخرید , تقریباً به عبارتی مبلغی را پرداخته اید که دیگرافراد برای خرید کولرگازی پنجره ای پرداخته اند , پس سوای پیش داوری به بازار بروید . سرویس کولر گازی مشهد

برای خرید یک کولر گازی مطلوب , بایستی به نکات مختلفی دقت کرد . بعضا از آنان‌را می‌توانید به‌دنبال بخوانید و بعضا دیگر را حتماً فروشنده به شما خواهد اظهار‌کرد . فقط میماند آلرژی شما نسبت به نکات دارای اهمیت که مورد ای فردی است و در شرایطی که کسی به پیشنهاد ها اعتنا نکند , مقصرخود اوست .

فاکتور های اول
فاکتور های کلی برای خرید کولر گازی و استعمال باصرفه از آن , مشتمل بر موارد ذیل است :

متراژ محل متبوع
تعداد پنجره ها
ساعت‌ها به کار گیری از کولر گازی
تعداد اشخاص مستقر در محیط اطراف کولر گازی
کاربری مکان

اشکال کولر گازی
کولر گازی جانور در بازار کشور‌ایران معمولا در پنج دسته تحت می باشند :

کولر گازی اسپلیت تک پنل
کولر گازی اسپلیت یکسری پنل ( مولتی اسپلیت )
کولر گازی اسپلیت کنجی
کولر گازی پرتابل
کولر گازی پنجره ای
کولر گازی ایستاده
کولر گازی اسپلیت کنسولی , سقفی زمینی
کولر گازی اسپلیت سقفی کانالی ( Ceiling Concealed Duct )
کولر گازی اسپلیت کانالی ( Ducted Split )
سیستم های توسعه یافته ( VRF , MDV , DVM )

اطلاعاتی که می بایست در رابطه یک کولر گازی داشته باشید عبارتند از :
توان گرمایش وسرمایش هر پنل
گونه کمپرسور کولر گازی
الف : سیلندر پیستونی اختصاصی هوای معتدل
ب : سیلندر پیستونی ( تروپیکال ) منحصر هوای استوائی
ج : روتاری منحصر هوای معتدل
د : روتاری ( تروپیکال ) منحصر به فرد هوای استوائی

سفارش ما برای مشهد مقدس روتاری منحصربه‌فرد هوای معتدل است . بخاطر این که هوای شهر مشهد مقدس در نقط ی اوج گرما در فصل تابستان از 45 + بیشتر تجاوز نمیکند و مصرف برق کمپرسور کولرگازی اختصاصی هوای معتدل کمتر از تروپیکال هست . کمپرسور های تروپیکال تا دمای 67+ به خیر فعالیت می نمایند و برای شهر های جنوبی کشورمان نظیر : اهواز - بندر عباس – کیش و . . . . . مایحتاج می‌باشد . کمپرسور های پیستونی کولر گازی به دلیل مصرف برق فوق العاده بالا به نسبت روتاری توصیه نمیگردد , البته مقاومت و توان در قبال گرما یکی‌از مزایای با اهمیت کمپرسور پیستونی است .

برق مصرفی بر حسب آمپر و توان مصرفی کل برحسب وات
بعدها و وزن کولر گازی
جایگاه انرژی کولر گازی
میزان صدای کولر گازی در هنگام فعالیت و . . . .

حتما تارنما قانونی و یا این که جنرال کاتالوگ حیاتی دستگاه را به اعتنا مطالعه نمائید , چون داده ها حقیقی وواقعی کولر گازی را به شما ارائه می نماید .

نکات دارای اهمیت
به بازار بروید . همینطور پیش از آنکه یک برند مختص را گزینش نمائید و یا این که فارغ از هیچ انتخابی به بازار بروید . درخصوص خصوصیات و ویژگی ها فنی اشکال کولر گازی اطلاعاتی کسب فرمایید . درصورتی که فارغ از درایت کافی راهی بازار گردید , صرفا راز در گمی برایتان حاصل می شود , پس اولی کاری که بایستی کرد . کسب داده ها است .

به خاطر داشته باشید که کلام دوستان خوب و خاندان و آشنایان و یا این که چه بسا شایعات , ممکن است در رابطه کیفیت غذای یک رستوران مبداء نیکی باشد , ولی قطعاً نمی‌توان بدین نوع سخنان , در رابطه کولرگازی اطمینان کرد . اعتنا داشته باشید که شما قرار است بیش تر از 500 هزار تومان پول خرج فرمائید . پس داده ها حتمی را از منبع مطمئن کسب نمائید .

اعتنا داشته باشید که مدام تعیین یک برند معروف کلیه چیز نیست . همینطور پرداخت پول مضاعف نیز ملاک نیست , کلیدی این است که کولر گازی خیر و خوبی بخرید .

درانتخاب مدل وقدرت یک کولر گازی بعدها اتاق شما دوچندان کلیدی است . گهگاه شما برای یک اتاق کوچک کولر گازی با اقتدار بالایی خریداری می‌کنید و سپس بدون چاره می‌باشید که مدام آن رادر شرایط کم قرار دهید ویا از شدت سرمایش اذیت گردید . درآن هنگام شما پول خویش را بدور ریخته اید .

دقت داشته باشید که کولر گازی های دیواری یک دستگاه فرنگی نیز دارا هستند . پس به هنگام خرید این مدل کولر گازی ها به جایی که دستگاه فرنگی بایستی قرار گیرد و طرز رابطه ان با دستگاه داخلی نیز دقت فرمائید .

نکته حائض اهمیت در کولرهای گازی گنجایش سرمایشی آن‌ها است . بی آلایش ترین فعالیت برای پی بردن این نکته و هماهنگ کردن ان با بعد ها اتاق , یک ارتباط تلفنی با کمپانی تولید کننده و یا این که فروشنده کولر گازی است . کارشناسان این موسسه شرکتهای شما‌را ارشاد می نمایند . واحداندازه گیری اقتدار دستگاه اسپلیت با بی تی یو محاسبه می‌شود .


بی تی یو BTU چیست؟
British Thermal Unit : واحداندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی میباشد . در تعریف هر BTU میزان گرمایی است که دمای یک پوند آب را در فشار یک اتمسفر یک رتبه از 60 درحه فارنهایت به 61 جايگاه فارنهایت برساند .

موتور بعضا کولر های گازی برای بخشها جغرافیایی درست شده گردیده اند . برای مثال بعضی از آنان ویزه بخشها گرم ومرطوب میباشند که ارزش بالا تری دارا‌هستند , مثل کولر های گازی با کمپرسور پیستونی تروپیکال . در‌حالتی که شما در جایی مانند شهر مشهد مقدس زندگی میکنید نیازی بدین مدل کولر ها ندارید . پس پیشین از خرید , گونه استعمال را گزینش فرمائید تا در گیر خسارت نشوید .



:: برچسب‌ها: سرویس کولر گازی , سرویس کولر , سرویس کولر گازی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کولر آبی‌رنگ و تن درستی 

کولرهای آبی رنگ را می توان بیشتر ترین و کارآمدترین سیستم های خنک کننده در بخش اعظمی از کشورها اعم از کشور ایران دانست . با دقت به این که این نسل از سیستم های سرمایشی در حالت اقلیمی گرم و کم آب شایسته ترین بازدهی را از خویش ارائه می دهند , و حالت بسیاری از کشورمان هم گرم و کم آب است , می توان میزان استعمال و استقبال از این سیستم های خنک کننده ارزان ارزش و باصرفه را تقریب زد .نصب کولر آبی مشهد

طبق آمارهای جغرافیایی حدود یک سوم کل دنیا را بخش ها کم آب و گرم تشکیل داده اند . ولی درباره‌ی کشورمان کشور‌ایران , اعداد و ارقام از این هم بالاتر رفته و حدود 90 درصد از وسعت کشور‌ایران را بخشها کم آب و نصفه کم آب گزارش کرده اند . به همین جهت است که هر ساله حدود 800 هزار دستگاه کولر آبی رنگ در سرزمین ساخت می‌گردد .

علیرغم استعمال بیش تر از 80 درصد مردمان از کولرهای آبی‌رنگ , جزء محصول ها کولر آبی رنگ هم به طور صادرات برای مرزوبوم ارز آور بوده است . البته نکته مهم در باب این سیستم های خنک کننده میزان تاثیرات آن‌ها بر تن درستی یوزرها است . علاوه بر مباحث هزینه , بها خرید , عملکرد و بازده کولر , سرانه مصرف انرژی , میزان مصرف آب و فاکتورهایی از این دست , مبحث شاخص های تندستی هم فراوان دارای اهمیت است که کمتر هم بدان پرداخته شده‌است .

در‌این مقاله همت داریم در خصوص کولرهای آبی‌رنگ و تاثیرات آن‌ها بر تندستی , و نیز چنین رویه شغل های کاهش مضرات این کولرها بر تندستی یوزرها مشاجره کنیم .

کولر آبی رنگ و بهبود سالمی و رطوبت محیط
کولرهای آبی رنگ می‌توانند مضراتی را برای سالمی یوزرها پیرو داشته باشند . در تحت به تنی چند از مهم‌ترین آنها اشاره می‌شود . اما برای کاهش اثرات ناشی از این مضرات هم می توان راهکارهایی را ارائه بخشید که پیرو به تفصیل تیتر خواهند شد .

سردرد و خستگی ناشی از باد کولر
احتمالاً سردرد و خستگی او‌لین نکته ای باشد که در طول شنیدن مسئله این مقاله به ذهن مخاطبان خطور می نماید . بله! قرار دریافت کردن بیشتراز مقدار در معرض باد کولر قادر است منجر ساخت سردرد در یوزرها شود . اما این سردرد مقطعی بوده و قادر است با قرار گیری در معرض هوای آزاد بدور از کولر از در میان رود .

معایب و مزایای به کارگیری از کولر آبی رنگ بزرگ

اکثری از اشخاصی که در معرض مداوم باد کولر قرار دارا‌هستند اصطلاحاً به سندرم ساختمان مریض در گیر شده و عموماً دارنده ضعف و خستگی مفرطی می‌باشند که مستقیماً از باد کولر ناشی شده‌است .

اختلالات تنفسی , ریوی و حساسیت ها
مورد دیگری که قادر است برای یوزرها دردسر ساز باشد آلاینده ها و آلودگی های جانور در جریان هوای خروجی از کولرهاست . اکثری از کولرها می‌توانند با فضولات حیوان ها و طیوران , باکتری ها و قارچ ها و گرد و غبار و غیره در گیر آلودگی شده و از روش جریان هوای خنک تولیدی آن را به محیط و ریه یوزرها انتقال دهند . لبریز بدیهی است که در چنین قوانینی نمی‌توان توقع داشت اشخاص در معرض این کولر به حساسیت و آلرژی یا این که بقیه بیماری های تنفسی و ریوی مبتلا نشوند .

ولی راجع به کولرهای آبی‌رنگ علاوه بر مشکلات تنفسی و حساسیتی ناشی از باکتری ها و قارچ ها , بوی مضاعف بد ساطع شده از کولر و باد آن هم قادر است برای یوزرها آزار دهنده باشد . قارچ هایی مثل آسپرژیلوس می‌توانند در واسط های تبخیری کولرهای آبی رنگ رویش کرده و از روش جریان هوای خنک خروجی از سیستم وارد ریه اشخاص شوند . اگر چه که تاثیر این دست قارچ ها در خصوص اشخاص معمولی نمی تواند چندان برجسته باشد , ولی درباره ی کاربرانی که دارنده اختلالات ریوی و آسم و … می‌باشند می‌تواند دردسر ساز شود .

مشکلات ناشی از رطوبت کولر
اکثر وقت ها راجع‌به کولرهای گازی کاهش رطوبت هوا را مورد دعوا و بررسی قرار می دهند . به این مضمون که کاهش بیشتراز حد رطوبت در سیستم های تهویه مطبوع قادر است سبب ساز بی آبی پوست و بقیه مشکلاتی از این دست شود . ولی درخصوص کولرهای آبی رنگ که منجر ارتقای درصد رطوبت می‌شوند چطور؟!

ارتقاء بیش تر از مقدار رطوبت در محیط قادر است باعث پیدایش اکثری از مشکلات برای مفاصل , آنفولا‌نزا های مداوم , استخوان درد ها و غیره شود . علیرغم این‌که کولرهای آبی رنگ به تنهایی نمی توانند سبب ساز پیدایش سرما خوردگی در یوزرها شوند , ولی میتوانند قضیه را برای عفونت و بیماری در تن آماده سازند .

راهکارهای کاهش مضرات کولر آبی‌رنگ برای تن درستی
برای رویارویی با اثرات منفی کولرهای آبی رنگ بر تن درستی می توان با اعمال راهکارهایی بی آلایش به کار گیری این ایمن و سلامت از کولر داشت .

به کار گیری از کولر مبتنی بر طرح ریزی
استعمال مداوم از کولر میتواند جراحت رسان باشد . براین اساس می توان با به کار گیری صحیح و طرح ریزی شده , دارنده زمان بندی و پیکربندی دمایی صحیح از اثزرات منفی آن کاست . شایسته ترین ایده برای این استراتژی استعمال از سیستم های هوشمند در دست گرفتن دما است . این سیستم های قادرند با استعمال از برنامه‌ریزی‌های ( Programming ) دمایی و هنگامی خویش یوزرها از سوزوسرما یا این که گرمای مفرط نگهداری کنند و به طور مداوم وضعیت دمایی و چه بسا رطوبتی رفاه را برای آنها تولید کنند .

به کارگیری از واسط های تبخیری مطلوب و خدمت عصر ای منظم
پوشال های چوبی ای که تحت عنوان واسط تبخیری در کولرهای معمولی مورد به کار گیری قرار می‌گیرند اکثر زمان ها مبتلا آلودگی , قارچ و باکتری میگردند و منجر پیدایش مشکلات تنفسی و ریوی و چه بسا حساسیت در یوزرها میشوند . به علاوه رویش بعضا از این باکتری ها منجر ساخت بوی نامطبوعی از پوشال ها میشود . برای خودداری از این حالات , حتمی است پوشال ها را به طور زمان ای هر مورد 1سال بده بستان کنید . نیز چنین می توان با تمیز کاری پوشال ها و یا این که استعمال از محلول های پرکلرین و آب ( مشتمل بر 10 درصد پرکلرین و 90 درصد آب ) از الودگی آنان به میزان قابل مراعات ای کاست .



:: برچسب‌ها: نصب کولر آبی , نصب کولر آبی مشهد , نصب کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

لوله بازکنی سرویس بهداشتی و یا این که سیستم لوله کشی خزینه و دسشویی به مراد رفع گرفتگی لوله انجام می گیرد . روش های مختلفی برای لوله بازکنی انجام مییرد که بسته به دلیل گرفتی لوله و یا این که شدت گرفاگی آن می‌باشد . در‌این نصیب شما‌را با همه گیرترین روش گرفتگی لوله آشنا میکنیم . چاه بازکنی

 

روش نخستین : استعمال از فنر لوله بازکن برقی
فنر لوله گشوده کن برای مفتوح کردن گرفتگی های مشقت بار لوله ی دستشویی استعمال می نماید .

فنر لوله گشوده کن از موتور و فنر درست شده شده‌است . موتور لوله گشوده کن فنری وسیله ای به صورت دریل هست که فنر به رمز آن متصل شده‌است . فنر لوله گشوده کن نیز فنری متناسب با لوله میباشد که باید انعطاف ضروری را داشته باشد تا داخل خمیدگی لوله بتواند خم شود .

به مراد به کارگیری از این دستگاه باید فنر را به رمز دریل یا این که موتور منحصر متصل کرد و رمز فنر را باطن لوله فرو پیروزی . به‌دنبال آن موتور را روشن میکنیم تا فنر آغاز به چرخیدن نماید . هنگامی که موتور روشن شد و فنر لوله گشوده کن به چرخش در آمد , به آهستگی فنر را به داخل لوله فشار دهید . این فعالیت را تکرار نمایید تا فنر به اندازه بیشتری داخل لوله وارد شود و به نصیب گرفتگی لوله رسد . وقتی که نوک فنر به گرفتگی لوله رسد باعث جنبش خاک و مواد جامد دشوار درون لوله می شود و آنان‌را در جهت چاه ساماندهی می نماید .

روش دوم : لوله بازکن تراکم هوا
در صورتی استدلال گرفتگی لوله ی فاضلاب انباشتگی خاک درون لوله باشد , در اینطور مواقع از لوله گشوده کن تراکم هوابرای گشودن لوله به کار گیری می شود . شیوه به کار گیری از این دستگاه این چنین است که با تلنبه زدن , هوا باطن دستگاه فشرده می شود و میزان فشار باطن دستگاه به وسیله یک عقربه نشان داده می شود . با قرار دادن دهانه این وسیله بر منش دهانه لوله و کشیدن اهرم دستگاه لوله گشوده کن , هوایی که درون دستگاه به صورت فشرده است وارد لوله می شود و گرفتگی های باطن لوله را ناچار به تکان می نماید .

روش سوم : لوله بازکنی با مواد شیمیایی
لوله بازکن‌های شیمیایی موثرترین محلول می‌باشند که با ریختن آن در چاهک گرفتگی لوله ببراحتی از در بین می رود و مجرای لوله گشوده می گردد . ریختن اندازه کافی از این مواد به باطن لوله , قابلیت بازشدن گرفتگی درون لوله موجود است . می بایست در ذهن داشت که سرعت اثر کردن لوله گشوده کن های شیمیایی نماید است . راهنمای خرید محلول لوله بازکن

روش چهارم : لوله بازکنی با استعمال از تلمبه ی دستی
لوله گشوده کن دستی وسیله ای برای مفتوح کردن گرفتگی های سطحی و ضعیف در لوله فاضلاب می‌باشد . این وسیله مشتمل بر پمپ و گونه است . و یک قطعه پلاستیکی نیم دایره ای صورت که اسم پمپ به آن داده می شود و یک گونه که روی آن قرار گرفته است . برای تولید چسبندگی بیشتر و قوی‌تر فعالیت کردن چاه بازکن , به دور تا به دور کناره پلاستیکی گوشه ای را که قرار است به سینک بچسبد , پارافین بمالید . نصیب پلاستیکی لوله بازکن را طوری که آب نتواند به پایین این کلاهک برود روی چاهک قرار دهید و کمی آب در سینک ریخته آن گاه جور چاه بازکن را سفت به سوی زیر فشار دهید . این تکان را چند رتبه تکرار نمائید . چاه بازکن را بردارید تا آب داخل سینک با فشار وارد چاهک شود و ذرات باطن لوله را به داخل فاضلاب برنده شود . آنگاه آب داغ را گشوده فرمائید تا وارد لوله شود و جداره لوله را به طور کامل تطهیر نماید .

روش پنجم : روش های خانگی لوله بازکنی
در‌صورتی‌که که گرفتگی لوله شدید نباشد می توان نظیر یک لوله بازکن ماهر توسط ی روش ها خانگی گرفتگی لوله را برطرف نمود .
روش خانگی لوله بازکنی

تخلیه چاه خانگی با ساخت فنر لوله بازکنی

لوله بازکنی سرویس بهداشتی به روش خانگی

لوله بازکن‌ های شیمیایی

لوله بازکن‌های شیمیایی و اسید های لوله بازکنی محلول‌های مضاعف موثری است که با ریختن آن در چاهک گرفتگی لوله دوچندان پر سرعت و سهل وآسان از میان میرود و مجرای لوله گشوده میگردد . در صورتی‌که مدام محلول را باطن چاهک می‌ریزید و آن را به هم اکنون خود‌‌ رها میکنید بایستی بدانید مرتکب نادرست بزرگی میشوید . باقی ماندن محلول شیمیایی بر جداره لوله‌ها سبب ساز پوسیدگی آن میشود , به این ترتیب بعد از ریختن محلول در چاهک پس از یک‌سری دقیقه تأمل آب را باطن چاهک گشوده فرمائید تا آب برای یک سری دقیقه وارد لوله شود و محلول را بشوید . بعداز ریختن محلول شیمیایی به باطن چاهک هیچ گاه رمز خویش را برای دیدن درون چاهک نزدیک آن نکنید , چون گازهای سمی که از محلول متصاعد می گردد , مضاعف زیان آور است . بعضی از محلول‌های چاه بازکن برای از میان بردن گرفتگی‌های ناشی از چربی و ذرات خوراک مطلوب است و بعضی دیگر برای گرفتگی‌های ناشی از تجمع موی در لوله به کار گیری می شود . پس محلول چاه بازکن قابل قبولی را خریداری فرمائید .



:: برچسب‌ها: چاه باز کنی , چاه باز کن , تخلیه چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

برای برطرف کردن نشتی لوله های ساختمان , فساد ها ابتدا می بایست محل نشتی را شناسایی کرد که‌این عمل توسط دستگاه نشت یاب صورت میگیرد . دستگاه تشخیص پارگی لوله بر طبق صوت کار می نماید . کارایی دستگاه نشت یاب به‌این صورت است که امواج صوتی می توان در تشخیص محل پارگی لوله آب که دارنده نشتی شده‌است یاری گرفت . در واقع دستگاه تشخیص پارگی لوله دارنده یک گیرنده و فرستنده امواج است . این گیرنده و فرستنده که داخل یک محفظه‌ای به صورت کپسول جای دارد . با روشهای کامپیوتری بوسیله دستگاه تشخیص پارگی لوله , وجود ترک و نشتی باطن لوله‌ها واضح میگردد . در واقع تکان آب منجر ساخت امواج صوتی می شود . وقتی که لوله های ساختمان ها دچارخرابی , پارگی و نشتی شود , آن‌گاه آب با شدت بسیار از لوله ای که مبتلا فساد شده و معیوب است بیرون می شود . برای چنین رویدادی حتما ضروری نیست که پارگی خیلی مضاعف باشد و شکاف روی لوله کوچک باشد , یک پارگی جزئی نیز که داشته باشد آن گاه با تولید صوت قابل تشخیص است . اما با اهمیت است که آب با شدت از لوله ای که در گیر پارگی شده‌است بیرون شود . نباید آب بیرون شده به طور قطره ای و با فشار کم باشد . زیرا این شدت است که در انتها در گیر تولید صوت و در سود سبب ساز تشخیص پارگی لوله ساختمان ها می شود . و همینطور می بایست اظهار کرد که صوتی که تولید می شود برای گوش آدم قابل شنیدن نیست بلکه این دستگاه است که صوت را شناسایی می نماید . طریقه ی عمل با دستگاه نشت یاب بدین صورت است که محل صوت را از روی فشار کم ویا بسیار صدای تولید شده ی آن شناسایی می نماید . همینطور شایان ذکر است که‌این دستگاه های نشت یاب یا این که محلی را شناسایی نمی‌کنند یا این که در‌صورتی‌که محل پارگی را پیدا نمایند با اعتنا بالا و کمتر از 10 سانتی متر , نقطه شکاف شده و معیوب لوله را تشخیص می دهند . نشت یابی لوله

سوالی که در عمده مواقع پرسیده می شود این است که برای تشخیص پارگی لوله و نشت لوله آب با دستگاه تا چه عمقی در ساختمان قابلیت و امکان پذیر است؟

عمقی که دستگاه های نشت یاب تشخیص می دهند تا حدود تقریبی 40 سانتی متر است . به این ترتیب این دستگاه ها برای یافتن محل نشت در ساختمان هایی قابل به کارگیری است که از این سختی فراتر نباشد البته لازم به ذکر است که‌این روش برای ساختمان مسکونی , اداری و… است برای نشت های صنعتی و دپارتمانهای بزرگ و … روش های دیگر جایگزین موجود هست

 سوال آن گاه این است که بعد از تشخیص گرفتگی لوله و تشخیص محل نشتی و یافتن محل پارگی لوله آب با دستگاه , چه بایستی کرد؟

در حالتی که نشت و پارگی لوله آب سبب ساز ساخت فساد در لوله و یا این که ساخت نم و رطوبت شده باشد , آن گاه حتما میبایست نصیب رخنه‌ و ترکیده شده لوله که تا قبل از این شناسایی شده تعمیر تخصصی شود . البته در صورتیکه اختلال دور از شوخی باشد نیاز است که قسمتی از لوله کشی ساختمان را ردوبدل شود . متاسفانه دراین باره می‌تواند از یک‌سری سانتی متر تا تعدادی متر به ردوبدل کل لوله کشی ساختمان منجر گردد . درحال حاضر آنگاه از تعمییر و یا این که بده بستان لوله های ساختمان , می بایست به تصحیح محل تخریب شده از ساختمان پرداخت تا ساختمان به موقعیت اول خودبرگردد , که‌این اصلاحات قادر است دربرگیرنده کاشی کاری یا این که موزاییک کاری دوباره یا این که گچکاری و … باشد .

 تشخیص پارگی لوله آب با دستگاه چقدر هزینه دارد؟

یافتن محل ظریف محل نشت و پارگی لوله به هیچ عنوان هزینه متعددی ندارد چون در واقع از تخریب بی مورد ساختمان شما پرهیز می نماید اما در صورت فساد و تعمیر محل فساد می بایست هزینه نمائید . در واقع هزینه کلیدی مرتبط با تعمیرات محل فساد است .

 علت نشت آب از لوله های ساختمان چیست؟

 تشخیص پارگی لوله

ارتقاء ناگهانی فشار آب در لوله ها
اتصالات غیرمناسب در لوله های پلیکا و یک‌سری لایه
انبساط و انقباض لوله های فلزی آب گرم در اتصالات لوله که سبب شل شدن اتصالات و در غایت سبب ساز به فساد لوله ها می شود .
قرار به چنگ آوردن لوله های فلزی در خاک مرطوب خاک آهکی یا این که محلی که منجر خوردگی لوله فلزی شده و منجر فساد لوله ها می شود .
همینطور علت با اهمیت دیگر این است که لوله فلزی غیر نیز فرآورده در کنار تعبیه می‌شوند که سبب ساز تولید برخورد شیمیایی و خوردگی لوله ها و آن‌گاه پارگی لوله می شود .
حدیده کردن بیش تر از حد ممکن لوله های ساختمان به وسیله سرویسکاران که سبب ساز بالا رفتن فشار آب لوله های ساختمان می شود . و در فیض منجر فساد لوله ها می شود .



:: برچسب‌ها: نشت یابی لوله , نشت لوله , ترکیدگی لوله ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

به نقل از ارتباط ها همگانی کمپانی توزیع نیروی برق خراسان شمالی , بی احتیاطی در تعمیر کولر آبی رنگ , جان برنا 38 ساله مانه و سملقانی را گرفت . مدیر تیم ایمنی کمپانی توزیع برق خراسان شمالی از برق گرفتگی و فوت برنا 38 ساله مانه و سملقانی خبر بخشید و اظهار کرد : این واقعه در اثر بی احتیاطی در تعمیر و خدمت کولر آبی رنگ فیس داده است . مهندس ( مرتضی رحیمی ( با اشاره بدین این‌که که‌این برنا اهل شهر قاضی از توابع شهرستان مانه و سملقان درطول روز رخداد با صعود به پشت بام خانه خویش مبادرت به تعمیر کولر آبی رنگ نموده است اذعان کرد : متوفی سوای رعایت نکات ایمنی و جدا برق اقدام به تعمیر کولر کرده بود که متاسفانه درپی برق گرفتگی , از پشت بام سقوط کرده و جان خویش را از دست میدهد . او با اظهار تاسف از این‌که با وجود هشدارها , همگی ساله در فصل‌تابستان شاهد این جور رویدادها هستیم تصریح کرد : تعمیر و خدمت کولرها و بقیه اسباب و اثاث برقی بایستی به دست کارشناس و مالک رشته این فعالیت صورت پذیرد . این مسئول خریداری کولرهایی با نشان استاندارد , نصب , فعال‌ساز‌ی وسرویس کولر بوسیله خدمت کاران مجاز , وصل کردن سیم ارت خانه به ترمینال سیم ارت کولر و به کارگیری از کلید حافظ جان , جلوگیری از ریختن آب با به کارگیری از شیلنگ یا این که پارچ بر روی پوشال های کولر و پرهیز از خدمت کولر به تنهایی و سوای انقطاع برق را اعم از هشدارهای دور از شوخی در این جهت برشمرد . تعمیر کولر آبی تهران

 

عيب يابي و تعمير كولر آبي :


عيب1 - با زدن كليد ها , الكتروموتور دو بدور وپمپ آب روشن نمي شوند .

علت1 - فيوز انقطاع است ويا حاد شده .

رفع عيب1 - ورود و خروج فاز به فيوز را بتوسط فاز متر بررسي نماييد . در حالتی که به فيوز فاز مي برسد امابا حركت اهرم آن فاز بیرون نمي شود , فيوز حاد شده‌است آن را با فيوزي نیز آمپر خودش تعويض نماييد .
عيب2 - با زدن كليد ها الكتروموتور وپمپ آب روشن نمي شود .

علت2 - در فاز يا نول اصلي ( سيم رابط ) مشكلي به‌وجود آمده .

رفع عيب2 - درصورتی که در مبدأ داخل كليد برق موجود هست , فيوز نیز سلامت است البته به ترمينال كولر برق 220 ولت نمي برسد , بطور انقطاع سيم ( كابل ) رابط در گیر اشكال شده‌است . آن را تعويض نماييد .
عيب 3 - موتور كار مي كند ولی باد كولر خنك نيست .

علت 3 - در كف تشتك آبي نیست .

رفع عيب3 - عدم وجود آب يا كافي نبودن آن مي تواند به ترک شدن تشتك كولر - نشتنمودن آب از شير اطمينان - تنظيم نبودن فلوتر ( شناور ) مربوط باشد .
عيب4 - موتور كار مي كند ولی باد كولر خنك نيست .

علت4 - واتر پمپ فعالیت نمي كند يا شلينگ رابط پاره شده .

رفع عيب4 - به كنار كولر برويد وبه پوشال ها توجه نماييد . در شرایطی‌که صداي ريزش آب به گوش نرسيد وهمچنين قطرات آب جاري روي پوشال ها رؤيت نشد , مطمئن باشيد در سيستم پمپاژ آب مشكلي به‌وجود آمده . اين عيب مي تواند به خویش واتر پمپ ويا پارگي شلينگ مربوط باشد . دريچه ها را گشوده نماييد تا مورد معيوب را دقيقا ( شناسايي كنيد . خرابي واتر پمپ مي تواند به هر زگرد شدن پروانه ويا نيم سوز شدن موتور مربوط باشد ولی گاها ( ديده مي شود كه واتر پمپ كاملا ( تندرست است البته در سيستم برق رساني به آن مشكل به وجود آمده قبلی از آن كه واتر پمپ را سوخته تلقي كنيد , سيم هاي رابطش را جدا نموده وبتوسط دو سيم ديگر به آن برق 220 ولت برسانيد . در صورتی کار نكرد وپروانه نیز گريپاژ نيست پس واتر پمپ سوخته است در صورت پاره شدن شلينگ نيز آن را تعويض نماييد .
عيب5 - موتوركار مي كند البته باد كولر خنك نيست .

علت5 - شکاف ناودان ها مسدود شده .

رفع عيب5 - دريچه ها را از كولر جدا نموده ودر صورت امكان پوشال ها را نيز جدا نماييد آنگاه ترک هاي مو جود روي ناودان ها را با جوهر نمك وبرس بشوئيدتا جرم روي حفره ها كاملا ( پاك شود . آن‌گاه ناودان ها را با آب كافي بشوئيد تا بوي جوهر نمك كاملا ( رفع گردد , بعد از آن پوشال ها وشبكه هاي توري را ببنديد و مطمئن باشيد به تهويه مناسبي دست خواهيد يافت .
عيب6 - واتر پمپ والكتروموتور دو بدور در حالا كارند ولی خنك كنندگي كولر , كيفيت چنداني ندارد .

علت 6 - تسمه تنظيم نيست .

رفع عيب6 - براي تنظيم تسمه بايد پيچ هاي پايه الكتروموتور را شل كرد وپايه را طوري جابجا كرد كه تسمه خیر شل باشد كه روي پولي ها كمانه كند ونه آنقدر محکم باشد كه محور را زیر تنش قرار داده بوش ويا تاقان ها را حاد كند ويا منجر سوختگي موتور گردد . بهترين شرایط رگلاژ تسمه آن است كه چنانچه تسمه را نزديك پولي كوچك به وسیله دو انگشت به نیز نزديك كنيم به مقدار يك بند انگشت با نیز مسافت داشته باشند . يا اينكه در شرایطی که موتور را خاموش نموديم سريع رشته توقف نكند بلكه حدود 5 الي 6 بدور بزند بعد از آن بايستد . براي تعويض تسمه ضخامت وطول تسمه را بايد قسمتی از ویژگی ها آن در حیث داشته باشيد .
عيب7 - واتر پمپ والكتروموتور در حالا كارند البته خنك كنندگي كولر كيفيت چنداني ندارد .

علت7 - پارچه برزنتي لرزه گير پاره است .

رفع عيب7 - پارچه برزنتي را بر رسي نماييد واگر در آن پارگي مشاهده وقابل تعمير نيست , آن را تعويض نماييد .
عيب8 - واترپمپ و الكتروموتور كار مي كنند اماخنك كنندگي كولر كم است .

علت8 - موتور حرفه نيم سوز است .

رفع عيب8 - بتوسط يك آمپر متر , جريان موتور رشته را میزان گيري نموده وبا جريان ثبت شده بر روي آن همخوانی دهيد . در شرایطی‌که جريان مقدار گيري شده تعدادی برابر جريان نامي موتور بوده وبدنه استاتور سريع داغ مي شود موتور نيم سوز است .
عيب9 - واتر پمپ والكتروموتور درحال كارند اماكيفيت خنك كنندگي كم است .

علت9 - اندازه پوشال ها كم است وهوا آزادانه وارد كولر مي شود .

رفع عيب9 - در حالتی که پوشال ها را تعويض نموده ايد , در جاگذاري پوشال هاي جديد توجه به کار نيامده سعي شود جاگذاري پوشال ها يكدست باشد وپوشال ها



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر آبی , کولر آبی , نصب و تعمیر کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

 

قبلی از تعمیرات کولر گازی بایستی این نکته را در حیث داشته باشید که چه ایرادی سبب به وجود وارد شدن ایراد در کولر گازی شده‌است . یکی معمول ترین خطاها , روشن نشدن دستگاه است در ذیل به عارضه ها متفاوت روشن نشدن میپردازیم که فهمیدن تمامیه این موردها دوچندان اساسی است . نصب کولر گازی در تهران

پریز برق ندارد , دوشاخه یا این که سیم رابط کولرمعیوب است :

با بررسی برق پریز و اطمینان از تندرست بودن آن , بدنه کولر را با احتیاط جدا نموده و بعداز آن که دو شاخه را وارد پریز نمودید , بتوسط ولتمتر میزان برق را در ترمینال حساس مورد میزان گیری قرار دهید . در شرایطی که در ترمینال دارای اهمیت ولتاژ وجود نداشت ابتدا دو شاخه و آن‌گاه سیم رابط را بده بستان کنید ولی در‌حالتی که که در بر رسی دو شاخه , عیب خاصی مشاهده نشده باشد .

احتمال این موجود هست داراست که کلید حساس وخیم شده باشد :

در برخی از کولر ها فاز مهم مدار از کلید حیاتی کولر گازی عبور می نماید که به اصطلاح به آن کلید اقتدار میگویند . در صورتی‌که که جریان فاز از این کلید رد نشود دستگاه به هیچ وجه روشن نمی‌شود . اعتنا داشته باشید که در هنگام مفتوح کردن و مشاهده کلید با اهمیت , حتما دستگاه را از پریز کشیده و از نبودن برق در کولر گازی به طور کامل مطمئن گردید .

در تعمیرات کولر گازی برای باخبر شدن از تن درستی یا این که فساد کلید حیاتی می بایست از ابزاری به اسم اهم متر به کار گیری فرمایید . برای اینکار بایستی سکو اهم متر را روی مشقت یک قرار دهید و رابط های آن را به مبنا های کلید متصل نمایید . در شرایطی که کلید سلامت باشد با فشردن آن و رفتن به موقعیت ON می بایست عقربه اهم به انتهای آن بچسبد و عدد صفر را نشان دهد در غیر این صورت کلید معیوب است و می بایست ردوبدل گردد .

در صدر به دو علت روشن نشدن کولر اشاره کردیم . روشن نشدن اکثر ترین ایرادی است که احتمالا برای این کولر گازی ها به‌وجود بیاید البته مشکلات دیگری نیز می باشند که در اثر خدمت نشدن به موقع این جنس حادثه می افتد . خیلی وقت ها اتفاق افتاده است که موتور کولر گازی روشن می شود ولی کمپرسور راه و روش نمی افتد , در تحت می‌خواهیم این نقص‌ را مورد بررسی در اختیار بگذاریم :

در سطح اولیه شاید که ترموسات معیوب شده باشد :

برای رفع این خلل ابتدا بایستی دو شاخه کولر را از پریز بیرون فرمایید و بعد از جدا کردن سیم های رابط ترموستات رابط های اهم متر را به آن متصل فرمائید . با جنبش ولوم ترموستات در جهت عقربه های ساعت , عقربه اهم متر گمراه شده ودر حدود عدد صفر می ایستد و با انقطاع ترموستات ( تکان ولوم در جهت بر خلاف عقربه ساعت ) عقربه به سوی بی غایت گشوده می شود .

در حالتی که به هنگام آزمایش کلید , مورد ها مذکور مشاهده نشد کلید ترموستات معیوب است . در صورتی‌که این قطعه مجدد اهیا شود گشوده نیز وخیم می شود پس خوبتر است برای رفع این ایراد حتما بده بستان شود . این را در حیث داشته باشید که برای این عمل از کارشناس تعمیرات کولر گازی یاری بگیرید و همینطور در هنگام خرید قطعه اعتنا داشته باشید که یگانه به جور و دسته کولر گازی شما باشد .



:: برچسب‌ها: نصب کولرگازی , نصب کولر گازی تهران , نصب کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

تشخیص پارگی لوله با دستگاه این قابلیت را می‌دهد که فارغ از هرگونه تخریب ساختمان محل ظریف نشتی را پیدا کرده و آن را تعمیر فرمایید .

این دستگاه می‌تواند به راحتی از نم و رطوبت ساختمان دوری نماید . وجود ابزارهای مطلوب مثل این دستگاه میتواند هر دسته مشکلی از قبیل نشتی , پارگی , ترک میل کردن لوله ها تشخیص اعطا کرد . موسسات لوله گشوده کنی و تخلیه چاه از این دستگاه برای جستن محل نشت آب به کار گیری می نمایند . تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص پارگی لوله با دستگاه تاثیر متعددی در عمل لوله بازکنی داشته است و فعالیت بخش اعظمی از لوله بازکن ها راحت شده و به راحتی می‌توانند محل نشت آب را پیدا نمایند .

 تشخیص گرفتگی لوله با دستگاه

 بیشترین خرابی‌‌‌‌های ‌ساختمان‌ها از سیستم لوله کشی ‌می‌باشد , لذا توصیه میگردد درباره ی این امر خطیر هیچوقت کوتاهی نکنید .

نشتی لوله آب و یا این که فاضلاب سبب ساز ریزش و یا این که فرو رفتن چاه می شود . با تشخیص پارگی لوله با دستگاه از نشتی و یا این که هر جور شکستگی لوله آب و فاضلاب اطلاع پیدا نمایید .

 اعم از سرویس ها کمپانی خدماتی در موضوع تشخیص پارگی لوله با دستگاه : 

• سریعترین و کم هزینه‌ترین تشخیص پارگی , نم و رطوبت با سیستم‌های به طور کامل الکترونیکی «تشخیص عمقی با عمق بالا»

• تعمیرات لوله کشی آب ( نشت یابی لوله آب با دستگاه تشخیص پارگی لوله ) و فاضلاب ساختمان به طور کلی و جزئی

• نشت یابی‌ هر مدل لوله پایین فشار و غیره با آلرژی بالا و بودن هر مدل تخریب

• آب بندی ‌کف سرویس‌ها با مواد اختصاصی , سوای تخریب

کمپانی خدماتی با به کارگیری از دستگاه‌های تماما توسعه یافته , پارگی لوله‌های ساختمان , تاسیسات و منازل را تشخیص داده و در برطرف کردن نم و رطوبت به امداد شما می‌شتابد .

 تشخیص پارگی لوله با دستگاه

مشخص و معلوم کردن نقطه ایی محل پارگی لوله آب , فاضلاب و شوفاژ در مواجه با یک کدام از مشکلاتی که به دنبال به آن‌ها میپردازیم ساختمان شما نیازمند چکاپ با دستگاه تشخیص پارگی لوله میباشد :
1 - نم زدگی دیوار و سقف
2 - چکه کردن آب از سطح ها داخلی ساختمان
3 - شنیدن صدای غیر معمول آب
4 - ارتقا مبلغ قبض آب
5 - گرم نشدن سیستم گرمایشی
یک خدمت دهی بی نقص مشتمل بر سه تراز می‌باشد :
1 - عیب یابی ( مشخص و معلوم کردن محل پارگی ) 2 - برطرف کردن عیب ( ترمیم لوله )
3 - نوسازی بخش های تخریب شده ( گچ کاری , سنگ کاری , سرامیک کاری و… . ) ما به واسطه تخصص و تجربه سال های دراز , هر سه تراز را در کمترین زمان و دور و بر و بالاترین کیفیت اجرا خوا هیم کرد

اعتنا : برای کاهش مخارج تاسیساتی و تلاوت سوالهای همگانی که مشتریان از ما می‌پرسند همین ورقه را به طور بی نقص بخوانید ( مقطع زمان مطالعه 5 دقیقه )
مشتری عزیز راجع به چگونگی معلوم کردن پارگی لوله با دستگاه , طرز کارکرد دستگاه , علل پارگی لوله , درون همین ورقه به طور مختصر و اثرگذار برای شما توضیح داده ایم , لطفا نخستین مطلعه فرمائید تا در طول تصمیم گیری داده ها بدون نقص تری داشته باشید و بعد از آن جهت اطلاع از تعرفه و زمان هماهنگ شدن با نزدیکترین شعب ما تماس بگیرید .
سوال های مرسوم در زمینه ی پارگی لوله با دستگاه و علت پارگی لوله


دستگاه تشخیص پارگی لوله چه‌طور عمل می نماید ؟
این نسبتاً سوال تمام عزیزانی است که برای نخستین بار با پارگی لوله منزلشان مواجه گردیده اند , متاسفانه در پاسخ این سوال لاف های متفاوتی گفته و منتشر می شود که در خوش بینانه ترین وضعیت اسمش را میگذاریم شعارهای تبلیغاتی , دستگاه بر پایه ی امواج عمل می نماید یعنی وقتی که لوله در گیر پارگی یا این که نشتی شود این نشتی امواج صوتی ساخت می نماید , فعالیت دستگاه شناسایی امواج و مشخص و معلوم کردن نقطه پارگی لوله میباشد در‌صورتی‌که فرد یادگرفتن چشم بادستگاه فعالیت نماید این کار در 99درصد مواقع صحیح انجام می شود و خطایی ندارد .
آیا دستگاه چهره ای یا این که دستگاهی که لوله های تاسیساتی را ذیل عمل کپی نماید موجود است ؟

اجزا و ظواهر دستگاه تشخیص پارگی لوله
1 - کامپیوتر یا این که تجزیه و ارزیابی کننده اطلاعاتی که بوسیله گیرنده وارد دستگاه می شود


2 - گیرنده توانا و مضاعف با اهمیت چه بسا کوچک ترین امواج را اخذ می نماید


3 - موبایل یا این که هدفون که قابلیت شنیدن امواج را برای استفاده کننده آماده ایجاد میکند .


نکته : بعضا از مشتریان عزیز بر این یقین اند که با وجود یک دستگاه ظریف دیگر چندان اهمیتی ندارد چه فردی با دستگاه عمل نماید و چه بسا برخی اوقات از خدمت کاران ما در خواست می نمایند که دستگاه را در اختیار آنان قرار دهند , در پاسخ این مدل در خواست ها بایستی بکوییم که نقش تشخیص عمل ( شخص تشخیص دهنده ) فراوان لازم است با وجود ترقی و سیر تکاملی که‌این دستگاه ها تا به حالا داشته اند ولی هیچ کدام از این دستگاه ها هوشمند نیستند سازه بر این نیاز به یک شخص پیش کسوت است تا امواج مرتبط با لوله را از امواج مزاحم در محیط جدا سازد و مسیر لوله کشی را صحیح حدس زده و گیرنده را در نقاط صحیح به تکان در آورد ( در جمهوری اسلامی ایران ساختمان ها فاقد نقشه تاسیساتی می‌باشند )
پس می توان فیض گرفت یک تشخیص پیروز تلفیقی از یک دستگاه توسعه یافته و یک تشخیص فعالیت ذوبده است .

چه عواملی منجر پارگی لوله می شود ؟
برای مشخص و معلوم کردن علت پارگی لوله اولیه می بایست مدل و مال لوله را معلوم نمود به دلیل این که امروزه لوله های متفاوتی در بازار موجود هست که هر مورد نقاط ضعف و قوت متفاوتی هم دارا‌هستند .
لوله های آهنی و گالوانیزه : در‌این دسته لوله همه گیرترین علت پارگی فرسوده شدن هست ( همانگونه که میدانید سرعت پوسیده شده آهن بالاست ) در حالتی‌که این فرسودگی به مرور زمان باشد کاریش نمیتوان کرد ( به عنوان مثال در ساختمان هایی با قدمت 25 - 30 سال پارگی لوله ارگانیک است ) ولی در‌حالتی که یک ساختمان 10 - 12 سال مبتلا پارگی لوله شود یعنی عواملی سبب شده‌است تا فرسودگی و پوسیدگی لوله با سرعت بیشتری صورت گیرد .



:: برچسب‌ها: ترکیدگی لوله , تشخیص ترکیدگی لوله , تشخیص ترکیدگی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مدیرعامل اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران با اشاره به ساخت ۳۵ هزار بدن خاک و نخاله در هر شبانه‌روز در شهر تهران اظهار کرد : طبق مصوبه شورای شهر تهران و با همیاری بخشها ۲۲ گانه شهرداری تهران آژانس‌های خاک و نخاله با انگیزه سوق‌دهی خاک و نخاله شهر تهران فعال‌ساز‌ی شده‌است . 

مدیرعامل اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران با اشاره به ساخت ۳۵ هزار بدن خاک و نخاله در هر شبانه‌روز در شهر تهران اذعان کرد : طبق مصوبه شورای شهر تهران و با همیاری بخشها ۲۲ گانه شهرداری تهران آژانس‌های خاک و نخاله با انگیزه سوق‌دهی خاک و نخاله شهر تهران فعال‌ساز‌ی شده‌است . به نقل از ایسنا , مهندس فرهاد پورمحمدسخا بابیان این مقاله افزود : این در حالی است که تولیدکنندگان خاک و نخاله هنوز مکلف نشده‌اند , در این باره قانونمند فعالیت نمایند و حتمی است که ساز و کاری تولید شود تا جهت دهی میان دست اندرکاران اثر گذار غیرموظف تولید شود . حمل نخاله

او با اشاره به یادگرفتن مردمان و عامل ها ایجاد خاک و نخاله , به وسیله تیم‌های کارشناسی اداره بازیافت و بخش ها شهرداری تهران , اعلام‌کرد : ‌ می بایست تولیدکنندگان پسماند مکلف شوند که پیشین از استارت عملیات ساختمانی به شهرداری‌های بخشها مراجعه کرده و جواز محل پسماندهای ساختمانی مربوط را با رعایت قانون ها اخذ نمایند که‌این فرمان به خواسته کاهش آلودگی ناشی از آن است .

پور محمد سخا بابیان اینکه آژانس‌ها به طور دفاتری در شهرداری‌های بخش ها , بومی خواهند شد تا به محض تماس شهروندان نسبت به جمع‌آوری و انتقال خاک و نخاله ساختمانی آنان مبادرت شود , اظهار کرد : درحال حاضر حوزه معاونت سرویس ها شهری در درحال حاضر هماهنگ کردن ساز وکارهای مرتبط با مراد اخذ کاغذ استعلام برای میزان پسماند خاک و نخاله به طور همزمان با صادر شدن مجوزهای عملیات ساختمانی و عمرانی است .

مهندس پور محمد سخا با ذکر پیامدها و تبعات منفی ناشی از تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله برای شهر و شهروندان تهرانی , اذعان کرد : هزینه‌های جمع‌آوری و پاک سازی این دسته تخلیه‌های غیر مجاز , توشه مضاعفی را بر سیستم شهرداری زور کرده که جبران ناپذیر است .

رئیس استدلال اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران با تاکید بر این‌که حالا انتقال و حمل خاک و نخاله بوسیله بخش سری انجام می گیرد و شهرداری بایستی با دقت به ضابطه رئیس پسماند , این برنامه را به طور بدون شوخی پیگیری نماید , تصریح کرد : این قضیه در شورای شهر تهران ارائه شده و امید واریم در یک سری ماه آتی به سود آخری رسد , البته تا آن زمان می بایست عمل اجرایی آن با همیاری بخش ها ۲۲ گانه شهرداری و اداره ها شهرسازی بخشها انجام گیرد .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

آب کولرگازی

آیا می‌دانید استدلال پرتاب آب کولرگازی از پنل داخلی آن چه می‌باشد ؟
شما نیز با این نقص‌ روبرو شده باشید که هنگام استعمال از کولر گازی از پنل داخلی آن قطرت آب به خارج پرتاب می‌شود؟

پرتاب آب کولرگازی یکی بدترین حالاتی است که برای یک کولر گازی در فصل گرم سال رخداد میافتد چون در‌این‌صورت شما کار کشته به استعمال از کولر گاز خویش نخواهید بود آب کولرگازی

علت پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی چیست؟
پرتاب آب از کولر گازی علت‌های متعددی می توانید داشته باشد که ما در اینجا به دو مور از مهم‌تریم علت‌های آن‌که در عمده کولر گازهایی که در گیر این حادثه می گردند شایع است می پردازیم به دلیل این که علت‌های دیگر مضاعف گم‌تر پیش آمده و تخصصی‌تر است

۱ _ او‌لین دلیلی که احتمال آن زیاد فراوان است فقدان گاز اسپیلت شما است احتمالا برای شما نیز جای سؤال باشد که نبود گاز کولر گازی چه ربطی به پرتاب آب دارد؟ در صورتی‌که تا پایان این یادگرفتن با ما همراه باشید متوجه خواهید شد که‌این دو رابطه مستقیمی باهم دارا هستند. تعمیر کولر گازی تهران

تمام سیکل سرمایش کولر گازی ارتباط بدون واسطه به سرعت اسپیلت شما داراست در‌صورتی‌که به هر عاملی گاز کول گازی شما از یک میزان یگانه کمتر باشد سیکل سرمایش کاملاً مختل شده و به نیز می‌ریزد و سبب میگردد تا فین‌ها یا این که کویل های پنل داخلی نظیر تصویر ذیل یخ بزند و در فاصله‌ای که کمپرسور کولر گازی شما کنتاکت می نماید یا این که موقتاً از عمل میافتد این یخ‌ها آب‌شده و از روی پنل لیز خورده جلوی پرتاب باد کولر افتاده و به‌وسیله پرتاب باد درسمت خارج پرت می شود این شایع‌ترین علت پرتاب آب از کولر گاز است

یخ زدن اواپراتور

و شایسته ترین روش برطرف کردن این خلل این است که شما سیستم خویش را نشت‌یابی کرده و هنگامی که از فقدان نشتی یا این که برطرف شدن آن مطمئن شدید کولر خویش را شارژ گاز نمایید تا این اختلال برطرف شود .

۲ - ولی ادله دوم که معمولاً کمتر از مورد اولیه حادثه میافتد اما قابلیت آن هم موجود هست شکستن سینی یا این که فریم ناودانی آب است که آب از آن به‌صورت قطره‌قطره روی حرفه بلور یا این که جلوی آن ریخته و در راستای خارج پرتاب می گردد

علت شکستن سینی ناودانی

یکی‌از علت‌های آن صحیح نصب نشدن پنل یا این که بالانس نبودن رشته بلور داخلی است که بعداز مدتی منجر لرزش پنل داخلی شده در حین استعمال و بی‌توجهی به‌این لرزش‌ها به‌مرور منجر شکستن این سینی می شود که آب خارج‌شده از این خیس روی رشته بلور یا این که جلوی آن ریخته شده و به خارج پرتاب می شود .

روش تشخیص شکستن سینی ناودانی

یکی طرق تشخیص شکستگی سینی ناودانی این است که یک ترک فراوان ریز بالای قابی که حرفه بلور در آن قراردارد ایجادشده و پس از مدتی به دلیل این که آب از آن ترک بیرون میشود و این آب معمولاً آلوده و کثیف است این ترک سیاه شده و کاملاً قابل‌دیدن میشود و مثل بک خط سیاه روی کادر سپید پنل عرض‌اندام میکند

سفارش می گردد در فواصل یک تا دوساله حتماً کولر گازی خویش را طبق آموزشها خدمت کرده و در صورتیکه در هنگام تاز کولر گازی صدای غیر عادی به گوش میرسد نظیر لرزش یا این که چیزی مشابه به‌این نسبت به آن بی‌تفاوت نباشید .



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی , تعمیر کولر گازی تهران , تعمیرات کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


لوله گشوده کنی یکی‌از مسائلی است که احتمالا یقه گیر هر منزل ای شود و اغلب شایسته ترین منش این است که از امداد یک کارشناس در این باره منفعت ببرید اما بعضی وقت ها اشخاصی نیز می باشند که دوست دارا هستند این امور را خودشان به تنهایی انجام دهند . در مقاله تحت نگاهی به روش های لوله گشوده کنی می اندازیم و علت بوجود وارد شدن آن .

درباره با علت تصاحب کردن لوله بایستی ذکر کرد که بخش زانویی مواقعی مانند سینک ظرفشویی , چاه دستشویی , چاه گرمابه , لوله فاضلاب و غیره که به آبریزگاه دارای اسم و رسم می باشند احتمالا در گیر گرفتگی شوند و در فیض کشش آب و فضولات صورت نگیرد و شاهد گرفتگی لوله باشیم که برای رفع آن به طور پایین کار می‌کنیم :

در چندین از مورد ها که کشش آب به آهستگی و با اختلال بسیار صورت می‌گیرد , می توان از پمپ کردن معمولی به شیوه تحت برای مفتوح کردن لوله استعمال کرد :

طرز انجام این فعالیت به‌این صورت است که آب را در گزیده که توالت , کفشویی یا این که کاسه سرویس بهداشتی قرار دارا هستند گشوده می‌کنیم و بعد از آن با فشار مضاعف پمپ را در محل ذی‌ربط قرار می‌دهیم تا فشار و نیروی وارداتی بوسیله پمپ منجر متراکم شدن لاستیک پمپ به درون سیفون و شتر گلو شود و درپی گرفتگی لوله رفع و می بایست بیان کرد این هوای متراکم میباشد که منجر رفع گرفتگی لوله فاضلاب می شود .
به کار گیری از تراکم هوا : گه گاه گرفتگی به خاطر وجود یک شیء فرنگی یا این که طاقت فرسا شدن فضولات است که درین طور مواقع می بایست گرفتگی لوله را با دستگاه تراکم هوا گشوده کرد .
در هنگام استعمال از این روش لوله بازکنی به یک سری نکته اعتنا فرمایید : الف ) دستگاه تراکم هوا دارنده مخزنی هست که باطن آن با تلمبه زدن هوا انباشته می شود و روی برگه مدرجی که خویش دستگاه دارااست عقربه ای جنبش می نماید تا میزان هوا نشان داده شود . با نگهداری ظریف و امن دستگاه به طوری که ریسک پس زدن و پیدایش رخداد ای وجود نداشته باشد , اهرم دستگاه را می‌کشیم که در ادامه آن فعالیت پمپ کردن صدای شدیدی ساخت میکنید و صورت می‌گیرد و لوله در پی آن بلافاصله گشوده می شود . ب ) در برخی از مواقع قابلیت و امکان این موجود هست که چنددفعه حتمی باشد کار کمپرس هوا را با این دستگاه انجام دهید تا گرفتگی لوله برطرف شود . ج ) برای این‌که آزمون فرمائید لوله گشوده شده‌است یا این که خیر خوبتر است آب را به درون لوله ها گشوده فرمائید و سرعت کشش را ببینید , سرعت کشش بالا نشان از رفع گرفتگی لوله داراست . لوله بازکنی

 در حالتی‌که روش های بالا پاسخ نداد یا این که قابلیت آن وجود نداشت میتوانید روش فنر زنی را انجام دهید . مسافت در بین مکان گرفتگی لوله با شتر گلو دوچندان می‌باشد و برای انجام کار فنر زنی می بایست از دستگاه مخصوصی به کارگیری کرد . این دستگاه می بایست به یک منشاء برق متصل باشد .

 روش فنر زنی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

راءس این فنر حدود ۰٫۱ متر و بی واسطه می‌باشد و مال آن از ماده ای مقاوم تعیین شده‌است . بخش نخستین پیچهای مخروطی در فنر سبب میشوند که اشیا گوناگون در لوله به جلو راز داده شوند .

در هنگام انجام کار فنر زنی می بایست یکسری ادله را در حیث بگیرید :

روش فعالیت این دستگاه به ساخت صدای وزوز مانندی و با چرخش فنر و بازکردن آن در سمت جلو برای رفع گرفتگی است .
برای آزمایش این که گرفتگی لوله با موفقیت رفع شده‌است بایستی جریان آب را با فشار شدید گشوده فرمایید و کشش آن سرعت بالا باشد .
امروزه برای رفع گرفتگی از دستگاه های مدرنی به کارگیری می شود که به انواع و فرم های متعدد وجود دارا‌هستند .
. شیوه رفع و مفتوح کردن گرفتگی چاه کفشوی

لوله فاضلاب گرمابه به دو علت در گیر دستور گرفتگی خواهد شد :

داشتن لوله هایی که قطر کم دارا‌هستند
داخل شدن اثرات چربی و موی در پی خزینه کردن به درون لوله
دو دلیل بالا سبب می‌شوند که در شتر گلو و جداره لوله فاضلاب , علی الخصوص در شرایطی که قطر لوله ها از ۴ اینچ کمتر باشد , گرفتگی چهره دهد . برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب گرمابه به طور تحت فعالیت می‌کنیم :

آب جوش را با فشار گشوده کرده و کارایی میکنیم با پمپ کردن مسیر گشوده شود .
اگر که نشست چربی ها بسیار باشد و در جداره لوله به اندازه متعددی انباشته شده باشند , از محلول اسید کلریدریک ۱۰ % و یا این که هر حلال کارکشته دیگری در محل کفشوی به کار گیری کرده و با پمپ زدن مداوم مسیر لوله را گشوده می‌کنیم .
حواستان باشد که در حالتی که لوله از متاع چدن است از اسید رقیق برای گشودن آن به کار گیری فرمائید . در شرایطی‌که مسیر لوله از متاع پولیکا یا این که همانند با آن است , از اسید نمی توانید به کارگیری فرمایید زیرا اسید خواص خورندگی داراست و سبب خورده شدن لوله می شود و در صورتی این فعالیت را تکرار نمائید لوله رخنه‌ شده و می پوسد و در ادامه آن نشت رطوبت های بالا رونده به اطراف را شاهد خوا‌هیم بود . برای لوله های پولیکا و رفع چربی ها و گرفتگی های آنان , امروزه مواد شیمیایی مخصوصی موجود است



:: برچسب‌ها: لوله باز کن,لوله بازکنی تهران,لوله باز کن در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

علت۱۳ - سیم مرتبط با بدور دوم از کیبورد موتور انقطاع شده . تعمیرات کولر آبی تهران

رفع عیب۱۳ - ابتدا برق کولر را جدا کنید . آن‌گاه سیم های متصله به موتور را از آن جدا نموده وبا اهم متر هر سیم پیچ به کلید موتور را بر رسی کنید . به احتمال مضاعف یکی راز سیم های HI ویا LOW از برگه کائوچویی جدا شده‌است که بایستی سیم ذی‌ربط را لحیم فرمائید . در شرایطی‌که پارگی در داخل استاتور باشد , عمل قدری اختلال می شود وبهتر است در صورت عدم تخصص کافی به سیم پیچ های استاتور دست نزنید واز تعمیر عمل متبحر امداد بگیرید .

عیب۱۴ - صرفا یک کدام از به دور های موتور حرفه فعالیت می نماید .

علت ۱۴ - یکی‌از رمز سیم های رابط در میان کلید تبدیل وپایه های LOW ویا HI در مسیر جدا شده‌است .

رفع عیب۱۴ - برای آن که مطمئن شویم سیم های رابط دربین تبدیل وموتور سلامت اند خوب تر است دو خروجی را باطن کلید تبدیل به یکدیگر متصل نموده ودو سیم متصل به شالوده های LOW و HI رااز اتصالات تخته کلید موتور جدا نموده واهم متر را به آنان متصل میکنیم . چنانچه دو سیم رابط سلامت بوده ودر مسیر مبتلا پارگی نشده باشند عقربه گم راه شده ومقداری اهم که در واقع اهم سیم های رابط است را نشان میدهد . واگر عقربه گمراه نشده , سیم ها مبتلا پارگی گردیده اند وچون کابل چهار سیمه است می بایست کابل حیاتی ردوبدل شود .

عیب۱۵ - صرفا یکی بدور های موتور عمل می نماید .
علت ۱۵ - کلید گریزو فرار از راءس کار نمی‌کند .

رفع عیب۱۵ - در موتور کولر مدام در لحظه نخستین سیم پیچ های شروع ودور تند در مدارند وبه محض وصال سرعت موتور به ۷۵ درصد سرعت نامی کلید فعالیت نموده واستارت را از مدار بیرون می نماید وبا بیرون شدن شروع به دور تند در مدار باقی مانده و موتور سرعت میگیرد . بعد می توان با عوض کردن حالت تبدیل از به دور نماید موتور به کارگیری نمود واگر کلید گریزو فرار از راس فعالیت نکند وسیم پیچ کمکی در مدار باقی بماند , موتور سرعت چندانی نداشته وضمن بگوش وصال صدای وحشتناک از موتور , داغ نیز می شود . نقص‌ کلید گریزو فرار از راءس معمولا ” شکستن کاغذ فیبری ویا اکسید شدن فنر ها است که باید روتور را از استاتور جدا نموده وپس از خدمت محرک کلید , یقینا ” موتور به فعالیت نرمال خویش ادامه میدهد .

عیب۱۶ - تنها یکی‌از به دور های موتور عمل می نماید .

علت ۱۶ – کلید تبدیل وخیم است .

رفع عیب ۱۶ - بجهت بالا بودن جریان مصرفی در کولر گاها ” کنتاکت ها باطن کلید تبدیل به یکدیگر جوش می خورند . کادر کلید تبدیل را گشوده نموده , وبا اهم متر ( در حالی که فیوز حیاتی کولر انقطاع است ) از جنبش اهرم کلید در بین کنتاکت مشترک با دو خروجی اطمینان حاصل نمائید . در شرایطی‌که در کنتاکت ها جوش خوردگی چشم شود , آن‌ها‌را از یکدیگر جدا نموده وپس از سمباده کشی کلید را مجددا ” در مدار قرار میدهیم . در‌حالتی که کماکان سعی مثبتی نداشت آن را ردوبدل میکنیم .

عیب۱۷ - با روشن نمودن کولر , موتور براه نمی افتد البته در صورتی مبلغی با دست چرخانده شود موتور بکار خواهد به‌زمین‌خورد .

رفع عیب۱۷ - از آن جا که‌این عیب شبیه عیب۱۲ است به رفع عیب ۱۲ مراجعه‌نمایید .

عیب۱۸ - صدای کولر در حالا فعالیت دوچندان است .

علت۱۸ - مبلغی ها یا این که یکی‌از مبلغی ها شل شده‌است .

رفع عیب۱۸ - در پوش سمت مبلغی ها را از بدنه جدا نموده واتصال آن‌ها به محور را در اختیار گرفتن فرمایید . در صورت لزوم , مبلغی ها را سفت بر روی محور حرفه ببندید .

عیب۱۹ - صدای کولر در درحال حاضر عمل مضاعف است .

علت۱۹ - یاتاقان ها گشاد گردیده اند .

رفع عیب۱۹ - در پوش های دوطرف حرفه را گشوده نموده ومحور را بصورت شعاعی ( عمودی ) جنبش دهید چنانچه محور تکان عمودی داشت , نیاز است بوش ها را ردوبدل فرمایید . ولی در بعضا مورد ها یاتاقان ها ( بوش ها ) سلامت اند ولی به سبب ساز شل شدن بست یاتاقان این عیب پیدایش می نماید .

عیب۲۰ - صدای کولر در درحال حاضر فعالیت بسیار است .

علت۲۰ - محور رشته تاب بر داشته است .

رفع عیب۲۰ - در صورتی‌که محور رشته تاب داشته باشد , در هم اکنون گردش لنگر انداخته وعلاوه بر ایجاد صدای بسیار , سبب ساز فساد یاتاقان هم می‌گردد . رفع این عیب نیاز به تجربه ومهارت خاصی دارااست واز پاراگراف مهارت های تراشکاران به حساب آورده می شود .

عیب۲۱ - صدای کولر در هم اکنون عمل فراوان است .

علت۲۱ - صدا از موتور حرفه است .

رفع عیب۲۱ - صدای وحشتناک موتور حرفه میتواند از دچار شدن پروانه خنک کننده با در پوش به منجر فساد یا این که تا قان وتاب داشتن محور رشته ناشی گردد . موردها فوق را بررسی نمائید وقطعه معیوب را شناسایی وعیب را بر طرف کنید .

عیب۲۲ - صدای کولر در هم اکنون عمل بسیار است .

علت۲۲ - تسمه وخیم است .

رفع عیب۲۲ - خراش های روی تسمه موجب صدای وحشتناک کولر در اکنون فعالیت می شود . در شرایطی‌که تسمه معیوب است با ارائه آن به مغازه قطعات کولر , تسمه ای با سایز خودش را تنظیم فرمائید .

عیب۲۳ - موتور حرفه مرتبا ” خاموش وبصورت خودکار روشن میشود .

رفع عیب۲۳ - روشن وخاموش شدن تر و تمیز موتور نشانگر وجود اورلود رمز شیوه سیم مشترک موتور ویا باطن آن ( موتور ) می‌باشد . در بعضا از اسباب و اثاث الکتریکی مانند چرخ گوشت ها جهت حفاظت موتور در قبال جریان طولانی تر توشه ویا اتصال کوتاه در باطن موتور از نگهدارنده به کارگیری می شود . این نگهدارنده گاها ” فیوز شیشه ای است که جریان نامی آن متناسب با جریان دستگاه گزینش می‌شود ودر مورد ها دیگر از اورلود بعنوان نگهدارنده به کارگیری می شود . با عبور جریان بیشتراز حد از وسیله وبوجود وارد شدن گرمای مضاعف اورلود بطور خودکار کار کرده وجریان را انقطاع می نماید وبا سرد شدن دوباره وسیله ( موتور ) جریان بر قرار وموتور به جنبش در میاید .

دست اندرکاران تحریک کننده اورلود در کولر عبارتنداز : نیم سوز بودن موتور - بیرون نشدن سیم پیچ آغاز از مدار ( فعالیت نکردن کلید گریزو فرار از راس ) - محکم بودن تسمه – گریپاژ بودن یاتاقان ها - بسته بودن روزنه هوای کولر ودر فیض



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر آبی , کولر آبی , نصب و تعمیر کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

انباشته کردن گاز کولر گازینحوه انباشته کردن گاز کولر گازی یا این که پمپ دان کردن کولر گازی چه طور است؟ 

روی هم گذاشتن گاز کولر گازی یا این که پمپ دان کردن چیست؟ پمپ دان کردن روشی است برای ذخیره کرده یا این که انباشته کردن همگی مبرد یا این که گاز باطن لوله ها در باطن کندانسور

چه زمان نیاز است که یک کولر گازی پمپ دان شود یا این که اصطلاحاً گاز آن توده شود؟
این کار هنگامی انجام می شود که شما قصد جابجایی کولر گازی از محلی به محل دیگر رادارید یا این که این‌که کولر در حالتی که به هر علتی نیاز به تعمیرات داشته باشد شما می توانید با به کار گیری از این روش همه گاز جان دار در کولر گازی را در کندانسور جمع‌آوری کرده تا در هنگام نصب کولر گازی بعداز تعمیرات بتوانید به راحتی از آن به کارگیری کنید .

نکته : این روش نیز به‌صورت درست و عملی قابل اجرا است نیز به‌صورت تجربی و کاربردی که ما توصیه میکنیم برای انجام این عمل حتماً از یک تعمیرکار کولر گازی یاری بگیر‌ید چون در صورت انجام غیراصولی این فعالیت به وسیله خودتان یا این که اشخاص غیرمتخصص قابلیت زخم رساندن به کمپرسور یا این که دیگر قطعات کولر گازی موجود است

پروسه عمل انباشته کردن گاز کولر گازی :
درصورتی که کولر گازی خاموش است آن را در موقعیت سرمایش روشن کرده و اجاره دهید تا مقطع ۱۵ دقیقه کولر گازی کارکرده تا سیکل تبرید بدون نقص شود
درپوش شیر خدمت که در خارج و روی کندانسور قراردارد را بازکنید . تعمیرات کولر گازی تهران
شیلنگ گیج خویش را در حالتی‌که گیج کاملاً بسته است به شیر سوزنی لوله بازگشت ( لوله قطور ) شیر خدمت وصل فرمائید
شما برای این فعالیت به یک مدل آچار آلن احتیاج دارید که با دقت به گنجایش کولر گازی‌های متعدد میزان آن گوناگون است به‌وسیله آچار آلن شیر رفت ( لوله نازک ) را آهسته آهسته ببندید در این صورت به عقربه گیج نگاه میکنید می‌بیند که جايگاه رو به کاهش است هنگامی که جايگاه گیج به ۱۰psi رسید شما بایستی شیر رفت ( لوله نازک ) را کاملاً بسته باشید
و آن گاه آزام آهسته استارت به بستن شیر خدمت لوله رجوع و برگشت ( لوله ضخم ) فرمایید هنگامی که گیج فشار به ذیل صفر و تا حدود وکیوم ذیل آمد شما می بایست شیر رجوع و برگشت ( لوله ضخم ) را کاملاً بسته باشید و به‌محض بستن بدون نقص لوله بازگشت می بایست دستگاه خاموش شود هنگامی که دستگاه کاملاً خاموش شد شما فعالیت پمپ دان کردن کولر گازی را با موفقیت انجام داده‌اید و میتوانید لوله‌ای کندانسور و اواپراتور را گشوده کرده تا بتوانید تعمیرات و جابه‌جایی را به‌راحتی انجام دهید
آیا سوای داشتن ابزار خاصی می‌توان گاز کولر گازی را عده کرد؟
البته در‌حالتی که شما تازه کار می‌باشید و فاقد ابزاری مثل گیج فشار می توانید با داشتن یک آچار آلن این فعالیت را انجام دهید

در‌این روش بعداز گشودن درپوش شیر خدمت وقتی که کولر گازی بیشتر از ۱۵ دقیقه بدیهی است شیر خدمت رفت را کاملاً بسته و ۳۰ ثانیه حوصله فرمایید و شیر خدمت رجوع و برگشت را هم کاملاً ببندید و به‌محض بستن هر دو شیر خدمت کولر گازی را خاموش‌کنید البته به دلیل عدم اطلاع از میزان گنجایش دستگاه و ارتفاع لوله کولر گازی این روش اصولی نبوده و به‌هیچ‌عنوان سفارش نمیشود و تمام عواقب و خسارات به عهده خودِ شماست

نکته : روشن نگه‌داشتن بیش‌ازحد کولر گازی بعداز بستن هر دو لوله عمل مضاعف خطرناکی است که در صورت انجام این عمل قابلیت و امکان زخم به خویش و کولر گازی موجود هست

نکته : حتماً برای انجام این فعالیت کسی را همراه داشته باشید تا به‌محض توده شدن بدون نقص گاز و بستن شیر خدمت اسپیلت را خاموش نماید
بازسازی مجدد نمایش سورس دانلود سورس کپی



:: برچسب‌ها: تعمیرات کولر , تعمیر کولر , کولر گازی , انواع کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

بعد از لوله کشی و وکیوم , نوبت به سیم کشی میان دو یونیت میرسد . در‌این تراز می بایست با دقت به راهنمای دستگاه سیم کشی صورت پذیرد بعداز اتمام این تراز پیشین از فعال سازی دستگاه مورد ها ذیل را می بایست یک توشه دیگر در دست گرفتن کرد : تعمیر کولر گازی تهران

1 ) آیا در محل اتصالات نشتی موجود است ؟
2 ) آیا عایقکاری درست لوله ها و روی مهره برنجی در محل اتصالات درست انجام یافته است ؟
3 ) آیا کابل اتصال میان دو یونیت به صورت سفت و اثبات به ترمینال ها متصل میباشد ؟
4 ) آیا تخلیه آب براحتی صورت می‌گیرد ؟
5 ) آیا اتصا زمین برقرار است ؟
6 ) آیا یونیت داخلی صحیح به برگه حافظ متصل شده‌است ؟
7 ) آیا اندازه ولتاژ برق محل ورود به دستگاه متناسب با مشخصه های برقی دستگاه هست ؟
8 ) آیا غربال های هوا نصب شده‌است ؟

همینطور بعد از فعال‌ساز‌ی می بایست مورد ها تحت را بررسی نمود :
1 ) آیا هیچ صدای غیر عادی شنیده می شود ؟
2 ) آیا سعی سرمایش ارگانیک می‌باشد ؟
3 ) آیا کارایی ترموستات درست می‌باشد ؟
4 ) آیا همت ریموت در دست گرفتن درست هست ؟

نکات اصلی در نصب اسپلیت
هیچ گاه جلوی مسیر مکش و دهش هوای کولر را نگیرید .
چون میزان هوای روی اواپراتور کم شده و سیکل گردش هوای خیر روی کندانسینگ یونیت ساخت نمیشود . همینطور تبادل حرارتی نرمال فی مابین هوا و مبرد ساخت نشده , فشار غیر نرمال در گاز بالا رفته و در طولانی دوران کمپرسور معیوب میگردد . همینطور تهویه خیر در محیط باطن تولید نمیشود

 یونیت داخلی و فرنگی را مسدود نکنید 

1 ) سیکل گردش هوا محدود می‌گردد .
2 ) خدمت و دسترسی دستگاه و همینطور بده بستان غربال نقص‌ خواهد شد .
فیض این که کارآیی دستگاه کاسته شده و در صورتی‌که دستگاه درین حالت برای یک زمان طولانی به کارگیری گردد , این داستان توشه اجباری به کمپرسور وارد کرده که سبب ساز معیوب شدن آن خواهد شوید . درصورتی که قرار است یونیت داخلی در فضای نهفته قرار بگیرد از مدل منحصربه‌فرد آن که برای این فعالیت تشکیل‌شده و در جدول های منحصر به فرد هر دستگاه آورده می شود به کارگیری نمایید .

موقعی که چند کندانسینگ یونیت دارید و قرار است که در یک محل نصب گردند و به طریق قرار گیری درست آنها توجه نمایید . در غیر این صورت بازده سیستم بشدت کاهش می‌یابد . 

با اعتنا به صورت خواهید رویت کرد که گرمای خروجی دستگاه نخستین به دستگاه دوم و گرمای خروجی دستگاه دوم به دستگاه سوم الی انتها منتقل میشود , که‌این برهان کاهش بازده دستگاه ها است .

 به جهت باد و گردش درست هوا دقت فرمائید . 

در صورتی سرعت بادی که به روی کندانسینگ یونیت می وزد ( 7 متر بر ثانیه یا این که بیشتر باشد ) سرعت گردش رشته را کسر کرده چه بسا شاید منجر توقف حرفه گردد . در فیض سبب ساز می شود که کندانسینگ یونیت عمل خویش را به خیر و خوبی انجام نداده و یک توشه مازاد به کمپرسور زور نماید و سبب فساد آن گردد .

به محل قرار گیری کندانسینگ یونیت اعتنا فرمایید .
دستگاه را جایی نصب نکنید که در تحت برف مدفون گردد و یا این که چنانچه در پارکینگ نصب می شود جایی نباشد که ماشین جلوی حرفه دستگاه را گرفته و فعالیت گردش هوای روی دستگاه را مختل کند . همینطور نصب دستگاه در سایه منجر ارتقا بازده و کاهش مصرف برق می شود .

 زمانی کندانسینگ یونیت روی دیوار نصب می‌گردد , آبی‌رنگ که از در این آن بیرون میشود موجب مزاحمت عابرین خواهد بود , لذا از اثاثیه اختصاصی در‌این که برای اینکار موجود است استعمال نمائید .

کندانسینگ یونیت را در جایی نصب نمائید که در مواقع خدمت و تعمیرات مبتلا خلل نشوید .

 کندانسینگ یونیت جایی نصب شود که صدا و لرزش و همینطور هوای گرم خروجی آن برای همسایگان اختلال ساخت نکند .

 نصب کندانسینگ یونیت , در نزدیکی مولد های حرارتی و دودکش ها خطا است , چون سبب ساز افت بازده و فساد دستگاه خواهد شد .

 یونیت داخلی می بایست درست و مرحله نصب گردد . در غیر اینصورت آب در‌این از مسیر حساس خویش بیرون شده و از اطراف دستگاه به درون اطاق جاری می‌گردد .

 یونیت داخلی می بایست در طول مطلوب از مرحله زمین نصب گردد . طول بیشتراز مقدار منجر توزیع نا مناسب هوا , عدم سرمایش و گرمایش مطلوب می شود . طول معمول 3 متر می‌باشد .

 چنانچه کاور های مسدود کننده که برای این مثال یونیت های داخلی در حیث گرفته شده و بایستی در مسیر های تخلیه هوای خروجی در جای مطلوب نصب گردند نصب نشود , توزیع مطلوب هوا بخوبی صورت نمی گیرد و سبب عدم آسایش اشخاص است .

دستگاه های داخلی اسپلیت را در معرض هوای گرم و مرطوب محیط خارج نصب نکنید , چون موجب حیف کردن سرمایش و تقطیر رطوبت محیط و در فیض عده شدن آب در حوالی دستگاه می شود .

 دستگاه داخلی , علی الخصوص در شرایط گرمایش بایستی در محلی مطلوب نصب شود تا توزیع مطلوب دما و جریان هوا در تمام محیط وجود داشته باشد .

 یونیت داخلی را در مکان هایی که هوای آنان دربردارنده دود , گردوغبار و روغن است نصب ننمایید . 

مکش بخار روغن موجب گرفتگی غربال دستگاه شده و کارآیی اواپراور را کاهش می‌دهد . در حالتی که دستگاه به صورت دایم پایین یک چنین قوانینی فعالیت نماید حاد می شود . لذا مکان قابل قبولی در حیث گرفته تا بخار بی واسطه روغن بوسیله دستگاه مکیده نشود .

 دستگاه ها را در معرض لرزش و صدای شدید نصب نکنید . فرکانس هایی که بوسیله بعضا از دستگاه ها تولید می شود , دستور های الکترونیکی یک دستگاه تهویه مطبوع را مختل می نماید و این دستور منجر می شود که یا این که دستگاه کار نکند یا این که غیر طبیعی فعالیت نماید .

 به گرد و غبار و آلودگی هایی که وارد لوله های مبرد میگردند توجه نمائید .

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات کولر , تعمیر کولر , کولر گازی , انواع کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

انگیزه هاى رفتارى : در پاىان اىن فصل از هنرجو توقع مى رود که بتواند : نصب شیرآلات و لوله کشی

1 اصول اجراىى در لوله کشى آب سرد و آب گرم را شرح دهد .
2 چگونگی تعیین مصالح را توضیح دهد .
3 نکات ایمنی و فنی در لوله کشی آب سرد و آب گرم را توضیح دهد .
٤ قوانین ملی ساختمانی مرتبط با لوله کشی آب سرد و آب گرم را ابلاغ کند .
٥ لوله کشی آب سرد و آب گرم یک ساختمان دو طبقه را انجام دهد .
9 اجراى لوله کشى آب سرد و آب گرم ىک ساختمان

٣ خوب تر است یک شیر فلکه و یک شیر یک طرفه و مهره ماسوره با دریچهٔ فرعی هم در اولِ لوله کشی ساختمان نصب شود تا در مواقع لزوم از این شیر دریچهٔ فرعی برای گشوده و بسته کردن
استعمال شود .
٤ بعداز شیرفلکه فرعی یک شیر برای تخلیه آب لوله های باطن ساختمان نصب می شود .
٥ لوله کشی می بایست راست , صاف و تا آنجا که احتمال دارد بی واسطه و در خطوط موازی با دیوارها , سقف ها و کف های ساختمان اجرا شود . تغییر‌و تحول مسیر لوله کشی می بایست با زاویه قائمه باشد مگر آنکه در نقشه جزئیات آن نشان داده شده باشد .
٦ خطوط لوله , در هر مجموعه لوله , می بایست با نیز موازی و به نیز نزدیک باشند . مسافت لوله ها از نیز و از سطح های ساختمان بایستی طوری باشد که اجرای بدون نقص عایق کاری ,دسترسی به شیرها و تعمیر , بده بستان و تهیه و تنظیم آن‌ها و همینطور بازرسی و رفع عیب لوله ها به سادگی میسر باشد ١ .
٧ خطوط لوله نباید از درون دود کش , شبکه هوا , چاه بالا بر , اتاق ترانسفورماتور و اتاق تابلوی برق عبور نماید .
٨ خطوط لوله نباید از پنجره ها , درها و دیگر بازشوهای ساختمان عبور نماید . درصورتی که عبور لوله از مقابل این بازشوها بازدارنده گشوده و بسته کردن پنجره ها و درها و یا این که بازدارنده تردد شود , بایستی از این عمل جلوگیری کرد .
9 پیش از اجرای فعالیت , نقشه ها بایستی مورد باز نگری پیمانکار قرار گیرد و مطلوب ترین مسیرها برای خطوط لوله گزینش شود و به تأیید دستگاه ارزیابی رسد .
١٠ پیمانکار بایستی نقشه ها و خصوصیات فنی , نقشه های جزئیات و داده ها مرتبط با محل نصب و چگونگی اتصال لوله به اسباب بهداشتی و دیگر مصرف کننده های آب سرد و آب گرم مصرفی
را , در اختیار گرفتن نماید و چگونگی اتصال لوله ها بدین اسباب بهداشتی را در نقشه های کارگاهی معلوم کند و برای تأیید دستگاه بررسی بفرستد .
١١ پیمانکار می بایست , پیش از اجرای عمل , محل و اندازهٔ رخنه‌ های حتمی برای عبور لوله ها را در کف , سقف و دیوار , در نقشه های کارگاهی , معلوم کند و برای تأیید دستگاه آنالیز
بفرستد .
12 پیش از بازرسی , تست و تأیید خطوط لوله کشی می بایست از رنگ آمیزی , عایق کردن , پوشاندن و یا این که دفن کردن آن جلوگیری شود .
١٣ دهانه های گشوده لوله های توزیع آب سرد و آب گرم مصرفی , که ادامه لوله کشی آنان به سپس موکول می شود و یا این که این که ابعاد بایستی به اثاثیه بهداشتی و دیگر مصرف کننده های آب متصل شود , می بایست فورا با درپوش موقت مسدود شود .
١٤ به هنگام وقفه ای که در عمل نصب پیش می‌آید , چه در پایان هر روز عمل و چه ابتدا هر تعطیلی موقت کارگاه , دهانه های گشوده لوله ها می بایست با درپوش موقت بسته شود .
15 درپوش موقت شاید فولادی یا این که مسی باشد .
به کارگیری از درپوش های چوبی , کاغذی یا این که پارچه ای و مواد شبیه تحت عنوان درپوش موقت مجاز نیست .
١٦ پیمانکار در قبال هر آسیبی که بر اثر ورود مواد فرنگی , ناشی از کاربرد درپوش های غیرقابل پذیرش به درون لوله ها , به تأسیسات بهداشتی یا این که ساختمان وارد شود مسئول است .
٢ -٩ ضوابط ملی ساختمان
برای شناخت با قانون ها ملی ساختمانی کشور‌ایران مواقعی از مبحث شانزدهم قوانین ملی ساختمانی به عنوان تأسیسات بهداشتی آورده می شود . شما‌را به مطالعه بیشتر این مبحث پیشنهاد مینماییم .
1 حداکثر فشار عمل مجاز اجزای لوله کشی توزیع آب سرد و آب گرم مصرفی در دمای 65 C نباید از 10 توشه کمتر باشد . این میزان بر روی فیتینگ ها و شیرها با نشانه PN10 یا این که PN16
رقم خورده شده‌است .
٢ لوله های مجاز برای لوله کشی آب سرد و آب گرم مصرفی مطابق مقررّات ملی کشور ایران عبارت انداز :
الف ( لوله های فولادی گالوانیزه
ب ( لوله های مسی
پ ( لوله های پلی اتیلن مُشبک ) ) PEX
ت ( لوله های پنج لایه پلی اتیلن مُشبک آلومینیم پُلی اتیلن
مُشبک PEX - AL - PEX
ث ( لوله های پُلی اتیلن با دمای بالا PE - RT

ج ( لوله های پنج لایه پلی اتیلن با دمای بالا

چ ( اشکال دیگر لوله های غیرفلزی , به شرطی که تأیید یکی از مرکزها بهداشتی دارای اعتبار , نظیر NSF یا این که DVGW , را بر طبق مطلوب بودن برای توزیع آب‌آشامیدنی داشته باشد و هم از دید حداکثر فشار و دمای فعالیت با حالت درج شده در بند ٣ هم خوانی داشته باشد و مورد تأیید قرار گیرد .
٣ اتصال لوله به مخازن ذخیرهٔ آب , شیر فشارشکن , آب گرم کن , دستگاه های تصفیه آب و موردها شبیه دیگر می بایست با مهره ماسوره باشد تا قابلیت و امکان بازکردن آن وجود داشته باشد .
٤ مسافت مهره ماسوره با دستگاه نباید بیش تر از ٣٠ سانتی متر باشد .
٥ شیر آب سرد مصرفی روی اسباب و اثاث بهداشتی می بایست سمت راست قرار گیرد و با نشانه آبی رنگ معین شود . شیر آب گرم مصرفی بایستی سمت چپ قرار گیرد و با نشانه قرمز‌رنگ معین شود .
٦ پیش از انجام تست و تأیید لوله کشی ) یک بخش یا این که کل لوله کشی ( , هیچ یک از اجزای لوله کشی نباید با عایق یا این که اجزای ساختمان پوشانده شود . در هنگام تست همگی اجزای لوله کشی بایستی واضح و قابل بازرسی باشد .
٧ بعد از خاتمه نصب لوله کشی و پیش از نصب اسباب بهداشتی می بایست دهانه های گشوده به صورت موقت بسته شود و لوله کشی با آب‌شرب به ندرت پُر شود و کاملاً هواگیری گردد . پیش از مبادرت به تست کانال لوله کشی می بایست آن را به بازه زمانی دستکم دو روز پُر از آب نگه داشت .



:: برچسب‌ها: لوله کشی , لوله کش , انواع لوله , نصب شیر آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نخاله هاي ساختماني به مواد و مصالحي گفته مي شود که در عمليات تخريب سازه توليد مي شود . در مديريت کارها هر شهر اين ضايعات قسمتی از اولويت هاي ساماندهي قرار مي گيرند . 

اداره سرویس ها موتوري شهرداري اهواز جهت مديريت و ساماندهي نخاله هاي ساختماني در شهر اهواز مبادرت به داير نمودن ستاد ساماندهي ضايعات و نخاله هاي ساختماني نمود .
در اين گفتار به آخرين اقدامات و فعاليتهاي انجام شده به وسیله اين اداره به خواسته ساماندهي ضايعات ساختماني اشاره مي گردد .حمل نخاله در غرب تهران

هدف ها اوليه ستاد
1 ) بهبود سيماي شهري و پاکيزگي معابر
2 ) جلوگيري از آلودگي محيط شهر
3 ) جلوگيري از ايجاد سد معبر جهت امنيت و آسايش شهروندان
4 ) هدايت و ارزیابی بر حمل پسماندهاي ساختماني از مرحله شهر و تخليه در محل هاي مجاز
5 ) جلوگيري از تخليه نخاله ها در حاشيه و مبادي ورودي هاي شهر
6 ) مکانيزه نمودن سيستم عده آوري نخاله ها
7 ) برنامه ريزي جهت استعمال بهينه از پسماندهاي قابل به کار گیری

لذا با جديت و پشتکار و برنامه ريزي دقيق و اختصاص وقت , نيرو و همت کافي و با تلاش نيروهاي اين اداره فعاليت هاي ذيل در زمینه‌ی ساماندهي خاک و نخاله ها انجام گرفت .
فعاليت هاي انجام یافته :
ساماندهي کليه خودروههاي فعال در اين بخش و صادر شدن برچسب
يکي از راههاي در دست گرفتن و جلوگيري از تخلف کاميون داران حمل نخاله , ساماندهي آن ها مي باشد . که در اين راستا اين اداره مبادرت به دعوت از کاميون داران فعال در اين زمينه نمود و تشکيل پرونده و توجيه نمودن آن ها مبادرت به صادر شدن جواز و کد دار نمودن کاميونها نمود . لذا در صورتي که در حين فعاليت يکي از کاميون داران مبادرت به تخلف نمايد , علاوه بر مبادرت قانوني عليه خلاف‌کار و پرداخت جريمه از ادامه فعاليت جلوگيري مي شود .

بکارگيري اکيپ گشت زني در مرحله شهر و حاشيه ها و برخورد با متخلفين برابر مواد قانوني دارای ربط
با دقت به وسعت شهر اهواز از دید مساحت و جمعيت و رو به افزوني بودن ساخت و سازهاي ساختماني در تراز شهر و به تبع آن عمليات هاي تخريب و توليد نخاله , اضطراری بود که با سرکشي روزمره و گشت در مرحله شهر نسبت به پند و راهنمايي مالکان در مورد طرز تخريب و عده آوري نخاله و شناسايي متخلفين مبادرت به رویکرد اندازي دو اکيپ گشت در شرق و غرب اهواز نمود .

تعيين و مشخص و معلوم نمودن محل هاي اثبات تخليه و دفن خاک و نخاله هاي ساختماني
بعداز انجام تحقيقات حتمی درباره‌ی دلايل تخليه و رها سازي نخاله ها در تراز شهر , معین گرديد که به دليل عدم وجود و معرفي محل مطلوب جهت تخليه نخاله ها بوده که منجر سوء استقفاده بعضي از مالکين و کاميون داران و تخليه نخاله ها در مرحله معابر و بخش ها مسکوني گريده است . لذا اين اداره مبادرت به تعيين و تخصيص دو محل مطلوب ) محل تخليه نخاله هاي شرق اهواز بنا شده در انتهاي بلوار دعبل خزاعي و محل تخليه نخاله هاي غرب اهواز بنا شده در مسير جاده اهواز ) ملاشيه ) و با رعايت قوانين زيست محيطي نمود .


عده آوري نخال هاي رها سازي شده در بعضي از بخشها شهر
بعداز شناسايي محل هاي تجمع غيرقانوني نخاله ها در محدوه شهر که از سالهاي پیشین عده آوري گردیده اند . لذا با اعتنا به وظيفه اي که به آن محول شده و بمنظور آسايش شهروندان و جلوگيري از ايجاد سد معبر و يا رخداد بر اثر برخورد با نخاله ها و ديگر اثرات بهداشتي اين اداره مبادرت به تمیز سازي با تجهیزات و هزينه هاي داخلي نمود . که مشتمل بر توده آوري نخاله هاي روبروي شهرک جديد اکباتان , توده آوري نخاله هاي پشت شهرک الهيه , عده آوري نخاله هاي اطراف پل ششم ) فولاد ) و پيگيري جهت توده آوري نخاله هاي شهرک مهديس

•صدور اخطاريه به شهروندان و اداراتي که مبادرت به تخريب يا گودبرداري غير مجاز و رها سازي پسماندهاي ساختماني در معابر يا حاشيه شهر مي نمايند و پيگيري جهت توده آوري آنان
در بعضي مواقع مشاهده شده‌است که بعضي از مالکين يا اداره ها و اداره هاي دولتي يا خصوصي مبادرت به تخريب يا گودبرداري فارغ از جواز قانوني از اين اداره مي نمايند . که به تبع آن رها سازي نخاله ها در تراز معابر و يا محل هاي ممنوع مي باشد . لذا با تهيه و تنظيم اخطاريه قانوني و توزيع آن‌ها بين متخلفين مبادرت نموده تا در صورت عدم همکاري و به دست آوردن مجوز از اين اداره از طريق مراجع قانوني پيگيري خواهد شد .

•مکانيزه کردن روش تخريب و گودبرداري و جلوگيري از طریق سنتي
در دیرین تخريب به وسيله سنتي و دستي که تبعاتي از قبيل هزينه هاي زياد تخريب , احتمال آسيب هاي جسمي و جاني و . . . داشته باشد . لذا اين اداره با مکانيزه کردن روش هاي تخريب و گودبرداري تا در پيشرفت فعالیت و جلوگيري از تبعات ياد شده جلوگيري شود .

•پيگيري خريد يک قطعه زمين جهت تخليه و دفن نخاله ها
با اعتنا به وسعت و پراکندگي فعالیت در تراز شهر , محل هاي تخليه مو جود جوابگو نمي باشند . لذا اين اداره در حالا پيگيري و رای زنی جهت خريد يک قطعه زمين و اختصاص آن به محل تخليه و دفن نخاله مي باشد .

•برخورد با شرکتهاي خلاف‌کار و جلوگيري از ادامه فعاليت آنان در تراز شهر
چندين کمپانی که مبادرت به تخلف و سرپيچي از قوانين و ضوابط ستاد ساماندهي نخاله هاي ساختماني اين اداره مبادرت نموده اند از ليست شرکتهاي ارائه سرویس ها در زمينه تخريب و گودبرداري حذف تا از تخلفات بعدي جلوگيري شود .

•پيگيري جهت برنامه ريزي و راه و روش اندازي راس بازيافت نخاله هاي ساختماني
طي تحقيقات صورت گرفته مشخص و معلوم شده‌است که در بعضي از شهرها با رویکرد اندازي محل هاي بازيافت پسماندهاي ساختماني مبادرت به توليد مواد اوليه بتن سازي و . . . مي نمايند . لذا اين اداره در اکنون ایجاد کردن طرحي جهت احداث راءس بازيافت نخاله هاي ساختماني در شهر اهواز مي باشد .

•مذاکره با پليس راهور و ناجا جهت بکارگيري و استعمال از کارکنان کادري در حيطه ساماندهي نخاله ها

فعال سازی ماشین کرایه ای سرویس ها گردآوری نخاله های ساختمانی
یک کدام از منابع ساخت نخاله های ساختمانی عملیات های ساخت وساز و همینطور تعمیرات داخلی و بیرونی ساختمانها هست که در صورت



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کمپانی تمیز انرژی بنا دارنده محل کار فنی مهندسی بومی در مملکت کانادا در مورد انتقال علم فنی سرویس ها گردآوری آشغال های شهری و بیمارستانی , در اختیار گرفتن رایحه و ویروس , طرح تفکیک منبع اقدامات فراوان موثری را به کار آوره است که از آن پاراگراف پیاده سازی سیستم در دست گرفتن رایحه و ویروس با همیاری کمپانی ECOLO کانادا است .

در مورد انتقال علم فنی سرویس ها گردآوری آشغال های بیمارستانی و عفونی , اقدامات دوچندان موثری را به کار آوره است که از آن پاراگراف واردات خودروهای منحصر حمل آشغال های بیمارستانی و همینطور امحاء اصولی و استاندارد این مدل از پسماند های خطرناک می‌باشد . اجرای سیستم مدیر پسماندهای بیمارستانی و عفونی بوده و با به کار گیری از امکانات امروزی , نسبت به امحاء اصولی طبق مقررات و قانون ها مبادرت میشود .حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران

طرح نوین مدیر پسمانده های بیمارستانی

با وجود روشهاي نوين جهت دفع پسماندهاي بيمارستاني در بسياري از بخشها كشور دفع اين پسماندهاي خطرناك کماکان به روش سنتي و از طريق ” دفن ” صورت مي‌گيرد . دفن پسماندهاي بيمارستاني , علاوه بر آلودگي‌هاي زيست محيطي و آبهاي زيرزميني , خطر توسعه و گسترش برخي از بيماريها را در پي داراست .

دفن پسمانده های بيمارستاني و عفوني به شيوه هاي كنوني در كشور مي تواند عواقب وپيامدهاي جبران ناپذيري بدنبال داشته باشد .

درین طرح جهت امحاء پسماندهاي بيمارستاني از شيوه هاي نوين و جديد و استاندارد مصرف شده شده‌است .

اکنون در بيشتر كشورهاي دنيا دفن پسماندهاي بيمارستاني به روش بي خطر كردن واستريل كردن صورت مي‌گيرد و اين شيوه جايگزين دفع كردن پسماندهاي بيمارستاني از طريق پلاسما كردن و دستگاه آشغال سوز شده‌است . دفن پسماندهاي بيمارستاني به روش كنوني و همچنين استعمال از آشغال سوزبه دليل آلودگي‌هايي كه به همراه داراست تحت عنوان يك معضل جدي تلقي مي‌شود .

در حین حاضر پسماندهاي عفوني مراكزبهداشتي درماني , مطب ها و آزمايشگاههاي تشخيص طبي ومراكز درماني اعم از بيمارستانها با زباله‌هاي شهري امحاء مي‌گردد كه بر بهداشت وسلامت مردمان تاثيرگذار است . به اين علت ادغام نمودن پسماندهاي شهري و بيمارستاني تهديدي است براي بهداشت شهروندان وكاركنان بخش سرویس ها شهري شهرداريها وسازمان هاي مديريت پسماند كه با اين قبيل پسماندها درتماس مي باشند .

كشورهاي پيشرفته وتوسعه يافته پيش از اين از آشغال سوز وسپس از طريق پلاسما , مبادرت به امحاء پسماندهاي عفوني مي‌كردند . اینک با به کار گیری از سيستم هاي استريل كردن و بي خطرسازي مبادرت به دفع پسماندهاي بيمارستاني مي‌كنند .

پسماندهاي بيمارستاني دربرگیرنده پسماندهاي عفوني , پسماندهاي پاتولوژيك , اجسام تيزوبرنده , پسماندهاي دارويي , پسماندهاي سرطان‌زا , پسماندهاي شيميايي , پسماندهاي راديواكتيو , كپسول‌هاي حاوي گازهاي پرفشار و پسماندهاي حاوي فلزات سنگين میباشند .

استانداردهاي ناظر بربهداشت محيط وحفاظت محيط ‌زيست از قبيل استاندارد EPA مرتبط با ايالات متحده آمريكا و راهنماي EC مرتبط با اتحاديه اروپا است . بيمارستان‌ها و مراكز درماني با اعتنا به وظيفه اصلي آن‌ها كه محافظت وتأمين سالم شهروندان است بايد مراقب آسيب‌هاي بهداشتي و زيست‌محيطي كه بوجود مي‌آورند , باشند .

براساس برآوردهاي اداره جهاني بهداشت در صورت تفكيك مطلوب پسماندها , پسماندها دربرگیرنده 80 درصد پسماندهاي عادي مراكز درماني , 15 درصد پسماندهاي پاتولوژيكي و عفوني , يك درصد اجسام تيزوبرنده , سه درصد پسماندهاي شيميايي و دارويي و كمتر از يك درصد پسماندها منحصر مواد راديواكتيو , كپسول‌هاي گاز , دماسنج‌هاي جيوه‌اي شكسته و باطري‌هاي مستعمل مي باشد .

شيوه هاي از بين بردن پسماندها مشتمل بر سوزاندن به وسيله زباله‌سوز , ضدعفوني شيميايي , عمليات حرارتي مرطوب , عمليات حرارتي خشك , استعمال از امواج ميكروويو , دفن كردن يا انباشته‌سازي و بي‌حركت سازي است . بر پايه طرح اداره جهاني بهداشت ( WHO ) پسماندهاي عفوني , پاتولوژيكي و اجسام تيزوبرنده با روشهاي گوناگون زباله‌سوزي از بين مي‌روند و ضدعفوني شيميايي پسماندها , روش ميكروويو , دفن كردن و تخليه در فاضلاب‌ها براي پسماندهاي سرطان‌زا , شيميايي و راديواكتيو انجام نمي‌شود .

در اين ميان به غیر از روش دفن كردن و تخليه در فاضلاب , تمامي روش‌هاي ياد شده براي از بين بردن اجسام تيزوبرنده به کارگیری مي‌شود . بحران اساسي در زمينه پسماند هاي بيمارستاني مديريت آن در مرجع , طریق توده آوري و حمل و دفع نهايي آن مي باشد . باتوجه به اينكه چالش اصلي در باب پسماند هاي بيمارستاني عدم تفكيك اجزاء آن ها در منشاء توليد مي باشد كه با پافشاري و پيگيري هاي وزارت بهداشت تعداد كمي از بيمارستان ها , آن نیز به طور غیر مناسب و غير بهداشتي کار تفكيك را انجام مي دهند .

مجلس توده آوري حمل و دفع پسماند هاي بيمارستاني را به عهده خویش توليد كنندگان ( بيمارستان ها ) نهاده است , البته تا هنگامي كه بيمارستان ها ومراكز درماني به تنهايي ورأساً با بستن قرارداد با شركت هاي خصوصي اين كار را انجام ندهند , شهرداري خویش را مؤظف مي داند كه نسبت به توده آوري ودفع آن مبادرت نمايد .

در حالي كه روزمره 50 هزار بدن پسماند بيمارستاني در كشور توليد مي شود , صرفا 11 بيمارستان كشور پسماند هاي خویش را ضدعفوني مي كنند . لحاظ به اينكه براساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي , بيمارستان ها مسئول پسماند هاي توليدي خویش می‌باشند .

آشغال سوز بیمار ستان نیز فعال بوده البته وضعیت استاندارد را از لحاظ محل , حرارت و دودکش ندارد و چه بسا فاقد طول استاندارد و غربال میباشد و در اثر احتراق ناقص دود و ذرات آویزان در گوشه و کنار بخش شده که با دقت به مسکونی بودن ناحیه زیاد خطرناک است مقام موقت گردآوری هم حالت مشابهی داراست و شایان توجه این که مامورین شهرداری درهمین محل وبدون هیچ پوشش حفاظتی مبادرت به جداسازی آشغال هامی نمایند . علاوه بر حالت آشغال های بیمارستانی , بهداشت محیط همگانی مریض خانه هم در موقعیت مطلوب و مطلوبی قرار نداردو نیازمند بررسی های دورازشوخی می‌باشد .

براساس برآوردها حدود ۶۳۰ دسته ماده شیمیایی و دارویی در بیمار‌ستان مصرف می شود که ۳۰۰ جور آن سمی بوده . در کشور‌ایران بیشتراز ۸۰۰ بیمار‌ستان , ۷۰۸۹ واحد بهداشتی درمانی , ۱۶۲۸۵ منزل بهداشت و ۳۷۰۱ آزمایشگاه فعال وجود داردکه روزمره بالغ بر ۲۸۵ بدن پسماند ساخت می نمایند که دفع آنان مدیریتی درست و مطابقت و همخوانی با اصول مهند سی و بهداشت می طلبد . ( طبق آمار سال ۱۳۸۲ ) .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

ابزار , امکانات و مواد مصرفی ما یحتاج : 

کابل چهار حرفه , سیم رابط , سرسیم , پاستا نسوز , گلند کابل .
وسایل و قطعات یدکی دستگاه .
نقشه ی مدار الکتریکی دستگاه .
نکات ایمنی : هنگام خدمت کردن کولر حتماً فیوز مینیاتوری و کلید منحصر به فرد کولر را در حالت انقطاع قرار دهید . در تابستان ماهی یک توشه آب تشتک کولر را تخلیه فرمائید تا شبیه تصویر ذیل ذرات پوشال و پوسته های رنگ مسیر های آبرسانی کولر را مسدود نکند .

راهنمای چهره ای خدمت و حفظ عصر ای کولر آبی‌رنگ هوایی

آب پخش کن ها و درپوش های کولر را به صورت درست نصب نمایید تا شبیه تصویر پایین آب به یاتاقان و محور پروانه نرسد چون باعث زنگ زدگی و معیوب شدن کولر می شود .

راهنمای چهره‌ای خدمت و مراقبت زمان ای کولر آبی‌رنگ هوایی

دستکم ماهی یکبار درپوش های کولر را از محل آن خارج بیاورید و پوشال های آن که شبیه تصویر تحت تر و تمیز نیست , توسط ی شیلنگ آب تر فرمائید آن‌گاه آن را روی درپوش تر و تمیز نمائید . پوشال های آلوده و کثیف و آلوده و کثیف به گرد و خاک , دوده و رسوب های آب را پیشین از استعمال بده بستان فرمایید .

راهنمای چهره یی خدمت و مراقبت زمان ای کولر آبی‌رنگ هوایی

در تصویر ذیل آب از روش پوشال های غیر آراسته , آب پخش کن یا این که نصب غیر درست درپوش کولر روی تسمه ریخته و هنگام عمل کولر , آب املاح دار به بدنه و موتور کولر میرسد و زخم آن دورازشوخی است .

در تصویر پایین وزنه ها یا این که قطعات بالانس مکانیکی پروانه ی کولر دیده می شود . برای پرهیز از زخم دیدن پروانه و فساد یاتاقان و موتور کولر , سفارش می شود هنگام افتتاح ماهیانه یک توشه پره های پروانه را منزه نمایید .

هنگام خدمت زمان ای , تهیه بودن تسمه را مطابق تصویر تحت در اختیار گرفتن نمائید و در صورت مشاهده ی هر مدل عیب , شلی و سفتی تسمه نسبت به رفع یا این که ردوبدل آن مبادرت فرمایید .

در تصویر پایین مبلغی پروانه را مشاهده می‌کنید در اثر ریزش آب , رسوب گرفته است . برای پرهیز از جراحت دیدن کولر و بهبود حالت خنک کنندگی کولر نسبت به رفع عیب و ریزش آب مبادرت نمائید .

هنگام خدمت عصر ای کولر و پاک کردن صافی و شیلنگ آبرسانی , مجدداً شیلنگ آب را به صورت درست در محل آن قرار دهید و آن را از مجرای محل ورود صافی بگذرانید .

بعداز پایان فصل‌تابستان هنگام خدمت کولر آب تشتک کولر را تخلیه و اسباب و اثاث آن را منزه نمایید . در پایان فصل‌تابستان و خدمت های عصر ای تشتک کولر را کاملاً منزه نمایید و در صورت نیاز تشتک و بدنه ی کولر را رنگ کردن نمایید . برای نقل و انتقال پمپ آب شبیه تصویر تحت از ترمیم سیم رابط خودداری کنید .سرویس کولر آبی

 

روش روغن کاری یاتاقان سمت چپ آب در خدمت عصر ای کولر 

با دقت به‌این این‌که یاتاقان ها در محیط مرطوب قرار دارا‌هستند و در اثر ورود دوده , گرد و خاک به درون کولر و تبخیر آب مالامال املاح درون کولر , روغن مو جود در فضای در میان یاتاقان ها و محور پروانه , خیلی پر سرعت کیفیت خویش را از دست می‌دهد و رسوب هایی در حوالی یاتاقان ها و محل تماس آنان با محور ساخت می شود . برای بهبود و بالا بردن کیفیت هوادهی و خنک کنندگی کولر آبی رنگ , پیشنهاد می شود در مقطع به کار گیری و افتتاح از کولر در تابستان دست کم ۳ توشه یاتاقان های کولر را با روغن مقاوم درمقابل رطوبت روغن کاری فرمائید . برای روغن کاری یاتاقان سمت پمپ آب , نظیر یاتاقان تصویر ذیل به ترتیب ذیل کار فرمایید :

فیوز مینیاتوری و کلید منحصر به فرد کولر را در حالت انقطاع قرار دهید . 

درپوش سمت پمپ آب کولر را بردارید .
درپوش روغن خور یاتاقان را مطابق تصویر تحت بردارید .

مطابق تصویر پایین توسط ی روغندان یاتاقان را روغن کاری نمائید .

هنگام روغن کاری تعدادی توشه محور پروانه را بچرخانید تا فضای میان محور پروانه و یاتاقان کاملاً روغن کاری شود .
پس روغن کاری یاتاقان , درپوش روغن خور یاتاقان را در محل آن قرار دهید تا آب به درون یاتاقان نفوذ نکند .
پوشال درپوش سمت پمپ آب را با شیلنگ آب کاملاً تر فرمایید و پوشال را روی درپوش تر و تمیز نمائید تا هیچ مدل برجستگی نداشته باشد . بعد از آن درپوش را در محل آن قرار دهید و اعتنا نمایید که آب پخش کن سمت پمپ دقیقاً مقابل ناودان درپوش باشد تا آب روی یاتاقان نریزد .
روش روغن کاری یاتاقان سمت مبلغی پروانه در خدمت عصر ای کولر
یاتاقان سمت بولی پروانه نیاز به مواظبت و روغن کاری بیشتری دارا‌هستند . چون در اثر سفتی تسمه و ریزش آب از روش آب پخش کن , پوشال و تسمه روی یاتاقان , آن را معیوب می نماید . برای دوری از معیوب شدن یاتاقان و فاسد شدن روغن آن , توصیه میشود هر سه هفته یکبار به ترتیب ذیل فعالیت نمایید :

فیوز مینیاتوری و کلید منحصربه‌فرد کولر را در حالت انقطاع قرار دهید .
درپوش سمت تسمه یا این که بولی پروانه را بردارید .
درپوش روغن خور یاتاقان تصویر پایین را نظیر تصویر بعدی بردارید .
راهنمای چهره یی خدمت و محافظت زمان ای کولر آبی‌رنگ هوایی راهنمای چهره‌ای خدمت و محافظت عصر ای کولر آبی‌رنگ هوایی

با به کار گیری از روغندان و روغن مقاوم مقابل رطوبت مطابق تصویر تحت یاتاقان را روغن کاری نمائید .



:: برچسب‌ها: سرویسکار کولر , سرویس کولر , کولر آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()